welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Started by VlisChris, December 6, 2003, 00:53:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Grindtegel

The League of Extraordinary Gentlemen.

Ondanks de slechte recensies toch maar zelf even proberen...
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Selmar_Cleef

Quote from: Mark Lemmens on December 12, 2003, 09:25:56
Ik ben daar ook nog naar aan het zoeken, maar die is moeilijk te vinden momenteel. Ik zoek gewoon de EE (dus zonder de beeldjes), maar hij is of overal uitverkocht, of niet meer leverbaar...

Ik die FOTR EE vorige week nog gezien voor 40 Euro bij Van Leest.

GTDesign

Quote from: christiaan sauer on December 12, 2003, 00:24:39
Heeeeej GTDesign.
Ja Christiaan?
Nog wat leuks gedaan?
Mwjaaaah, valt wel mee. Heb 30 dvdschijfjes gekocht.
Ooooh, ok. Spreek je nog.

Ik zie het al helemaal voor me. Maar 30 dvd's? Damn, das een grote bak ;D. Ik ga komende week eens achter LOTR FOTR Giftbox aan. Heb nu de box van TTT (zie eerste posts in deze thread ;D) en nu wil ik meer, meer meer ;D


??? ??? ???

Hertog_Martin

#53
Een Blaze Laser Lens cleaner voor mn ps2.

Hoop dat ik nu van al dat geschok en cannot read disc errors af ben
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

Del member

#54
Quote from: Spacebass on December  9, 2003, 19:46:06
Hoeveel was Taxi 3 eigenlijk  8)

Vond hem een no-brainer, de fun was er eigenlijk af op moment dat hij met zijn Taxi het skigebied Tignes binnenreed. Ik ken dat gebied erg goed en heb zelf verschillende buitenpiste afdalingen (o.a. naar het meer) gedaan ...



Ben me daar dus erg aan beginnen storen omdat het gewoon niet kan, e.g. achtervolging, ene komen uit in Val d'Isere en andere in Tignes Le Lac ...

De afdaling op mijn foto zit tussen beide gebieden, there's no way voor een taxi  ;D Ook de cover van de DVD klopt niet, Tignes Val Claret ligt boven de boomgrens maar de vliegende TAXI die uitgeeft op het dal van Val Claret zie je wel bomen links en rechts.

De film was minder dan 1 en 2, eerste was nog steeds de beste. Leuk in drie was de scene met stallone die Frans spreekt of gedubt werd. Wel over 't algemeen veel te veel BOOM in gans de film.

Oracle

Dat van die boom ben ik met je eens. De bass in de verschillende nummers was behoorlijk aanwezig. Maar misschien wil SB hem daarom wel hebben! ;D

Verder vond ik de film duidelijk de minste van de drie. Verhaaltje was dun, en ook wat weinig auto-actie. Maar ja, toch weer die typische taxi-dingetjes, waardoor ik blij ben dat ik hem heb. Ga hem zeker nog wel eens kijken...

Groet,
Mark

Harry HT

Quote from: ub4b on December 12, 2003, 18:10:45
Ben me daar dus erg aan beginnen storen omdat het gewoon niet kan, e.g. achtervolging, ene komen uit in Val d'Isere en andere in Tignes Le Lac ...

De afdaling op mijn foto zit tussen beide gebieden, there's no way voor een taxi  ;D Ook de cover van de DVD klopt niet, Tignes Val Claret ligt boven de boomgrens maar de vliegende TAXI die uitgeeft op het dal van Val Claret zie je wel bomen links en rechts.

Hoi UB4b,

Heeft jou vader wel een 406 met vleugels ? of verklap ik nu iets.  ;D
(sorry, ik heb niks gezegd, sommige 406en hebben echt vleugels, echt waar  :-X)

Gegroet,

Harry

p.s. Tignes is ook voor boarders een goede plek om naar toe te gaan. Afgelopen maart nog geweest, echt een super gebied
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Jinsu

Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

VlisChris

Vandaag kreeg ik op de mat:
Norah Jones en Pirates of the Caribbean ;D
Drie keer raden wat ik vanavond ga kijken: POTC natuurlijk. Geweldige film die me heel erg gaat vermaken :)
Plus: Keira speelt in deze film mee, en het is toch wel aardig om haar weer eens te zien :) :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Paragon

Ik heb gister Spielberg's Taken (regio 2) boxset besteld.
(10 delige serie) ik had ze laatst allen gedownload en 2 van bekeken, dat zag er wel 'tof' uit. Dus toen maar vanuit Engeland de boxset besteld....
Nu nog even geduld hebben...
Panasonic 42PV60E IFS | Arcam AVR300 | Denon 1930 | B&W 603S3 | B&W LCR600S3 | B&W 601S3

Biite

Titanium box #1 bij de AH gescoord :), en gelijk hieruit Dirty Dancing met vrouwlief gekeken...

en de Indiana Jones box maar besteld, ff wachten dus.
Harman Kardon AVR505, Harman Kardon DVD506, Infinity Primus HCS, VDH The Clearline, VDH MB-Scart, Rel Acoustics SubConnect, VDH Videolink 75, Atacama The Nexus 6 en 10, Marantz RC5000, Panasonic TX-32PX30

Point7

CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

VlisChris

Een paar uur geleden besteld:

Die verwacht ik zo rond de jaarwisseling op mijn mat. Helaas duurt het tussen de 3 en de 5 dagen voor ze ook maar gaan verschepen. En dan nog vanuit Korea naar Nederland verschepen. Waarschijnlijk een briefje op de mat dat ik nog even importrechten mag komen afrekenen, en dan pas ophalen.
Als ik het binnen nu en 2 weken heb mag ik vrij hard in mijn handjes klappen :wink:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Roland

Trainspotting: Definitive Edition & Opeth - Lamentations besteld.

HJ

#64
blade I&II aangeschaft en net mijn rsp 1066 binnen :)
ben benieuwd..................................


;D ;D

Scarp

De 1066 is toch geen dvd? Dit is het topic voor laatst aangeschafte dvd's :)

patrick_vdb

LOL ;D

Eerst werd die andere topic "bevuilt" met laatst aangeschafte dvd's en nu wordt dit topic "bevuilt" met laatste hardware aanwinsten :D

Proficiat Guzz ;)

Mvrgr

Patrick

HJ


Erik

patser, een beetje in twee topics opscheppen ;)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

HJ



Rogier1988


Mausje

gisteren gekocht:

Bad Boys Special Edition
Hannibal
Receiver: Marantz SR7400   :   DVD Player/Game Console: XBOX   :   VCR: Philips VR960   :   MD: Sony MDS-JE520   :   Fronts: Quadral Aurum 70   :   Center: Quadral Aurum Base Prestige   :   Speakerkabel: VDH CS-122

VlisChris

gister gekocht:
X-Men 1.5/2 duopak
The Ring (US Versie)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Oracle

Net binnen ;) :

- The Italian Job
- Pirates of the Carribean
- Acda & de Munnik: Trilogie
- Dinner for one.

Die laatste is een klassieker! Wordt elk jaar uitgezonden door de KRO, en is werkelijk hilarisch! Gaat over een oude vrouwtje en haar butler, die een diner voor haar verzorgt, en de gasten moet 'imiteren'. Tag-line: "Same procedure as last year, Madam?"

Groet,
Mark