Dumb and Dumber To

Started by Ray, June 9, 2012, 18:59:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ray

Na lang wachten is het zover er komt een echt vervolg op de hilarische komedie Dumb and Dumber uit 1994 met wederom Jim Carrey en Jeff Daniels in de hoofdrollen.

Ik vind dit nog altijd een van de leukste komedies ever!

Als het goed is, beginnen ze dit jaar nog met filmen en met een beetje geluk begin 2013 in de bioscoop uitgebracht.

....no way........
....great
....we landed on the moon! :pompom:

Ik kijk echt uit naar deze film...en jullie?

Greetz Ray

Springbank

Yes! Hier verheug ik mij ook op!

Senaxo

Ohw gaaf, wist ik inderdaad niet. Goed om te horen, kijk ik zeker naar uit!
Woonkamer: Micromega Minium AMP | Focal Profile 908 | RPi2 + HiFiBerry DAC+ Pro
HT: Micromega AVP | Cabre AS-102 | Dynaudio Contour T2.5 | Audio Pro Image 44 | JVC HD350 | Dune H1 | Popcorn VTEN | RPi2 + HiFiBerry Digi+

Ray

Helaas is op filmtotaal te lezen, dat Jim Carrey toch niet meedoet aan Dumb and Dumber 2.
En dat is erg jammer, ik zou sowieso niemand weten die zijn plaats in kan nemen.
Afwachten maar hoe het met de film gaat.

Ray

Wel...niet....wel....niet....wel.....het lijkt, dat alles is bijgelegd en dat het er toch nog van gaat komen..het lang verwachte vervolg op Dumb and Dumber

Onderstaande artikel geplukt van nu.nl

Jim Carrey hoopt volgend jaar te kunnen starten met het filmen van Dumb and Dumber To.

"Jeff en ik hebben veel zin en hopen volgend jaar bij elkaar te kunnen komen en te beginnen", zegt de acteur tegen het Amerikaanse entertainmentprogramma Access Hollywood.

Met collega Jeff Daniels maakte hij in 1994 de hitkomedie Dumb and Dumber.

De broers Peter en Bobby Farrelly maakten in januari al bekend het scenario van Dumb and Dumber To af te hebben. De twee gaan de film ook regisseren.

Over de plot is nog niets bekend. In de komedie uit 1994 zijn Carrey en Daniels te zien als twee niet bijster intelligente vrienden die maar moeilijk werk kunnen vinden. Wie verder in Dumb and Dumber To te zien zullen zijn is nog onbekend.

Carrey is dit jaar eerst nog te zien in de goochelaarskomedie The Incredible Burt Wonderstone. Daarnaast werkt de 51-jarige acteur aan het vervolg op de stripverfilming Kick-Ass als Colonel Stars and Stripes.


En nu maar hopen dat het echt doorgaat  :)

Gr. Ray

Raymond187

Zou me verbazen als het comedy niveau haalt van deel 1.

En toch wil ik deze graag zien :D

magicbas

Deel 2 is toch die slappe rip-off Dumb and Dumberer, met andere acteurs? Wat een buttfilm was dat zeg!
Hopelijk wordt deze "officiële" opvolger wel weer van het originele niveau!
Source: Synology DS713+ | Humax iHDR-5200c |  PS4 | Nintendo Wii |  Nvidia Shield TV | Logitech Squeezebox Touch + BOTW
Amp: Marantz NR1607 | Metrum NOS DAC Octave | Emotiva UPA-1 (x2)
Speakers: Tannoy Revolution Signature DC6T (x2) / DC6LCR / DC4 (x2) | Boston Acoustics VPS210
Display: Samsung UE55HL8500L

Raymond187

opvolger met andere acteurs kijk ik al bij voorbaat niet eens.

Ray

Quote from: Raymond187 on March 13, 2013, 14:38:23
Zou me verbazen als het comedy niveau haalt van deel 1.

En toch wil ik deze graag zien :D

Daar ben ik zelf ook erg benieuwd naar, in principe is de opvolger altijd wat minder als de voorganger.
Maar je weet nooit wat dit aanstekelijke duo, uit de hoge hoed gaat toveren.

Ray

Quote from: magicbas on March 13, 2013, 14:40:26
Deel 2 is toch die slappe rip-off Dumb and Dumberer, met andere acteurs? Wat een buttfilm was dat zeg!
Hopelijk wordt deze "officiële" opvolger wel weer van het originele niveau!
Klopt, deel 2 met die andere acteurs was vreselijk en tenenkrommend om naar te kijken.

Ik hoop dan ook, dat ze het origineel verder vervolgen met wat flashbacks van de 1e film, lijkt me leuk. Natuurlijk moet Jim weer het aloude  haar model bloempot dragen en een stukje van zijn voortand afbreken  ;D. Jef Daniels gewoon weer zijn haar door de war (als hij nog haar heeft dan) dan is het duo weer origineel.

Schoot me net nog een scene binnen...dat ze tikkertje aan het spelen waren in de bestelbus  :D

Gr. Ray

RubenV.

Ik las het vanmorgen  :clapping:  Of ie het niveau haalt van deel 1 of niet, ik ga 'm sowieso kijken  :D
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Ray

#11
Zo weer wat nieuws over het langverwachte Dumb and Dumber To.
(geplukt van nu.nl)

'Opnames Dumb and Dumber 2 in september van start'

De opnames van Dumb and Dumber To starten nog dit najaar. 

"Ik geloof het pas echt als ik met Jim Carrey op de set sta, maar het ziet ernaar uit dat we in september beginnen met de opnames", zei hoofdrolspeler Jeff Daniels maandag in de talkshow Late Night with Jimmy Kimmel.

Geruchten over Dumb and Dumber To doen al maanden de ronde.

De broers Peter en Bobby Farrelly, die ook Dumb & Dumber uit 1994 produceerden, lieten vorige maand weten de financiering rond hebben voor de vervolgfilm. Zij maakten toen ook bekend dat de band Empire of the Sun de soundtrack gaat verzorgen en dat Peter de film gaat regisseren.

De 58-jarige Daniels was het afgelopen jaar te zien in de politieke dramaserie The Newsroom maar maakte zijn absolute doorbraak als acteur met het melige Dumb & Dumber.

Hij en Carrey spelen twee oliedomme vrienden die een mysterieus koffertje moeten terugbrengen naar de rechtmatige eigenaar, een vrouw waar Carreys personage stapelverliefd op is.

"Ik heb het scenario gelezen en heb me bescheurd", liet Daniels weten over het script van Dumb & Dumber To.

Ditmaal moeten de twee mannen op zoek naar een nierdonor voor het onechte kind van Daniels' personage.

"Onze personages zijn inmiddels van middelbare leeftijd, daar winden we geen doekjes om, en we zijn nog steeds zo dom." De film moet volgend jaar uitkomen, precies twintig jaar na het eerste deel.

O0








Raymond187

Sweet can;t wait to see this one :D

Deel 1 was van de week op tievie

magicbas

Dat het al weer 20 jaar geleden is kan ik me bijna niet voorstellen...
Source: Synology DS713+ | Humax iHDR-5200c |  PS4 | Nintendo Wii |  Nvidia Shield TV | Logitech Squeezebox Touch + BOTW
Amp: Marantz NR1607 | Metrum NOS DAC Octave | Emotiva UPA-1 (x2)
Speakers: Tannoy Revolution Signature DC6T (x2) / DC6LCR / DC4 (x2) | Boston Acoustics VPS210
Display: Samsung UE55HL8500L

Ray


Update van Dumb & Dumber To (Bron: jimcarreyonline.com)

Pretty Bird......

Billy in 4C Returns for "Dumb & Dumber To"
01 Sep 2013   

By Lucas Allen (Web correspondent)

Remember in one of the classic moments from "Dumb & Dumber" where that little blind kid named Billy from 4C petting the headless bird Petey? Just announced by the Farrelly Brothers on Twitter, actor Brady Bluhm will reprise the role of Billy for the upcoming sequel "Dumb & Dumber 2".

"It's official!" the brothers posted to Twitter. "Billy in 4C (I just thought he was really quiet) is returning in #DumbTo! Played again by the highly underrated Brady Bluhm."

Since the original, Bluhm later voiced Christopher Robin for a series of DTV Winnie the Pooh films for Disney. He recently co-created, edited, and starred in a film called "The Last Man(s) on Earth".

This news came a day after Kathleen Turner (Peggy Sue Got Married) is set to star in the sequel opening Summer 2014. It's now known she'll star as Fraida Feltcher the "babe who worked for the tractor company" that both Harry and Lloyd once courted.



Dumb and Dumber To

Ray



De eerste foto op de set van Dumb and Dumber To

Ray

#16

Ray

#17

morca

Dat stukje dat ie met ze tong aan die lantaarn vastzit was cool.
In die tijd werkte ik in een diepvries pickcenter,
kom ik binnenrijden...zit me collega net zo als die gozer in de film met ze lip aan een rek vast.

Het was net de film alleen dan echt  :clapping:
Ik lag bijna op de grond van het lachen omdat ik net die film gezien had.
Het was echt te toevallig,maar erg grappig .

VlisChris

#19
Ik moest echt even op IMDB kijken of die Carrey nog steeds "acteur" is. Niet zo vreemd als ik zie in wat voor producties die zo te zien gezeten heeft.
Krijg niet de indruk dat daar iets commercieel belangrijks bij gezeten heeft?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Ray

Quote from: Christiaan S on October 16, 2013, 23:28:59
Ik moest echt even op IMDB kijken of die Carrey nog steeds "acteur" is. Niet zo vreemd als ik zie in wat voor producties die zo te zien gezeten heeft.
Krijg niet de indruk dat daar iets commercieel belangrijks bij gezeten heeft?

Toch heeft hij echt een paar leuke films gemaakt, waar natuurlijk Dumb and Dumber er een van is. Een film die wereldwijd ruim  $247 miljoen binnen weet te halen  met een budget van "slechts" $17 miljoen wil toch wel iets zeggen.
Jim Carrey's  bekendheid  in films, is voornamelijk te danken in het trekken van gekke bekken gezichten, hierdoor zien velen in hem geen serieus acteur.
Je ziet het ook een beetje terug in Sandra Bullock die voornamelijk komische rollen speelt en nu in een serieuze rol schittert in de film Gravity.

Nog 2 films waar hij goed in speelt vind ik:
- Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events
- The Truman Show

In Dumb and Dumber is het vooral de magie tussen Jim Carrey en Jeff Daniels, want ze vullen elkaar voortreffelijk aan. Ik hoop dan ook dat ze deze magie kunnen voortzetten in Dumb and Dumber To.
Ik lach niet zo snel, maar elke keer als ik deze film zie, krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Toch is deze film al 20 jaar oud en heeft voor mij nog niks aan kracht ingeboet.
Kan natuurlijk ook zijn dat ik al een beetje oud aan het worden ben en met een wat nostalgische blik op deze film terug kijk.

Jumping Jack

^ je vergeet zijn allerbeste film: Man on the moon. Eén van mijn all-time-favorites...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Ray

Quote from: Jumping Jack on October 17, 2013, 15:47:07
^ je vergeet zijn allerbeste film: Man on the moon. Eén van mijn all-time-favorites...
Je hebt helemaal gelijk, in mijn enthousiasme helemaal deze film vergeten. Met deze film won hij dacht ik zelfs een Golden Globe.

VlisChris

Er is een camera van 1 vd cameramensen gestolen.

Lullig natuurlijk. Zeker als je bedenkt dat het kreng even $500.000,- waard schijnt te zijn.
De cameraman looft een beloning uit voor de vinder. Van wel 1 promile van de waarde van de camera. Er zullen mensen zijn die serieus meer geven om hem NIET te vinden.

Maar niet leuk als het je overkomt uiteraard :-\
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Ray

#24
Kleine update
Volgens de makers van Dumb and Dumber To moeten we nog 6 tot 8 weken wachten voor de eerste trailer  :unhappy:
Zie verder onderstaand stukje.

Peter Farrelly Says Dumb and Dumber To is Best Movie of All Time, Trailer Coming Soon

18 January 2014 5:25 AM, PST | WorstPreviews.com | See recent Worst Previews news »

Director Peter Farrelly recently answered some questions about "Dumb and Dumber To" on Reddit, revealing that they already finished shooting that the sequel will be "the best movie of all time." He added that the plan is to move up the release date, which is currently November 14th. And that the trailer will likely be out in the next six to eight weeks. Farrelly also spoke about all the big cameos we've been hearing about. "We have some of the greatest cameos in film history in 'Dumb an Dumber To,'" he said. "However, we want to keep them as a surprise. I will say this, some of the names I've seen bandied about are incorrect. But you won't be disappointed." »



See full article at WorstPreviews.com »
Permalink | Report a problem 


'Dumb and Dumber To' Finishes Filming, Declared 'Best Movie of All Time'

17 January 2014 8:30 AM, PST | Moviefone | See recent Moviefone news »


Just like parents consider their children to be the greatest kids in the world, director Peter Farrelly is proclaiming that "Dumb and Dumber To" could be "the best movie of all time."

Farrelly made that declaration in a Reddit Ama after a user asked for news on the sequel to the 1994 comedy starring Jeff Daniels and Jim Carrey.

He replied, "We just finished shooting, don't want to brag, but it could be the best movie of all time. Seriously though, we're thrilled with it and are trying to get the studio to push the release date up."

Currently, the movie is scheduled to be released on November 14. Farrelly also revealed that a teaser trailer should be out in the next six to eight weeks.

As for the top-secret cameos, Farrelly noted that some of the names floating around are wrong (though Oscar winner Jennifer Lawrence did film one).

"We have »

- Kelly Woo