welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Started by VlisChris, December 6, 2003, 00:53:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PaulB.

Quote from: Mark Lemmens on December 21, 2003, 21:35:38
Die laatste is een klassieker! Wordt elk jaar uitgezonden door de KRO, en is werkelijk hilarisch! Gaat over een oude vrouwtje en haar butler, die een diner voor haar verzorgt, en de gasten moet 'imiteren'. Tag-line: "Same procedure as last year, Madam?"

"SKOL!!" ;D

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

Grindtegel

Net besteld bij dddhouse: Nausicaa of the Valley of the Wind.

Een van de eerste van Mizayaki (van Spirited Away), ben erg benieuwd.

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

VlisChris

Ik heb net de order verzonden voor Lord of the Rings Fellowship of the Ring EE Giftbox.
De dvd's heb ik al. Maar ik wil persé de beeldjes hebben. Dus die 2e dvd verkoop ik wel. Heb al een eventuele koper gevonden :grin:. Die had ik al voor ik de dvd besteld had.
Nu nog even wachten tot het zaakje binnengekomen is, en ik ben blij. Begin januari moet die aankomen. Net als Spirited Away. Die verwacht ik ook begin/half jan....
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

patrick_vdb

Hi,

Pas eindelijk ook eens de Indiana Jones boxset maar aangeschaft, kan ik binnekort ook weer eens genieten van dit icoon uit de jaren tachtig 8)

Mvrgr

Patrick

Rogier1988

voor de lol Movie Power box 3.... :) en nieuwe dvd van robbie williams,, what we did this summer..!!!mooi

Mvg
Roger

Oracle

This just in! :

- LotR:FotR EE (eindelijk!)
- Cats & Dogs ( omdat we zelf een beagle hebben... :) )

Groet,
Mark

Hertog_Martin

familie was op de zwarte markt geweest en namen een cadeautje mee:

braveheart special edition met NL subs :)

Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

weltie

Ik heb voor de kerst gekregen van men broer de dvd's: Ace Ventura 1 en 2. Het blijven toch goeie films.

Gr,

Weltie.

VlisChris

vandaag stond het mannetje van DHL voor de deur met mijn pakket van LOTR FOTR EE Giftbox. Nadeel was dat ik nog in mijn bed lag, en toen ik bij de voordeur was de man in zijn busje al aan het schrijven was dat die terugkwam. Dus ik heb het hele pakketje nog niet gezien :'(. Maarja. Morgen weer een kans ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Point7

De postbode heeft zojuist enkele pakketjes afgeleverd.

- Ghost Ship
- Arachnophobia
- Equilibrium
- Earthquake
- The Enemy Below
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

VlisChris

gister: fogbound en discovery of heaven
vandaag: cleopatra (eerste 2 zijn cadea's).
plus nog een dvd van mijn oude helden lownoise & mental theo - speedcity . Al hun oude clips op 1 dvd :) ;D.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Oracle

Na een bezoekje aan de groothandel :) :
- U571
- Always

Groet,
Mark

VlisChris

en vandaag dan toch eindelijk binnengekomen: LOTR FOTR EE Giftbox. De beide Argonath staan prachtig op mijn center en de doos op mijn boekenkast ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

The X-man

Gisteren gekocht:

- Dirty old bags caught from behind
- Cum covered grannies are lovin' it
- Old twats

;) ;)

Gandalfje

Quote from: The X-man on December 30, 2003, 16:01:02
Gisteren gekocht:

- Dirty old bags caught from behind
- Cum covered grannies are lovin' it
- Old twats

;) ;)
Hee X-man, voor deze flauwekul kun je beter een ander site zoeken man...
>:(

VlisChris

En vandaag heb ik zeer onverwacht snel binnengekregen:
Spirited Away Giftbox Regio3 van hanbooks.com.
Ernstig mooie set :). Ben er dan ook blij mee. Gheh: in 2 dagen tijd 2 nieuwe boxsets binnengekregen.
Neehoor, spaar ze niet :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Grindtegel

Vandaag Underworld binnen gekregen van dvdsoon. 24 december verstuurd, nu al binnen, met kerst en weekend ertussen niet slecht!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

PauluZzzZzz

Vandaag de Friends Box series 1 t/m 8 gekocht :D Ik heb weer wat te kijken te komende tijd.
<a href="http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=PauluZzZz" target="_blank">Mijn DVD's</a>

Mausje

Receiver: Marantz SR7400   :   DVD Player/Game Console: XBOX   :   VCR: Philips VR960   :   MD: Sony MDS-JE520   :   Fronts: Quadral Aurum 70   :   Center: Quadral Aurum Base Prestige   :   Speakerkabel: VDH CS-122

Gaeje

idem hier, X-Men 1,5 en 2 voor een luttele 30 euro. Ook nog reqiuem for a dream cado gehad

Point7

#95
Assault On Precinct 13 (van John Carpenter uit 1976).

Zonder engelse subs :( Stond er nochtans bij op de site van CD-WOW


Edit: Misschien leer ik zo nog films zonder subs te aanvaarden wat alleen maar positief is. ;)
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Jinsu

Hoi,

- Finding Nemo
- Jeepers Creepers 2
- Pirates Of The Caribbean: The Curse Of The Black Pearl

En ook nog maar "Die Hard: Ultimate Edition" aangeschaft omdat ik de beeldkwaliteit van de Trilogy zeer slecht vind. Die van de U.E. is volgens reviews werelden beter ;) .

Voor de komende 2 maanden weer genoeg dvd's in huis ;) .

MvGr,

Whistler
 
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Scarp

Geen dvd, maar een cd gekocht vorige week ('k vind dat dit topic wel uitgebreid mag worden met cd's). CD van Opeth genaamd "Damnation". Dit is eigenlijk naar aanleiding van de shootout van een poosje terug. De 1e titel van deze cd was de referentie track van Martin_M.

Grindtegel

#98
Even mijn ouwe lullen muziekdvd's verhoogd met de dvd's van David Gilmour Live in Concert en Rogers Waters In the Flesh.

ook maar meteen even de cd Pulse van Pink Floyd aangeschaft.

Ik ben dan ook al 32 :smiley5:
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Roland

Ik ga niet de hoeveelheden CD's hier neerzetten die ik de laatste tijd heb gekocht, want dan ben ik te lang bezig, maar vandaag binnen gekregen:

Lord of the Rings: Complete Trilogy (Soundtrack)  8)