Re: RubenV's HT/stereo combi >>> ht livingroom

Started by RubenV., May 29, 2012, 14:07:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LucasKun

Gaaf om je update met foto's te lezen, dit is het echte werk zeg! Door de foto snap ik beter wat de clock-upgrade inhoudt. Veel geluk!

RubenV.

Quote from: LucasKun on July 25, 2014, 18:39:43
Gaaf om je update met foto's te lezen, dit is het echte werk zeg! Door de foto snap ik beter wat de clock-upgrade inhoudt. Veel geluk!

Ik ben benieuwd wat je er van vind, komende woensdag  ;)
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

LucasKun

Ja, ik ben super benieuwd naar het constant directivity meesterwerk van Siegfried Linkwitz!  :smile:

En of je mijn muzieksmaak kan pruimen :P

rovinggecko

Zijn jouw pluto's al af? Neem je die mee voor een vergelijk? Of komt hier nl's tweede paar lx521?
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

LucasKun

Van de Pluto's zijn alleen de voet af, ik heb moeite om er tijd en geld voor vrij te maken. Da´s ook een beetje geluk, want nu kan ik pijnloos switchen naar de LX mini. En die zijn veel makkelijker om te bouwen, zonder de PCBs namelijk. De hele equalizer/actieve crossover is in miniDSP geimplementeerd, en de versterker hoef je ook niet te bouwen. (4 kanalen identieke versterking nodig.)
Hoe gaan jouw Pluto's? :)

rovinggecko

Quote from: LucasKun on July 27, 2014, 07:39:06
Van de Pluto's zijn alleen de voet af, ik heb moeite om er tijd en geld voor vrij te maken. Da´s ook een beetje geluk, want nu kan ik pijnloos switchen naar de LX mini. En die zijn veel makkelijker om te bouwen, zonder de PCBs namelijk. De hele equalizer/actieve crossover is in miniDSP geimplementeerd, en de versterker hoef je ook niet te bouwen. (4 kanalen identieke versterking nodig.)
Hoe gaan jouw Pluto's? :)
Zit nu met veel plezier naar de Pluto's te luisteren, die zijn af (voor nu). Klinkt heel ruimtelijk, prima plaatsing, etc. Maar voornamelijk gewoon lekker luisterbaar. Ben positief verrast. En dat op een zelfbouw  set. En momenteel 'gewoon' Spotify (op windows server 2012, audiophile optimizer, linear power en asio bridge, dat wel (dank aan Ruben voor de tips:)).

Het enige wat ik wel een beetje mis is het echte laag. Dat zit er gewoon niet in. Gaat hier voorlopig geen lxmini worden dus want die vullen dat gat niet.
En ze zien er, in tegenstelling tot lx521 en pluto, niet uit imho.

Zal eens kijken naar de plus optie en nog eens meten of ik niet wat plek kan maken voor een paar lx521.

Vwb bouw, je kan ook een minidsp en losse versterkers voor de pluto gebruiken ;).
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

rovinggecko

Oh, en jullie natuurlijk veel luister plezier woensdag! Zie uit naar een verslag :)
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

RubenV.

Quote from: LucasKun on July 26, 2014, 21:44:54
Ja, ik ben super benieuwd naar het constant directivity meesterwerk van Siegfried Linkwitz!  :smile:

En of je mijn muzieksmaak kan pruimen :P

Dat zal wel goed komen  8)

Quote from: rovinggecko on July 26, 2014, 23:19:54
Zijn jouw pluto's al af? Neem je die mee voor een vergelijk? Of komt hier nl's tweede paar lx521?

Het tweede NL'se paar is er al, met deze HT-forummember heb ik ook al contact gehad. Die is er ook erg tevreden mee  :music:

Quote from: rovinggecko on July 27, 2014, 10:27:54
Zit nu met veel plezier naar de Pluto's te luisteren, die zijn af (voor nu). Klinkt heel ruimtelijk, prima plaatsing, etc. Maar voornamelijk gewoon lekker luisterbaar. Ben positief verrast. En dat op een zelfbouw  set. En momenteel 'gewoon' Spotify (op windows server 2012, audiophile optimizer, linear power en asio bridge, dat wel (dank aan Ruben voor de tips:)).

Het enige wat ik wel een beetje mis is het echte laag. Dat zit er gewoon niet in. Gaat hier voorlopig geen lxmini worden dus want die vullen dat gat niet.
En ze zien er, in tegenstelling tot lx521 en pluto, niet uit imho.

Zal eens kijken naar de plus optie en nog eens meten of ik niet wat plek kan maken voor een paar lx521.

Vwb bouw, je kan ook een minidsp en losse versterkers voor de pluto gebruiken ;).

De LX521's geven voor muziek voldoende laag. Echter, voor sommige "genres" en voor HT zijn de Thor woofers wel een uitkomst.
Spotify klinkt inderdaad al erg lekker op zo'n CAPS-systeempje. Ik vind met mijn huidige setup het verschil tussen lossles en Spotify kleiner dan voorheen.

Quote from: rovinggecko on July 27, 2014, 10:28:39
Oh, en jullie natuurlijk veel luister plezier woensdag! Zie uit naar een verslag :)

Thanks! We gaan er een leuk dagje van maken  :clapping:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

RubenV.

Zojuist de software van beide streamers (Audiophile Optimizer en JPlay) geupdate naar de nieuwste versies, ook weer een leuke verbetering  :music:

Alles nog een keer uitgebreid getest zodat Lucas morgen niet voor niets afreisd naar het zuiden  :coffee:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

LucasKun

Het was me het dagje wel! De trein vertrekt op weg naar huis, en wat was het een prachtig bezoek aan Ruben en zijn set speakers!  ;D Ik werd warm onthaald, en voelde me daardoor erg op mijn gemak. De installatie is imposant, met als toppunt de LX521 zelfbouw speakers, ontworpen door Siegfried Linkwitz. Als kanttekening bij mijn ervaringen: hoewel de speakers optimaal in de ruimte stonden, komen ze volgens Linkwitz meer tot hun recht in een grotere ruimte. Ik schat dat de ruimte ~15m^2 is, terwijl >22m^2 wordt aangeraden. Kwa PC, DAC, pre-amp en amp heeft Ruben een hele mooie installatie, zoals te lezen in zijn thread. Ik heb deze gepost ge-edit om links naar de nummers toe te voegen.

Op aanraden van Ruben heb ik een USB stick met een stel favoriete cds als .flac meegenomen, en we begonnen met het nummer Samurai Comboy van Kurt Elling. Ik had hiervoor alleen ervaring met boxspeakers, in tegenstelling tot de open-baffle, dipole luidsprekers van Ruben. Toen het nummer begon, was ik verbaasd, omdat ik onbewust verwachtte overdonderd te worden door een hoge intensiteit en nabijheid van de klank. In plaats daarvan was er leegte, een grote ruimte waarin de instrumenten en zang plek hadden om zich te manifesteren. Ik moest herkalibreren, deze ervaring was voor mij nieuw! Zo natuurlijk staat Kurt Elling te zingen, is de piano zachtjes maar duidelijk hoorbaar linksonder aan het spelen, kan ik ieder instrument afzonderlijk horen. Vaak heb ik het idee dat muziek platgedrukt wordt, instrumenten zijn lastig om afzonderlijk te horen, te localiseren. Zo niet hier. Totaal ongeforceerd, zonder moeite, heerlijk om te luisteren. De aanslag van instrumenten, en de details in de muziek zijn fenomenaal. Ik kan niet goed uitdrukken hoe fijn, hoe fraai deze weergave van akoestische muziek was, echt een nieuwe ervaring. Het is anders.

In de volgende nummers van bijvoorbeeld Kate Rusby (Sun Grazers), Detektivbyran (Life/Universe), Eefje de Visser (Ongeveer) Daft Punk (Gorgio by Moroder) en Paul Simon (Diamonds on the soles of her shoes) bleef het gemak, de lege en ontspannen ruimte en de natuurlijke precisie mijn verbazen. De verschillen in kwaliteit en keuzes van mastering komen vreselijk goed naar voren. Bij ieder nummer uit mijn collectie hoopte ik maar dat de opname/mastering goed was, dat een instrument of stem zijn plek krijgt en er mag zijn in de ruimte. Wat heerlijk om in de eerste tonen al direct te horen wat waar zit, en dat het zo natuurlijk als het instrument of de zang zelf klinkt. Ik zat eigenlijk mijn collectie te herontdekken. Ik was daar totaal niet op voorbereid. Ik verwachtte mooiere klanken, niet een verschuiving van de mijn beleving van de muziek. Met het luisteren vloog de tijd, zo fijn om te luisteren. Ook de Whitest Boy Alive (Intentions) was prachtig. De muziek hoeft niet hard, zacht spelen ze ook prachtig. Verscheidene keren, als de laatste tonen uitdoven, blijft het zo fraai! Als ik kon ruilen luisterde ik liever altijd zacht naar de LX521s dan naar andere speakers op normaal volume. De natuurlijke ervaring van bij de muzikanten in de kamer zijn terwijl ze muziek maken is heerlijk. Ik heb soortgelijke dingen al eerder gelezen, maar beschrijvingen dekken voor mijn deze nieuwe ervaring niet. Op het laatst nog even Herman van Veen van Spotify gestreamd, en weer dat voortreffelijke geluid.

Linkwitz heeft een kleinere variant van de LX521s uitgebracht, de LX mini's. Die hebben een lager maximaal geluidsniveau, de bass gaat minder laag, ze zijn geschikter voor kleinere ruimtes en vooral goedkoper en makkelijker om te bouwen. De laatste drie eigenschappen komen mij goed van pas. Ik wilde ze al bouwen (was begonnen aan de Pluto's), maar nu ben ik bijzonder gemotiveerd. Wat een dag, wat een ervaring, ik ben nog aan het verwerken. Deze post bevat veel superlatieven, ik ben simpweg zo verbaasd. Grote dank aan Ruben voor het warme welkom. Ik moet bouwen!!

clockwork

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

papaleo

Heb met plezier en aandacht je verslag zitten lezen...,mooie ervaringen :worship:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

cardas49

Leuk verslag. En respect voor beide zelfbouwers, je moet het maar kunnen allemaal  :)
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

thebest106

Mooi verslag om te lezen, en weer wat tracks om eens te beluisteren.

Hoe ziet je eigen geluidsset er momenteel uit?


RubenV.

Quote from: LucasKun on July 30, 2014, 16:01:36
Het was me het dagje wel! De trein vertrekt op weg naar huis, en wat was het een prachtig bezoek aan Ruben en zijn set speakers!  ;D Ik werd warm onthaald, en voelde me daardoor erg op mijn gemak. De installatie is imposant, met als toppunt de LX521 zelfbouw speakers, ontworpen door Siegfried Linkwitz. Als kanttekening bij mijn ervaringen: hoewel de speakers optimaal in de ruimte stonden, komen ze volgens Linkwitz meer tot hun recht in een grotere ruimte. Ik schat dat de ruimte ~15m^2 is, terwijl >22m^2 wordt aangeraden. Kwa PC, DAC, pre-amp en amp heeft Ruben een hele mooie installatie, zoals te lezen in zijn thread.

Op aanraden van Ruben heb ik een USB stick met een stel favoriete cds als .flac meegenomen, en we begonnen met het nummer Samurai Comboy van Kurt Elling. Ik had hiervoor alleen ervaring met boxspeakers, in tegenstelling tot de open-baffle, dipole luidsprekers van Ruben. Toen het nummer begon, was ik verbaasd, omdat ik onbewust verwachtte overdonderd te worden door een hoge intensiteit en nabijheid van de klank. In plaats daarvan was er leegte, een grote ruimte waarin de instrumenten en zang plek hadden om zich te manifesteren. Ik moest herkalibreren, deze ervaring was voor mij nieuw! Zo natuurlijk staat Kurt Elling te zingen, is de piano zachtjes maar duidelijk hoorbaar linksonder aan het spelen, kan ik ieder instrument afzonderlijk horen. Vaak heb ik het idee dat muziek platgedrukt wordt, instrumenten zijn lastig om afzonderlijk te horen, te localiseren. Zo niet hier. Totaal ongeforceerd, zonder moeite, heerlijk om te luisteren. De aanslag van instrumenten, en de details in de muziek zijn fenomenaal. Ik kan niet goed uitdrukken hoe fijn, hoe fraai deze weergave van akoestische muziek was, echt een nieuwe ervaring. Het is anders.

In de volgende nummers van bijvoorbeeld Kate Rusby (Sun Grazers), Detektivbyran (Life/Universe), Eefje de Visser (Ongeveer) Daft Punk (Gorgio by Moroder) en Paul Simon (Diamonds on the soles of her shoes) bleef het gemak, de lege en ontspannen ruimte en de natuurlijke precisie mijn verbazen. De verschillen in kwaliteit en keuzes van mastering komen vreselijk goed naar voren. Bij ieder nummer uit mijn collectie hoopte ik maar dat de opname/mastering goed was, dat een instrument of stem zijn plek krijgt en er mag zijn in de ruimte. Wat heerlijk om in de eerste tonen al direct te horen wat waar zit, en dat het zo natuurlijk als het instrument of de zang zelf klinkt. Ik zat eigenlijk mijn collectie te herontdekken. Ik was daar totaal niet op voorbereid. Ik verwachtte mooiere klanken, niet een verschuiving van de mijn beleving van de muziek. Met het luisteren vloog de tijd, zo fijn om te luisteren. Ook de Whitest Boy Alive (Intentions) was prachtig. De muziek hoeft niet hard, zacht spelen ze ook prachtig. Verscheidene keren, als de laatste tonen uitdoven, blijft het zo fraai! Als ik kon ruilen luisterde ik liever altijd zacht naar de LX521s dan naar andere speakers op normaal volume. De natuurlijke ervaring van bij de muzikanten in de kamer zijn terwijl ze muziek maken is heerlijk. Ik heb soortgelijke dingen al eerder gelezen, maar beschrijvingen dekken voor mijn deze nieuwe ervaring niet. Op het laatst nog even Herman van Veen van Spotify gestreamd, en weer dat voortreffelijke geluid.

Linkwitz heeft een kleinere variant van de LX521s uitgebracht, de LX mini's. Die hebben een lager maximaal geluidsniveau, de bass gaat minder laag, ze zijn geschikter voor kleinere ruimtes en vooral goedkoper en makkelijker om te bouwen. De laatste drie eigenschappen komen mij goed van pas. Ik wilde ze al bouwen (was begonnen aan de Pluto's), maar nu ben ik bijzonder gemotiveerd. Wat een dag, wat een ervaring, ik ben nog aan het verwerken. Deze post bevat veel superlatieven, ik ben simpweg zo verbaasd. Grote dank aan Ruben voor het warme welkom. Ik moet bouwen!!

Bedankt voor de lovende woorden in de vorm van dit mooie verslag! Leuk dat je de moeite hebt genomen af te reizen naar het zuiden. Ik vond het erg gezellig en wederom een mooie gelegenheid om weer wat nieuwe muziek te leren kennen (en op mijn NAS te stallen  :devil:). Helemaal attent dat je je reis nog even onderbroken had om bij de enige echte Jan de Groot Bossche Bollen in te slaan  :coffee: Erg lekker  :D

Jammer genoeg ben ik vergeten nog wat HT te laten zien. Dan had je kunnen voelen waar de twee Thor's tot in staat zijn. Toen ik op de terugweg in de auto zat bedacht ik mij dat ik ook nog vergeten was om je een lekker stuk Limburgse vlaai aan te bieden die ik vanmorgen nog speciaal was wezen kopen, die houd je nog van mij te goed! De ochtend/middag vlogen voorbij en ik vond het erg leuk om weer iemand van dit forum op bezoek te hebben. Ik ben erg benieuwd naar de LX mini's, en kom dan ook graag een keer bij je luisteren als je ze af hebt  ;)

Quote from: mark235 on July 30, 2014, 19:23:25
Leuk verslag. En respect voor beide zelfbouwers, je moet het maar kunnen allemaal  :)

Ik zeg altijd maar zo: "als ik het kan, dan kunnen jullie het zeker!"
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

rovinggecko

Mooi verslag. Die ruimte is herkenbaar, die 'zie' ik ook al bij de Pluto's :). Gaat bij de lxmini's dus ook wel goedkomen!

Mooi werk Ruben, weer een Linkwitz adept er bij zo :)
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

LucasKun

Clockwork, opaleo, mark235, thebest106: bedankt voor de waardering van het verslag!

Ha Ruben, ja we zijn je vlaai vergeten! Ik had trouwens wel trek in de trein :P Jammer dat ik later in de middag andere verantwoordelijkheden had, want er was nog zoveel te beleven met de LX521s en je Thors! Ik denk dat je reactie op Mark klopt, het bouwen is goed te doen, ook als je niet super handig bent . Ik denk dat het pas lastig wordt als het ook mooi moet zijn. Linkwitz schrijft zelf over de LX mini's:
QuoteAfter you have purchased the Construction Plans and collected all the parts and materials it only takes a 3-day weekend to build a pair of LXmini and to hear in your place outstanding quality sound. If you can work with a jig saw, a drill, screw driver and crimping tool, then you are set to succeed. If not, then you might ask a friend to help you, or hire a high school kid. No soldering is involved, only glue and screw.

Thebest106: Op dit moment is de set: DAC HifiMeDiy Sabre USB -> Pre/AMP Harman Kardon 3470 -> Speakers 2x Mission 732i, de amp/speakers van mijn vader gekregen na zijn upgrades. Ik luister ook vaak met Sennheiser HDR 180, fijne koptelefoons, ik hoor veel detail, maar het geluid is te dichtbij.

Roving Gecko: jij snapt wat ik bedoel met die ruimte!

RubenV.

2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

VTEC_genieter

Zin in horror?
The Grudge 3  ;D
Of een andere film?
Kom langs  :)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

RubenV.

Quote from: VTEC_genieter on August  1, 2014, 01:10:03
Zin in horror?
The Grudge 3  ;D
Of een andere film?
Kom langs  :)

Het was vannacht al een beetje aan de late kant om nog in de auto te stappen  :coffee:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

JeroenGRT

Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)


RubenV.

Quote from: morca on August 23, 2014, 18:31:15
Ah hier staan ze idd,mooie subs !! :headbanging:

Thanks, na een ruime week zonder m'n setje (ivm. vakantie) is het altijd weer lekker genieten bij terugkomst  :headbanging:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Xander32

Leuk en interessant om het verslag door te lezen :thumbs-up:.

Het betreffen wel heel bijzondere speakers, zowel aangaande het concept free air/open-baffle, als diens looks. Ik ben wel erg benieuwd hoe dat klinkt, al geeft het uitgebreide verslag van LucasKun wel enige richting.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT