Lekker begin voor Microsoft Tablet...

Started by Starred, June 20, 2012, 16:22:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


LocoJ

#1
Hahaha, hilarisch...   ;D ;D
Hij pakt het trouwens erg netjes op, complimenten  :clapping:

Dat filmpje over windows 98 is ook errug grappig   :D :D :D
The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0

Nosoforos

Ik begrijp het niet deze hele presentatie. Hier hebben we een tablet van microsoft dus. Maar geen woord over prijs en releasedate, toch wel de belangrijkste details. Ze komen met eigen hardware waarmee ze andere fabrikanten van zich kunnen vervreemden omdat ze nu in feite concurrenten zijn. De presentatie is een rommeltje met crashende apps etc. Ze focussen enerzijds teveel op details ipv gebruik, anderzijds laten ze de enige details die er toe doen achterwege. Zonder een killer-app heeft zo'n demo toch geen zin? Waarom presenteren ze dit niet pas als ze een fantastische touchscreen versie van Office hebben oid? Waarom niet pas als dit ding ook af is en het doet en leverbaar is? Ik heb heel sterk het gevoel dat dit weer vapoware is (een van de producten heeft zelfs die naam las ik ergens)

kippekop

Fantastisch hoe hij dat ding naar zich toe houdt en af en toen nog op het windows toetsje drukt. Ach ja, liever dat hij af en toe niet werkt, dan dat het ding verbiedt wat je wel en niet mag doen (appel). Het vervelende voor Windows is alleen, dat je bedrijven nu een apple, android én windows app moeten lanceren en je ziet nu al bij veel audio bedrijven dat ze alleen een apple app maken (raar genoeg, gezien er volgens mij meer android users dan apple users zijn).
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

Nosoforos

#4
Ik ben juist erg blij dat Apple de controle strak houdt. Niks mis mee dat 1 speler het zo aanpakt toch? Ik snap dat gezeur nooit, want er zijn genoeg concurrenten, dus waarom zou Apple dan veranderd moeten worden in iets dat het niet is- daar zijn nu juist die concurrenten voor. Toch geweldig dat je kunt kiezen? Ik ben blij dat Android er is en Windows Phone, juist omdát dat een extra reden is voor Apple om gewoon zijn eigen ding te doen, als het je niet zint is er immers keuze genoeg.

-maar met betrekking tot deze tablet van Microsoft... Voor een beetje interessante concurrentie moeten ze hun zaken wel wat beter op orde hebben, dat maakt het spel alleen maar interessanter, maar dit lijkt vooralsnog nergens op.

Interficior

Lijkt me een mooi ding, ik wil 'm hebben.
Take it or lease it

Nosoforos


Interficior

Quote from: Nosoforos on June 20, 2012, 20:38:57
En welke versie dan?
De "kleine". Ik wil het wel een tablet houden, geen werkstation in die zin.
Take it or lease it

Nosoforos

#8
Who would have thought, Paul Thurrott (of all people) legt de vinger op een paar zere plekken: http://www.winsupersite.com/article/paul-thurrotts-wininfo/surface-tablet-microsoft-takes-apple-mimics-google-143481