Robbert's stereo set: nieuw appartement!!! nog meer foto's p6

Started by Robbert54, June 5, 2012, 20:26:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martijnst1990

Welkom terug! Leuk om te horen dat het zo goed gaat met de studie en dat je nog lekker geniet van je set! 8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

JCL

Leuk dat je er weer bent! Nog leuker om te horen dat alles goed gaat! :) Heb je nog genoeg tijd om te genieten van een mooi stukje muziek/leuke film?

Robbert54

Quote from: Martijn90 on February 24, 2013, 08:22:33
Welkom terug! Leuk om te horen dat het zo goed gaat met de studie en dat je nog lekker geniet van je set! 8)
Quote from: JCL on February 24, 2013, 13:44:46
Leuk dat je er weer bent! Nog leuker om te horen dat alles goed gaat! :) Heb je nog genoeg tijd om te genieten van een mooi stukje muziek/leuke film?

Hoi heren! Dank je, jazeker heb ik daar nog genoeg tijd voor. Ik ben nog niet zo heel druk hoor. Ik red me prima. Momenteel kijk ik wel wat minder films en wat meer series zoals: Elementary, The Following, Homeland en na lang twijfelen The walking dead.
Het overgrote deel ben ik toch muziek aan het luisteren. De laatste tijd veel Mumford & Sons. Echt heerlijke muziek. Ben nog geen nummer tegengekomen die ik snel even skip. Vooral the Boxer vind ik erg mooi gedaan. Het origineel is van Simon and Garfunkel, maar ik vind de nieuwe eigenlijk nog veel beter en mooier. Kippenvel nummer!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Kijk, dat klinkt weer goed allemaal! Heb je dan ook een steamer aangeschaft dat je de serie zo kunt kijken?

Robbert54

nee dat niet. Doen het nu nog via de ps3. Dat gaat prima, alleen ondertiteling is ie niet zo blij mee. We zitten er wel aan te denken om een streamer aan te schaffen, maar we willen ook een ps4 aanschaffen dus ik denk dat we eerst afwachten hoe die het gaat doen met streamen.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

eindelijk een kleine audiofiele update in huis. een mooi vloerkleed. Geluid klinkt gelijk beter. vooral wat voller en de bass lijkt beter. Ook aldus mijn vriendin :thumbs-up:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Goed bezig Robbert! Een vloerkleed is een goede stap voor een betere akoestiek. En als je vriendin dat ook vindt, dan is dat natuurlijk helemaal te gek.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

JCL

Quote from: Robbert54 on February 25, 2013, 21:50:03
nee dat niet. Doen het nu nog via de ps3. Dat gaat prima, alleen ondertiteling is ie niet zo blij mee. We zitten er wel aan te denken om een streamer aan te schaffen, maar we willen ook een ps4 aanschaffen dus ik denk dat we eerst afwachten hoe die het gaat doen met streamen.

Hier nog een Popcorn waar ik wel vanaf wil (A-110). Prijs komen we wel uit :) Mocht je ooit interesse hebben hoor ik het wel.

Robbert54

Hoi iedereen!

Ik heb een vraag. Ik wil graag mijn stereo, Music Hall A25.2 combineren met een surround receiver met hdmi. Weten jullie of dit kan? Met een receiver met pre out bijvoorbeeld. Of dat ik de speakers op beide apparaten aansluit. En dan de receiver uit bij muziek en stereo uit bij films?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

MaLa

Gewoon een receiver zoeken met een pre out voor de fronts, de fronts sluit je dan aan op de stereoversterker en de rears/center op de receiver
XTZ - BK - Marantz

erik s.

Quote from: MaLa on May 23, 2014, 12:16:07
Gewoon een receiver zoeken met een pre out voor de fronts, de fronts sluit je dan aan op de stereoversterker en de rears/center op de receiver
komt iets meer bij kijken.
een HT-input is dan wel handig ivm het juiste volume.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Robbert54

Dat heeft de versterker niet. Is het dan een optie om toch de speakers met beide te verbinden??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo