stassen hifi

Started by SV..S, December 4, 2003, 20:31:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blue-eyes

Ik snap die reacties niet helemaal goed.............

Iemand heeft erg scherp onderhandeld, zoals gezegt de markt is vrij om te shoppen. Raphie heeft ook niemand tegen elkaar uitgespeeld.Open en eerlijk geweest. Doel was de laagste prijs te krijgen, iig lager dan zijn maximaal budget.

Stassen voldeed daar aan, de anderen wilden niet mee. Duidelijk toch? Vervolgens blijkt Stassen het niet waar te kunnen maken en andere aanbieders willen alsnog weer meedoen.

In mijn beleving gewoon handel.

Raphie heeft duidelijk gesteld wat zijn eisen waren, de aanbieders kunnen daar in mee gaan of niet.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

patrick_vdb

#226
Hoi Vincent,

Quote from: Vincent on August 15, 2006, 23:32:11Nee hoor.. Maar je hebt bij veel fabrikanten de mogelijkheid om zogenaamde B producten te kopen tegen gereduceerde prijzen. Dit
zijn dan bijvoorbeeld gerefurbishde modellen of met kleine beschadigingen van de doos of het apparaat zelf. Nou is daar natuurlijk niks
mis mee mits dat van tevoren netjes wordt vermeld.

DOA's worden in de regel niet als B-product doorverkocht zonder daadwerkelijk onderzocht/gerepareerd te zijn. De suggestieve opmerking dat Stassen wel eens een defect apparaat verkocht zou kunnen hebben welke door jullie als DOA naar Harman NL is gestuurd is niet enkel een negatief bericht aan het adres van Stassen maar ook aan dat van Harman NL...ik zou persoonlijk wat voorzichtiger zijn met dergelijke uitspraken ;)

mvrg

Patrick

Raphie

Doa's verdwijnen normaal gesproken in de noodvoorraad van fabrikanten en worden gebruikt voor reparatie / omruil door de service dienst.
JBL PRX Power!

Oracle

Quote from: Blue-Eyes on August 16, 2006, 12:53:18
In mijn beleving gewoon handel.

Ik was begonnen aan een reply met gelijke strekking. Ben het dus met BE en Raphie eens.. :)

Groet,
Mark

Raphie

Quote from: El Nino on August 16, 2006, 12:04:00
Hier heb je helemaal gelijk in en is ook niets op tegen.

Laat hier het gunnen maar weg,

Ooit wel eens gedacht dat gunnen wederzijds kan zijn? er zijn 2 partijen. Als Vincent het mij niet zou gunnen,had hij ook niet al deze moeite genomen ;)
JBL PRX Power!

Grindtegel

Of je zou kunnen zeggen dat Vincent Stassen de winst niet gunt  ;)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

DA BoSS

Ik ken het verloop van de onderhandelingen niet, maar ik sta zelf altijd voor: een man een man een woord een woord.
Dus als je eruit bent met Stassen, dan je er niet schmiechterig op het laatste moment onderuit draaien en vervolgens ergens anders je slag slaan.
Maargoed, ik heb geen aanwijzingen dat dat hier 't geval was?

^-^
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Hootie

Waar gaat dit nog over?

Topic behoort over Stassen te gaan!
Het gaat inmiddels over de klanten. Zou leuk zijn wanneer Stassen nou een Topic zou starten over zijn klanten.

Mvgr. Hootie.
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Audiofiel

Quote from: Hootie on August 16, 2006, 19:16:00
Het gaat inmiddels over de klanten. Zou leuk zijn wanneer Stassen nou een Topic zou starten over zijn klanten.

LOL ;D ;D

Tsja, het hele gedoe met dat scherm van Raphie en zijn 'niet-te-volgen'-queeste hoorde naar mening al vanaf het begin niet thuis in dit topic... :-X
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Quote from: DA BoSS on August 16, 2006, 14:11:53
Ik ken het verloop van de onderhandelingen niet, maar ik sta zelf altijd voor: een man een man een woord een woord.
Dus als je eruit bent met Stassen, dan je er niet schmiechterig op het laatste moment onderuit draaien en vervolgens ergens anders je slag slaan.
Maargoed, ik heb geen aanwijzingen dat dat hier 't geval was?

^-^

Ik hoor dat wellicht niet te zeggen (Raphie zelf) maar het was Stassen die bepaalde zaken terugdraaide.........

Niet iemand ergens van beschuldigen (al dan niet tussen de lijnen) als je niet weet wat er speelt / speelde!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Quote from: Blue-Eyes on August 16, 2006, 19:27:57
Ik hoor dat wellicht niet te zeggen (Raphie zelf) maar het was Stassen die bepaalde zaken terugdraaide.........


Kijk en pas vanaf dat moment had er in dit topic gepost moeten worden... 8)

(en dan natuurlijk door degene die het heeft meegemaakt) :P
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Rielplayer

Quote from: Blue-Eyes on August 16, 2006, 19:27:57
Ik hoor dat wellicht niet te zeggen (Raphie zelf) maar het was Stassen die bepaalde zaken terugdraaide.........

Niet iemand ergens van beschuldigen (al dan niet tussen de lijnen) als je niet weet wat er speelt / speelde!

Nu ben ik wel benieuwd naar het hele verhaal. Hopen dat Raphie het uit de doeken willen doen.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

blue-eyes

Jullie zijn uit op sensatie, zover moet je lang niet zoeken. Daar was bij lange na geen sprake van. Lees het topic ook nog eens GOED door......
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Oracle

Quote from: Rielplayer on August 16, 2006, 19:35:14
Nu ben ik wel benieuwd naar het hele verhaal. Hopen dat Raphie het uit de doeken willen doen.

Zo spannend is dat volgens mij niet. Kunnen 3 dingen zijn:
- Of de verkoper is teruggefloten door een meerdere betreffende de prijs
- Of Stassen kon helemaal niet leveren
- Of Raphie wilde niet zo lang wachten, en dat ding zsm hebben.

Ik gok op optie 3.

Niet zo spectaculair dus... ;)

Groet,
Mark

Rielplayer

Quote from: Oracle on August 16, 2006, 19:58:13
Zo spannend is dat volgens mij niet. Kunnen 3 dingen zijn:
- Of de verkoper is teruggefloten door een meerdere betreffende de prijs
- Of Stassen kon helemaal niet leveren
- Of Raphie wilde niet zo lang wachten, en dat ding zsm hebben.

Ik gok op optie 3.

Niet zo spectaculair dus... ;)

Groet,
Mark

;D
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

DA BoSS

#240
Quote from: Blue-Eyes on August 16, 2006, 19:27:57
Ik hoor dat wellicht niet te zeggen (Raphie zelf) maar het was Stassen die bepaalde zaken terugdraaide.........

Niet iemand ergens van beschuldigen (al dan niet tussen de lijnen) als je niet weet wat er speelt / speelde!
lees mijn post nog eens goed door voor je nog meer rare dingen gaat roepen ( ik beschuldig helemaal niemand)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Raphie

Quote from: Oracle on August 16, 2006, 19:58:13
Zo spannend is dat volgens mij niet. Kunnen 3 dingen zijn:
- Of de verkoper is teruggefloten door een meerdere betreffende de prijs
- Of Stassen kon helemaal niet leveren
- Of Raphie wilde niet zo lang wachten, en dat ding zsm hebben.

Ik gok op optie 3.

Niet zo spectaculair dus... ;)

Groet,
Mark

Klopt, nog sterker, het scherm staat sinds vanavond in de huiskamer ;D
Met muurbeugel, sjabloon hangt uitgelijnd aan de muur, morgen ff de boorhamer erop en dan hangt hij.  ;D

Perfecte service van Smits! geen slecht woord over Stassen, maar Smits was gewoon sneller.
JBL PRX Power!

joostpolletje

We halen hem even naar boven, omdat ik het andere topic de discussie is aangewaaid weer over Stassen..
En ik volgende week zelf naar Stassen ga voor een sessie. Dus ben benieuwd.
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX