Toezicht!

Started by Raphie, June 1, 2012, 20:05:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raphie

Nee, ik ga het niet verklappen, the clues are there......
JBL PRX Power!

chansig

Hou jij van muzak ?

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Raphie

Nee, maar Muzak als woordkeuze zegt iets over het intellect en pijnpunt van m'n stalker in spé, zou zeggen google maar eens op Muzak hier op het forum....
JBL PRX Power!

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Raphie

JBL PRX Power!

Teejoo

Dat is Frank z'n caps lock...blijft wel vaker hangen. Je zou toch verwachten dat zo'n internetgoeroe weet dat dit gelijk staat aan SCHREEUWEN? Als je iets wilt benadrukken (en die neiging heb je zoals gezegd vaker), dan kun je er bijvoorbeeld een streepje onder zetten. Zo doe je dat normaal ook in geschreven woord.

Tot zover het educatieve moment van maandag 4 juni  :D

Raphie

hij was zelfs zo dom om m'n avatar gif van het forum te hotlinken ipv eerst downloaden en lokaal uploaden

http://www.htforum.nl/yabbse/useravatars/avatar_4731.gif  :D
JBL PRX Power!

brtram

Quote from: Raphie on June  2, 2012, 16:03:33
ach, de regels zijn duidelijk, de consequenties ook. Heren mods, gaat mij er niet om dat ik het er niet mee eens ben. Het beleid wordt keurig uitgevoerd, helemaal geen klachten over.
Gaat mij meer om de forumcultuur an sich dat steeds meer richting audiofiele lofzang verschuift. Maar niet getreurd, ik heb een nieuw project op stapel
wat EXACT binnen de forumregels past, in een eigen topic.
Dus zou nog maar ff wachten met je borstjes natmaken Madhouse  :D

Je nieuwe project is dus blijkbaar, vandaag de hele dag doorzeuren in dit topic?

Ik kan het niet anders zien als een gevalletje aandacht trekken.
Een schaap met veel geblaat maar weinig wol.

Raphie

Quote from: brtram on June  4, 2012, 20:09:44
Je nieuwe project is dus blijkbaar, vandaag de hele dag doorzeuren in dit topic?

Ik kan het niet anders zien als een gevalletje aandacht trekken.
Een schaap met veel geblaat maar weinig wol.
Dat is je goed recht, zoals je kan lezen een aantal anderen zien het anders... maak je geen zorgen over m'n project nog lang niet alle spullen zijn binnen, tot die tijd zal je het even hiermee moeten doen.
JBL PRX Power!

J.A.F._Doorhof

Ik vind het ook lang genoeg geduurd.... topic gaat op slot.
Alles is gezegd, en voordat we nog meer energie verliezen, klaar.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Perfectionist

#135
Quote from: Hanky Panky on June  4, 2012, 17:55:28
Dan zal ik het nog een keer herhalen cq. anders brengen: strenger optreden in de strafmaat is prima als dat transparant is. Strenger optreden mbt het hanteren van de regels is ook prima mits dat objectief gebeurt. De kracht moet zitten in het straffen, niet in het individueel verlagen van de tolerantiegrenzen want die zouden voor iedereen gelijk moeten zijn. Als ik een mod voor sukkel uitmaak dan moet dat een straf op volgen, duidelijk. Dat is redelijk zwart/wit maar als ik iets milders roep én ik wordt gestraft omdat het van mij afkomstig is en iemand anders die dat zegt wordt niet gestraft ben je fout bezig in mijn beleving als je pretendeert objectief te zijn. Dat is de definitie van willekeur. Als willekeur de wens is vd community--> swoit maar dan moet je geen objectiviteit pretenderen en duidelijk naar iedereen brengen: voor jou gelden hier andere regels.

Dan kan de roep van uit de community om strenger straffen ingewilligd worden, je moet alleen niet doorslaan. Je kunt in mijn beleving iemand niet straffen omdat hij zijn (niet leuke?) mening geeft terwijl een ander ongezouten luchtkastelen mag ventileren die op andere mensen net zo irritant overkomen als negativisme. Beiden doen dat namelijk onophoudelijk terwijl slechts 1 partij er op wordt aangesproken. Ik lees die BS (Bijzondere Stellingnames  :D) trouwens nooit meer (deed ik in mijn begin jaren nog wel) want het is toch altijd meer van hetzelfde.

Eerst was het criterium met betrekking tot straffen: niet op de man spelen en nu dát niet meer gebeurt wordt er een andere kapstok gezocht. Althans, zo komt het op mij over. Maar verlicht mijn pad gerust als je denkt dat ik in het donker dwaal  ;)

Toch nog 1 opmerking ( sorry Frank ) om licht in de duisternis te brengen: de grenzen zijn voor iedereen gelijk, alleen waar bij de 1 gezien ontbreken verleden, context, reputatie een sepot zou kunnen gelden, of een kleine vermaning ( post editen ) leidt dat bij een ander wel tot een zwaardere strafmaat, ook met oog op forumverleden, eerdere bans etc. Helderder dan dit kan ik het niet uitleggen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Madhouse

Quote from: Madhouse on June  4, 2012, 09:57:53
Dat is al eens eerder gebeurt en toen hebben we je account netjes gerenamed, maar helaas ben je als onkruid en je bent bijna niet uit te roeien.

Na een dagje bezinken ben ik als mod hierin te ver gegaan, ik liet me leiden door emotie en frustratie. Ik ga mijn posts niet weg (laten)halen want gebeurd is gebeurd.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub