Toezicht!

Started by Raphie, June 1, 2012, 20:05:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raphie

Ik sta onder toezicht!  :D

Maar kan nergens lezen hoe lang "toezicht" duurt? vind het icoontje onder m'n avatar wel geinig, maar gaat die op een gegeven moment ook weer weg?

Bericht aangepast
Perfectionist
JBL PRX Power!

chansig

Wie is je gezinsvoogd ?

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Raphie

het is aangezegd door Perfectionist  :D

Weet ook niet wat ik er mee moet, icoontje is nog groen ook, dacht dat verscherpt toezicht toch eerder rood zou zijn? Dus vandaar nog maar even de roep om uitleg. Wil je ook toezicht aan iemand geven? dan hoef je alleen maar op report te drukken en is het zo geregeld.
JBL PRX Power!

Jeroen de Waal

Toezicht is alleen zichtbaar voor diegene die onder toezicht is geplaatst en zichtbaar voor de administrators.
Je kunt zelf zien op hoeveel punten het staat.

Bij 60 punten wordt je automatisch een blokkade om te kunnen posten opgelegd. Je zit op dit moment op 50 punten.
Per 24uur (mits je geen nieuwe waarschuwing krijgt) gaan er 5 punten af.

Ik zal over deze functie voor de enkeling die er weleens (of vaak) mee te maken krijgt een topic over schrijven.


Jeroen.

Raphie

#4
ahh ik zie het al, sta op 50% zal dus gisteren 55% gekregen hebben?
dus nog 10dgn en dan is m'n toezicht weer weg?

JBL PRX Power!

twani

Hoe krijg je het allemaal weer voor elkaar Raph... ;D

Groet,
Theo

PS doe nou maar gezellig :pompom: :pompom: anders moeten we je weer zo lang missen ;)

neptune

tja sommigen moeten in de gaten worden gehouden,whahahaha :clapping:
doet me aan de kleuterschool denken  :D
niks ten nadele van de mods, zorg gewoon dat je er niet op komt is mijn advies  ;D
zet hier iets neer

sj0er-D

Hou je ons wel op de hoogte Raphie? tis natuurlijk wel reuze boeiend om je score te volgen :) kunnen we vervolgens bedenken waarom hij gestegen of gedaald is :P

brtram

Drankrijders een alcoholslot.
Forumstokers een toezichtmeter  :clapping:


diceman

Vind het persoonlijk minder lachen, zou niet moeten zijn op dit form.
Maar het blijkt dat het toch nodig is, vind het triest, maar is wel de tendens aan het worden hier op het forum, om "straffen uit te moeten delen", omdat we niet gewoon met elkaar kunnen omgaan, zonde :nowink:

chansig

#10
Ook om sneue dingen kan je lachen. Jammer dat het moet, maar mijn mondhoeken gaan wel krullen als ik lees dat Raphie erop staat. Ik denk dat er maar een onderzoek moet komen zodat de kinderrechter uiteindelijk kan beslissen voor hoelang Raphie een OTS moet krijgen.

Daarbij ook gelijk maar hulpverlening inzetten...kinderen moet je zo vroeg mogelijk helpen...niet te lang mee wachten. Dan kan over een jaar de OTS er weer af.

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/kinderbescherming/vraag-en-antwoord/wat-is-ondertoezichtstelling.html

:D :D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Nahpets

Quote from: chansig on June  2, 2012, 10:34:42
Gr Hans

Voor die laatste post zou jij eigenlijk ook al onder dat verzwaarde regiem moeten vallen. Bah, bah, bah.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Raphie

Moet je denk eens eens afvragen wat normaal respectvol omgaan is. Wat kritisch perspectief op hossana verhalen is een ongewenst onrust stoken. de dromer klaagt, de nuchterheid krijgt een ban....  :-X Nu is dat allemaal prima, maar geeft wel aan dat je hier alleen nog maar zoete HT/hifi broodjes mag bakken. Of een andere mening alleen nog maar kan delen in het "technisch.." subforum. Je mag of meeslijmen met oohhs en ahhs of je bent vrij om NIET te reageren, maar kritische noten kunnen niet meer.

Denk dat ik een deze dagen maar eens volledig los ga en m'n ongezouten mening ga geven in een nieuw topic. Zal dan wel binnen een paar minuten verwijderd zijn en ik heb dan weer 3mnd aan m'n broek (dat zijn er dan 5 in totaal van de 12 in 2012) :D maar dat geeft niet.
JBL PRX Power!

Raphie

ja het is i.d.d. erg kinderlijk allemaal. Maar goed schijnt aan te spreken....
Quote from: chansig on June  2, 2012, 10:34:42
Ook om sneue dingen kan je lachen. Jammer dat het moet, maar mijn mondhoeken gaan wel krullen als ik lees dat Raphie erop staat. Ik denk dat er maar een onderzoek moet komen zodat de kinderrechter uiteindelijk kan beslissen voor hoelang Raphie een OTS moet krijgen.

Daarbij ook gelijk maar hulpverlening inzetten...kinderen moet je zo vroeg mogelijk helpen...niet te lang mee wachten. Dan kan over een jaar de OTS er weer af.

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/kinderbescherming/vraag-en-antwoord/wat-is-ondertoezichtstelling.html

:D :D

Gr Hans
JBL PRX Power!

chansig

Quote from: Nahpets on June  2, 2012, 10:38:46
Voor die laatste post zou jij eigenlijk ook al onder dat verzwaarde regiem moeten vallen. Bah, bah, bah.

Vertel...want schijnbaar heb ik op een paar tenen gestaan. Wat niet de bedoeling is geweest.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Quote from: Raphie on June  2, 2012, 10:40:08
Moet je denk eens eens afvragen wat normaal respectvol omgaan is. Wat kritisch perspectief op hossana verhalen is een ongewenst onrust stoken. de dromer klaagt, de nuchterheid krijgt een ban....  :-X Nu is dat allemaal prima, maar geeft wel aan dat je hier alleen nog maar zoete HT/hifi broodjes mag bakken. Of een andere mening alleen nog maar kan delen in het "technisch.." subforum. Je mag of meeslijmen met oohhs en ahhs of je bent vrij om NIET te reageren, maar kritische noten kunnen niet meer.

Denk dat ik een deze dagen maar eens volledig los ga en m'n ongezouten mening ga geven in een nieuw topic. Zal dan wel binnen een paar minuten verwijderd zijn en ik heb dan weer 3mnd aan m'n broek (dat zijn er dan 5 in totaal van de 12 in 2012) :D maar dat geeft niet.

Heb je in ieder geval je punt weer gemaakt...tot over 3 maanden als we elkaar niet meer spreken.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Madhouse

Mijn handen jeuken al  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Perfectionist

#17
Even voor de goede orde: discussies nav mod interventies individueel kunnen alleen per PB. Wel kan in het algemeen uitleg gevraagd worden over het instrument toezicht.

En zoals gezegd, het is erg jammer dat het allemaal nodig is, en ook hier is het niet anders dan in de maatschappij, de veelpleger vindt dat hij nooit wat fout heeft gedaan.  :D
Een beter forum begint bij jezelf.

chansig

Maar straffen heeft ook geen nut...misschien een toezicht maar dan met complimenten: U heeft vandaag 10 positieve posts u krijgt een pluim vandaag.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Raphie

ach, de regels zijn duidelijk, de consequenties ook. Heren mods, gaat mij er niet om dat ik het er niet mee eens ben. Het beleid wordt keurig uitgevoerd, helemaal geen klachten over.
Gaat mij meer om de forumcultuur an sich dat steeds meer richting audiofiele lofzang verschuift. Maar niet getreurd, ik heb een nieuw project op stapel
wat EXACT binnen de forumregels past, in een eigen topic. Dus zou nog maar ff wachten met je borstjes natmaken Madhouse  :D
JBL PRX Power!

J.A.F._Doorhof

Straffen werkt blijkbaar perfect, sinds we OP VERZOEK VAN DE MENSEN OP HET FORUM, strenger zijn gaan optreden hebben we veel minder report to mods en is de sfeer behoorlijk veel beter.

Een GEZONDE discussie zal nooit tot een waarschuwing leiden, wel elkaars mening niet willen respecteren en bv door blijven zagen in een topic wat gewoon geen zin heeft en andere frustreert. MAW je moet gewoon weten waar de grenzen liggen zoals je normaal ook met elkaar HOORT om te gaan :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

chansig

Het topic van Frank ligt ook relatief stil...mogelijk ook een reden.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

sj0er-D

Wel grappig om te zien dat je blokletters nodig hebt om je punt te maken...

J.A.F._Doorhof

@Sjoer-D,
Jammer genoeg wel ja.
Mensen schijnen ENORM veel moeite te hebben met lezen :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"