Heb m'n iPad 3 32GB

Started by Raphie, June 12, 2012, 15:23:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raphie

 :angel: zo zie je maar uiteindelijk ga zelfs ik over  :pompom:

Maar nu ben ik eigenlijk op zoek naar een app tracker, waarbij ik een aantal apps kan taggen en graag een alarmpje krijg als deze in de aanbieding gaan

Zo wil ik bijv graag Animoog en deze fluctueert in prijs tussen de 2.99$ en 29,99$......

Zo heb ik nog een aantal apps waar ik graag wil toeslaan als de prijs voor mij juist is.
Is hier iets voor?
JBL PRX Power!

sj0er-D

Jepp, het heet jailbreak :P

Raphie

#2
Nee, ik hoef niet van een "alternatieve store" illegaal te downloaden, ik wil gewoon kopen, alleen wel op het juiste moment voor de juiste prijs, tot die tijd kan ik prima wachten. Jailbreak is echt zielig, helemaal voor apps van een paar euro.....
JBL PRX Power!

Kjelt

Quote from: Raphie on June 12, 2012, 15:23:45
Is hier iets voor? 
Ja het reeds bestaande nieuwe iPad topic! Ik snap niet waarom je hier een nieuw topic voor opent. Dat je ook een iPad hebt kun je melden in het nieuwe niet HT aanwinst topic en vragen over alle iPads, apps etc in de bestaande topics  ;)

rickw

Een jailbreak is echt niet alleen om illegaal te downloaden. In de alternatieve store staan apps welke gewoon niet in de appstore te krijgen zijn omdat Apple ze niet goed keurd. Er is niets illegaals aan een JB en ook niets illegaals aan een app downloaden welke niet door Apple beschikbaar wordt gesteld. En voor sommige apps moet je ook in de alteratieve store gewoon betalen.
Quote from: Raphie on June 12, 2012, 15:52:41
Nee, ik hoef niet van een "alternatieve store" illegaal te downloaden, ik wil gewoon kopen, alleen wel op het juiste moment voor de juiste prijs, tot die tijd kan ik prima wachten. Jailbreak is echt zielig, helemaal voor apps van een paar euro.....

Raphie

tuurlijk die zijn er ook
maar het gaat mij om het monitoren van goedgekeurde apps
JBL PRX Power!

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

skank1

Appshopper

Volgende keer in het iPad topic ;)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Madhouse

En maar even een melding voordat Raphie mij weer afschildert als stille verwijderaar. Ik sluit dit topic aangezien er een apart iPad topic is en daar dit soort dingen thuis horen  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub