Glyn Dewis en Frank Doorhof workshop

Started by J.A.F._Doorhof, June 26, 2012, 18:24:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Het gebeurt niet vaak dat ik echt waanzinnig enthiousiast ben over een bepaalde workshop maar als het gebeurt is het ook vaak iets heel bijzonders....

Wel ga maar vast goed zitten en doe je veiligheidsriemen om want dit word er zo eentje.


Frank Doorhof & Friends workshops

Op 25 Augustus geef ik een speciale workshop in het Engels (een combinatie workshop als het ware), de reden hiervoor is de volgende :

Op 26 en 27 Augustus geeft Glyn Dewis samen met mij een spetterende workshop in onze studio te Emmeloord.

Voor de mensen die Glyn niet kennen, surf naar : http://500px.com/GlynDewis en natuurlijk : http://glyndewisblog.com/

Glyn is een vriend van mij die ik leerde kennen gedurende de laatste PhotoShopWorld (Glyn is binnenkort ook een KelbyTrainer) de dingen die hij met Photoshop doet doen je letterlijk watertanden, maar wat veel belangrijker is, is het feit dat het hem allemaal niet alleen makkelijk af gaat maar dat hij het ook nog eens op een zeer makkelijk te begrijpen manier kan uitleggen zodat je het zelf ook thuis kan doen.

Nogmaals, dit wil je echt niet missen.

Er is zeer beperkte ruimte voor de workshop, je zal zelf ook de lichtopstelling schieten zodat je het geleerde thuis in de praktijk kan brengen. Daarnaast is het door de kleinere groepen een ZEER interactieve workshop, je kan alles vragen en Glyn is iemand die (net als ik) weinig dingen achter houd, met andere woorden hier ga je echt enorm van genieten.

De kosten hebben we geprobeerd zo laag mogelijk te houden en we zijn uitgekomen op een prijs van 235.00 euro per persoon per dag.
Beide dagen zullen anders zijn, maar ook dingen bevatten die de dag ervoor behandeld zijn.

Nogmaals wacht aub niet te lang, we hebben de workshop aangekondigd Google+ en hadden binnen een paar uur al flink wat aanmeldingen uit het buitenland, het feit dat mensen in komen vliegen voor dit weekend zegt denk ik genoeg.

We zullen voor de mensen die alle 4 de dagen (op de 24e is er ook een NL Photoshop workshop) willen blijven een gepaste aanbieding doen voor verblijf en diner.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"