Toezicht!

Started by Raphie, June 1, 2012, 20:05:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sj0er-D


chansig

GELUKKIG KAN IK HET OOK GOED LEZEN MET AL DIE GROTE LETTERS.

GR HANS
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Raphie

FRANK LEGT HET DAN ZEKER NOGMAALS IN HET ALGEMEEN UIT, want ik heb niet specifiek moeite met lezen.. integendeel...  :D
JBL PRX Power!

PuNkEnStEiN

Quote from: Raphie..... ik heb niet specifiek moeite met lezen.. integendeel...  :D
Da's waar... Jij hebt meer moeite met de manier van reageren op hetgeen er geschreven is. :laugh:
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Dual CS420 Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic Plus ♦ DacMagic XS Shure SRH840

Raphie

Quote from: PuNkEnStEiN on June  3, 2012, 23:39:56
Da's waar... Jij hebt meer moeite met de manier van reageren op hetgeen er geschreven is. :laugh:
Nou nee, Ik heb meer moeite met hossana kontverhalen die alle natuurwetten tarten.

Members met imposante projecten hebben totaal geen "last" van mij. Kijk vol bewondering wat ze doen.
Het zijn vooral de "wannabee audiofielen" die magische krachten toeschrijven aan attributen, die soms even wat moeilijkere vragen of food for thought krijgen.

Vroeger konden hier dit soort vragen en discussies prima, nu word het gezien als "trollen"en "ridiculiseren" en ongewenst "stookgedrag" mede door de druk van  sponsoren van dit soort kraaltjes en spiegeltjes.  Staat de boodschap je niet aan, buiten "wetenschappelijke discussies topic" druk gewoon op report to mod en
1. "ongewenste" post is hup verwijderd......
2. ongewenste poster staat onder "toezicht"

Er is een sandbox gemaakt waar je "anders" mag zijn. Maar als als "wannabees" hun ellende elders neerpennen en de sandbox mijden dan is de mogelijkheid tot dialoog ontnomen en is de lol er dus snel af. Post je toch, dan kom je dus nu onder "toezicht" en wordt je dus in feite monddood gemaakt.

Dat is op zich ook nog niet zo erg, maar dan wel zeggen dat je een open forum bent waar discussie mogelijk is, Dat is dus niet meer zo. HTforum is een believersforum geworden waar men alleen nog maar esoterisch mag meekwijlen op nieuwe producten van sponsoren.

als dit je beleid is, is dat ook prima, maar kom er dan gewoon voor uit.

dáár heb ik problemen mee.


JBL PRX Power!

Madhouse

1 vraag Raphie, als je er zoveel problemen mee hebt, wat doe je hier dan nog?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

erik s.

Quote from: Raphie on June  4, 2012, 08:44:54

Dat is op zich ook nog niet zo erg, maar dan wel zeggen dat je een open forum bent waar discussie mogelijk is, Dat is dus niet meer zo. HTforum is een believersforum geworden waar men alleen nog maar esoterisch mag meekwijlen op nieuwe producten van sponsoren.

als jij zou discusseren, zou je geen toezicht hebben.
jouw reacties hebben over het algemeen weinig met discussie te maken.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Raphie

#32
Quote from: Madhouse on June  4, 2012, 09:09:31
1 vraag Raphie, als je er zoveel problemen mee hebt, wat doe je hier dan nog?
Da's idd de vraag... zijn genoeg andere zaken hier zoals afterhours en showcases van members die niet lullen maar poetsen, die het wel weer leuk maken.  Het is ook niet onoverkomelijk, maar gewoon een beetje hypocriet, dat het forum op dit gebied anders zegt te zijn dan hoe ze modereert. Kom er dan gewoon voor uit, dan is het duidelijk en leg ik het naast me neer.

Gewoon in de forumregels:
HTforum geeft geen ruimte voor kritische noten, deze worden niet getoleerd en hier zullen, wanneer TS zich "aangevallen"voelt leiden tot disciplinaire maatregelen.
Let wel: De interpretatie van "aanvallen" is volledig aan de beleving van TS, sponsor of mod. En staat niet ter discussie, Dit wel aankaarten word gezien als modaanval en hierop volgt een levenslange ban (enkel afkoopbaar door sponsor te worden)


Lekker makkelijk, weet een ieder waar die aan toe is en hoeven we ook niet lekker te doen alsof het wel kan en alles wat je niet aanstaat maar rücksichtslos wegmodereren.  Want dat gebeurt ook, geeneens een waarschuwing, of een leeg bericht met mod note, maar gewoon 3min later complete post weg in stilte (vooral Madhouse heeft hier een handje van)
JBL PRX Power!

Madhouse

Wat moeten we dan? Elke post verantwoorden, dan hebben we er een dagtaak aan! Wij doen dit vrijwillig en hebben naast het forum allemaal een baan waar we druk mee zijn. Misschien moet je gewoon eens de hand in eigen boezem gaan steken Raphie voordat je weer naar anderen begint te wijzen! Eerst nadenken voordat je wat post, nadenken of het wel conform de regels is en zo niet dat ook niet posten. Zoals wellicht wel duidelijk is ben ik al heel lang klaar met je!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Raphie

#34
Ik denk wel na: dat het jou niet aanstaat is niet mijn probleem, je bent maar mod, geen koning, keizer, admiraal.....
als je met m'n 2 ongewenste post per dag al een dagtaak hebt, dan twijfel ik toch ernstig aan je effectiviteit als mod.

Maar de zaken niet omdraaien, want officiele regels zijn er niet, zoals ik in de post hierboven al aangaf.  ;) er zijn alleen maar ongeschreven regels, en willekeur, zou goed zijn als deze nu eens officieel zouden worden....

nog zo'n kromme: Al m'n bijdragen zijn volgens sommige mods onzin en worden dus als volledige dagtaak weggemodereerd. Vraag ik op mijn beurt of m'n account kan worden verwijderd, kan dat niet omdat dat de leesbaarheid van het forum niet ten goede komt  :D wat wil je nou?
JBL PRX Power!

Madhouse

Ik ga hier ook verder niet over in duscussie en ik ben idd geen koning, keizer, admiraal.....En je bent niet de enigste hoor met ongewenste posts, maar wel de grootverbruiker hier.

En dat jij twijfelt aan mijn effectiviteit als mod vind ik niet erg, gelukkig twijfelt de rest er niet aan dus dat zegt meer over jou dan mij.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Quote from: Raphie on June  4, 2012, 09:52:40
nog zo'n kromme: Al m'n bijdragen zijn volgens sommige mods onzin en worden dus als volledige dagtaak weggemodereerd. Vraag ik op mijn beurt of m'n account kan worden verwijderd, kan dat niet omdat dat de leesbaarheid van het forum niet ten goede komt  :D wat wil je nou?

Dat is al eens eerder gebeurt en toen hebben we je account netjes gerenamed, maar helaas ben je als onkruid en je bent bijna niet uit te roeien.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

botsen

Misschien een idee om als moderator niet op de man te spelen, doet een beetje afbreuk aan de geloofwaardigheid.

Raphie

#38
Quote from: Madhouse on June  4, 2012, 09:57:53
Dat is al eens eerder gebeurt en toen hebben we je account netjes gerenamed, maar helaas ben je als onkruid en je bent bijna niet uit te roeien.
wat laat je je toch weer tot heerlijke uitspraken ontlokken Madhouse...... moet ik nou ook op report to mod drukken, wegens belediging?

Gelukkig heb ik niet zulke lange tenen als een paar anderen hier.
Waarschijnlijk is drukken niet nodig, je modereert je eigen post wel weer in stilte weg.   :lookaround: dat is meer jouw stijl.....

of je gooit het topic op slot, omdat het na botsens opmerking beyond "repair" is.....
JBL PRX Power!

Madhouse

Druk maar! Mijn posts blijven bestaan hoor en ik speel idd op de man met deze opmerking dus drukken!!!!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

SpeedyAndré

Raphie maakt de regels wel even, da's wel het laatste ik op zit te wachten  :dry:

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Madhouse

Quote from: botsen on June  4, 2012, 10:02:22
Misschien een idee om als moderator niet op de man te spelen, doet een beetje afbreuk aan de geloofwaardigheid.

Vind je dat ja? Gelukkig bepaal jij dat niet  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

J.A.F._Doorhof

Het frappante is dat 99.99999% van de leden nooit tegen problemen aanlopen en toch soms FLINK in de discussie gaan en 0.000001% van de leden continue tegen bans, waarschuwing etc. oplopen, dan moet je je toch echt afvragen of het nu aan die 99.9999% ligt of niet aan jezelf.... toch.

En die regel staat niet zo in de HTforum regels, maar is wederom wat je er zelf van maakt, en daar..... haalt diep adem.... mijn vriend zit jouw probleem :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Raphie

Quote from: Madhouse on June  4, 2012, 10:06:17
Vind je dat ja? Gelukkig bepaal jij dat niet  ;)
Zo zie je maar hoe sommigen denken dat de verhoudigen liggen en willekeur hoogtij speelt.... exact m'n punt dus....  :D
JBL PRX Power!

Raphie

Quote from: J.A.F._Doorhof on June  4, 2012, 10:07:31
Het frappante is dat 99.99999% van de leden nooit tegen problemen aanlopen en toch soms FLINK in de discussie gaan en 0.000001% van de leden continue tegen bans, waarschuwing etc. oplopen, dan moet je je toch echt afvragen of het nu aan die 99.9999% ligt of niet aan jezelf.... toch.

En die regel staat niet zo in de HTforum regels, maar is wederom wat je er zelf van maakt, en daar..... haalt diep adem.... mijn vriend zit jouw probleem :D
frank ik vermaak me verder prima op dit forum, kan zelfs de redenenen voor de believersbescherming nog wel begrijpen, maar neem het dan gewoon op in je forum regels.
JBL PRX Power!

Raphie

Quote from: SpeedyAndré on June  4, 2012, 10:06:08
Raphie maakt de regels wel even, da's wel het laatste ik op zit te wachten  :dry:

André  8)
Nee ik maak de regels niet, sterker nog, ik respecteer ze (anders had ik nu al weer weer een ban) stel er alleen vragen over en geef wat suggesties.  ;)
JBL PRX Power!

sj0er-D

Trololooooo alert! Raphie is flink aan het trollen en er wordt nog gehapt ook!

J.A.F._Doorhof

Laten we het zo zeggen Raphie.
Er zijn legio mensen die zelfs vinden dat wij jou de hand boven het hoofd houden, dus in plaats van zo hoog van de toren te blazen zou je ook je "common sense" laten zegevieren en je gewoon gedragen en juist niet nog meer mods tegen je in het harnas jagen.

Het feit dat je altijd NET op het randje loopt is een van de redenen dat we een "toezicht" systeem hebben ingesteld, met andere woorden we kunnen nu een optel som gebruiken voor leden die zoals jij (want je bent niet de enige) gewoon net op het randje lopen van net niet genoeg voor een ban maar HOOGST irritant zijn voor 99.99999% van de bezoekers.

En hoewel je vaak steen en been klaagt over hoe "streng" we wel niet zijn kan ik je zeggen dat als het aan MIJ ligt je er al lang aflag voor levenslang, het aan veel van de forum bezoekers lag we je veel vaker een ban geven etc. maar juist omdat we een zeer vrij beleid hebben zwem je elke keer tussen de mazen van de "wet" door en heb je dus mazzel, in plaats van dat je slim bent en denkt "ik bespeel mooi de structuur en kom er mee weg" doe je het domste wat je kunt doen en ga je de strijd aan tegen de regels die ervoor zorgen dat juist JIJ net door de mazen heen zwemt.... ik noem dat ENORM dom.....
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Raphie

Quote from: sj0er-D on June  4, 2012, 10:11:37
Trololooooo alert! Raphie is flink aan het trollen en er wordt nog gehapt ook!
Nee, da's de makkelijk, dit is exact waar het om gaat.... om wat je niet aanstaat, maar ff af te doen als trollen is veels te kort door de bocht.
Als het "why can't we all just get along moet zijn" dan moet ik ook in een kabeltopic van 4k euro even de elementen van ofc kunnen quoten.

en dat kan dus niet.....
JBL PRX Power!

J.A.F._Doorhof

Je geeft aan het forum wel leuk te vinden, koester dat dan en zorg ervoor dat andere ook het forum leuk blijven vinden.
Ik heb nu soms het idee (en dan ben ik even eerlijk) dat we een hele leuke kamer vol met mensen hebben die fijn met elkaar aan het praten zijn en discuteren over van alles en nog wat en dat er 1 iemand rondloopt die de hele boel verziekt door stellingen te nemen waar gewoon geen discussie mee mogelijk is, als je een punt gemaakt hebt blijf er dan verder uit weg en ga niet lopen trollen.

Om even beeldspraak te geven.
Hoe gezellig een ruimte ook is, als er een hoop "stront" in de hoek ligt zal op een gegeven moment de kamer leeg lopen want die hoop stinkt enorm.......
En ik weiger ten alle tijden om op mijn forum de boel te laten leeg lopen door enkele elementen.

En nogmaals sorry voor de beeldspraak maar gezien jouw gemiddelde niveau van reageren moet je dit wel kunnen hebben.

En het is niet allemaal slecht, begrijp me goed, ik kan best humor hebben, sterker ik vind dat top, maar er is een grens, en die grens ga jij gewoon VEEL en VEEL te vaak over voor mij persoonlijk, en ik kan redelijk veel hebben.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"