Re: RubenV's HT/stereo combi >>> ht livingroom

Started by RubenV., May 29, 2012, 14:07:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RubenV.

Vandaag heb ik het eerste onderdeel van mijn dedicated music pc'tje binnen gekregen, de PPAstudio USB card. Dit is een concurrent van de welbekende SOtM PCI-E USB card, op basis van de NEC D720200 Chipset. Om even snel uit te proberen heb ik deze even in mijn normale pc gezet.


Dit past maar net onder de twee geforce 670 gpu's in SLI opstelling. Ondanks het kleine formaat van de usb kaart moesten toch beide gpu's er even uit. Na de installatie van het kaartje valt ie bijna niet op  :P



Helaas ben ik alweer onderweg, en de komende tijd op pad dus nog even geen tijd om uitgebreid te luisteren  :-X
De komende dagen ga ik de rest van de onderdelen bestellen, dit worden waarschijnlijk de volgende:
-Intel Core i5 3470T
-Asrock H77 Pro4-M
-Mushkin ddr3 sodimm pc3-8500 7-7-7-20 4GB (x2 dus in totaal 8gb)
-Intel 520 120GB SSD
-Streacom FC8 EVO Fanless case
-PICOPSU-150 – XT + seasonic 12 Volt 80 watt power supply (met op termijn wellicht een mooie lineaire voeding)

De bedoeling is dat ik deze "headless" pc ga aansturen met een tablet. Ik ben er alleen nog uit welke dat gaat worden.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

VTEC_genieter

Mooi verhaal Ruben  ;) :)
En dat je bijna naar Polen ging rijden voor de speakers! :clapping:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

RubenV.

Quote from: VTEC_genieter on January 30, 2013, 20:39:21
Mooi verhaal Ruben  ;) :)
En dat je bijna naar Polen ging rijden voor de speakers! :clapping:

Ja dat was de moeite waard. En meteen een mooie roadtrip kunnen maken  :pompom:
6 Uur aan een stuk heengereden, 45 minuten bekijken/beluisteren/inladen/tanken, en toen weer een kleine 6 uur aan een stuk terug gereden zonder te stoppen  :devil: Om 09:30 's ochtends weggereden en om 22:00 weer thuis. Op de terugweg iets harder gereden zodat ik snel alles kon gaan aansluiten  :D Daarna nog tot in de late uurtjes geluisterd naar de nieuwe aanwinsten :inlove:

De onderdelen voor de dedicated muziek pc zijn besteld, de krijg ik vrijdag binnen als het goed is  O0
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

LuPo

Als je nou nog eens een goede deal qua speakers op eBay ziet dan hoor ik het graag. Zo te lezen heb je met de CM9 en TD8 goede deals gehad. :D

Raymond187

Quote from: RubenV. on January 30, 2013, 19:49:33
Vandaag heb ik het eerste onderdeel van mijn dedicated music pc'tje binnen gekregen, de PPAstudio USB card. Dit is een concurrent van de welbekende SOtM PCI-E USB card, op basis van de NEC D720200 Chipset. Om even snel uit te proberen heb ik deze even in mijn normale pc gezet.


Dit past maar net onder de twee geforce 670 gpu's in SLI opstelling. Ondanks het kleine formaat van de usb kaart moesten toch beide gpu's er even uit. Na de installatie van het kaartje valt ie bijna niet op  :P

Helaas ben ik alweer onderweg, en de komende tijd op pad dus nog even geen tijd om uitgebreid te luisteren  :-X
De komende dagen ga ik de rest van de onderdelen bestellen, dit worden waarschijnlijk de volgende:
-Intel Core i5 3470T
-Asrock H77 Pro4-M
-Mushkin ddr3 sodimm pc3-8500 7-7-7-20 4GB (x2 dus in totaal 8gb)
-Intel 520 120GB SSD
-Streacom FC8 EVO Fanless case
-PICOPSU-150 – XT + seasonic 12 Volt 80 watt power supply (met op termijn wellicht een mooie lineaire voeding)

De bedoeling is dat ik deze "headless" pc ga aansturen met een tablet. Ik ben er alleen nog uit welke dat gaat worden.
i like  :thumbs-up:
Zelf bouwen altijd leuk en veullll betere spullen in je kast voor het zelfde geld.

Dit wordt een dedicated music PC toch? Vanwaar de 8 Gb RAM?

Quote from: RubenV. on January 18, 2013, 00:49:38
Van mijn projectje is het inderdaad erg jammer. Ik had er al best wat tijd ingestoken, maar ik kreeg het houtwerk niet op een dusdanig mooi niveau dat ik er mee gestopt ben. Uiteindelijk kijk je er toch tegen aan.
Kan me daarin helemaal vinden. Dat afwerken is een vak apart en kost zoveel tijd. Niks voor mij met me linker hand hahaha :D


RubenV.

Quote from: Raymond187 on January 31, 2013, 07:50:35
i like  :thumbs-up:
Zelf bouwen altijd leuk en veullll betere spullen in je kast voor het zelfde geld.

Dit wordt een dedicated music PC toch? Vanwaar de 8 Gb RAM?
Kan me daarin helemaal vinden. Dat afwerken is een vak apart en kost zoveel tijd. Niks voor mij met me linker hand hahaha :D

8Gb voor het gebruik van JPlay. Het "afwerken" van zo'n pc'tje gaat me beter af dan van hout  8)

Vandaag ga ik eens lekker een dagje over de RAI struinen op de ISE 2013 (http://www.iseurope.org/home.php?hp=1&site=event&gname=Information_HP) ben benieuwd wat ik daar nog allemaal voor moois tegenkom  :D Ik wil sowieso die bioscoopcabine van Mutrox en B&W van binnen zien  :headbanging:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

RubenV.

2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Raymond187

ahhh de ISE is deze week. Ik heb afgelopen 5 jaar op de ISE gestaan voor me werk. We hadden de grootste stand en mooiste plek. Heb me altijd wel goed vermaakt als het rustig was op de stand lekker rondje lopen.

Heb gelukkig een andere baan dus sta er dit jaar niet.

LuPo


RubenV.

2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

high-q

Quote from: RubenV. on January 30, 2013, 19:49:33
Vandaag heb ik het eerste onderdeel van mijn dedicated music pc'tje binnen gekregen, de PPAstudio USB card. Dit is een concurrent van de welbekende SOtM PCI-E USB card, op basis van de NEC D720200 Chipset. Om even snel uit te proberen heb ik deze even in mijn normale pc gezet.

De komende dagen ga ik de rest van de onderdelen bestellen, dit worden waarschijnlijk de volgende:
-Intel Core i5 3470T
-Asrock H77 Pro4-M
-Mushkin ddr3 sodimm pc3-8500 7-7-7-20 4GB (x2 dus in totaal 8gb)
-Intel 520 120GB SSD
-Streacom FC8 EVO Fanless case
-PICOPSU-150 – XT + seasonic 12 Volt 80 watt power supply (met op termijn wellicht een mooie lineaire voeding)

De bedoeling is dat ik deze "headless" pc ga aansturen met een tablet. Ik ben er alleen nog uit welke dat gaat worden.

Poe, dat zijn beste specs voor een audio-only pc! Interessant trouwens die audiokaart, kende ik nog niet.

Misschien een idee om tot je een tablet hebt de machine eerst aan je TV te hangen. Kan je alles bedienen via een groot
scherm en als je muziek in Jplay gaat luisteren, zet je je tv in standby.

Vraagje nog: Als Jplay muziek aan het spelen is, verlies je dan niet je verbinding? MAW, kan je dan nog wel met je tablet
de boel bedienen? Ik dacht dat Jplay zo goed als alle onnodige onderdelen in windows uitschakelde tijdens het afspelen.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

RubenV.

Quote from: LuPo on January 31, 2013, 06:52:37
Als je nou nog eens een goede deal qua speakers op eBay ziet dan hoor ik het graag. Zo te lezen heb je met de CM9 en TD8 goede deals gehad. :D

Er staat een setje TD8's op hifi.nl  :happy:

Quote from: Raymond187 on January 31, 2013, 08:07:29
ahhh de ISE is deze week. Ik heb afgelopen 5 jaar op de ISE gestaan voor me werk. We hadden de grootste stand en mooiste plek. Heb me altijd wel goed vermaakt als het rustig was op de stand lekker rondje lopen.

Heb gelukkig een andere baan dus sta er dit jaar niet.

Ja ik ben benieuwd naar de beurs. Ik ben er nog nooit geweest (en ik heb er eigenlijk ook niets te zoeken) maar na het lezen van een artikel op hifi.nl over die home cinema cabine van Mutrox en B&W was mijn interesse wel gewekt. In het artikel staat dat de ruimte helemaal akoestisch perfect is, en in combinatie met die custom Classe apparatuur en B&W inbouw speakers moet dat wel de moeite van een bezoekje waard zijn. Daarnaast ben ik ook benieuwd naar het geluid van "inbouw" speakers in het algemeen. Bij Steinway & Sons ga ik ook nog even langs om me te vergapen aan hun LS dipool  :music:
Met wat voor soort bedrijf heb jij er gestaan?
Quote from: high-q on January 31, 2013, 09:28:08
Poe, dat zijn beste specs voor een audio-only pc! Interessant trouwens die audiokaart, kende ik nog niet.

Misschien een idee om tot je een tablet hebt de machine eerst aan je TV te hangen. Kan je alles bedienen via een groot
scherm en als je muziek in Jplay gaat luisteren, zet je je tv in standby.

Vraagje nog: Als Jplay muziek aan het spelen is, verlies je dan niet je verbinding? MAW, kan je dan nog wel met je tablet
de boel bedienen? Ik dacht dat Jplay zo goed als alle onnodige onderdelen in windows uitschakelde tijdens het afspelen.

Ik kan het pc'tje ook besturen met mijn macbook op afstand, ik ben benieuwd hoe dit gaat met de nieuwe streamer functie in JPlay. Want die heb ik nog niet kunnen testen.
JPlay kent verschillende afspeelmodi. Alleen bij de meest heftigste sluit deze ook de wifi-processen. Mijn audio pc'tje wordt via ethernet aangesloten op mijn netwerk. Hoe dat gaat met het verliezen van de verbinding moet ik dus ook nog testen. Maar voor de zwaarste hibernationmodus maak ik sowieso altijd wat langere playlists, dus dat zou ook niet zo'n probleem zijn. De remote zal denk ik het meeste gebruikt worden in combinatie met Spotify. Dit gebruik ik de laatste tijd veel om nieuwe muziek te leren kennen, als het me niet bevalt kan ik snel door naar het volgende nummer  :devil:

Met deze specs is de audio-only pc iig. future proof en zou deze eventueel ook nog voor andere doeleinden kunnen worden ingezet. Maar dat is allemaal niet de bedoeling eigenlijk. Audio-only  :headbanging:


Zo nu snel naar de beurs, daarna uiteten in Rotterdam en dan lekker op stap! Wordt een mooi dagje uit zo  :pompom:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Raymond187

Heb bij extron Electronics gewerkt. Hoor net van me maatje dat die niet meer op de ISE staan. Ruzie met de ISE chef.

Enjoy u r day  :thumbs-up:

VTEC_genieter

Quote from: RubenV. on January 31, 2013, 02:00:44
...En meteen een mooie roadtrip kunnen maken  :pompom:...

Ik moet denken aan de TopGear roadtrips  8)
En dat je daarna thuis nog veel energie over had om aan je HiFi te werken, de speakers aansluiten en testen. RESPECT! :clapping:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Raymond187

Moguh Ruben, hoe was je dag gisteren? Goed vermaakt op de beurs?

RubenV.

Quote from: VTEC_genieter on January 31, 2013, 22:19:27
Ik moet denken aan de TopGear roadtrips  8)
En dat je daarna thuis nog veel energie over had om aan je HiFi te werken, de speakers aansluiten en testen. RESPECT! :clapping:

Ik ben daarna nog zo'n 6 uur aan het luisteren geweest, het klonk te goed om af te zetten  :music:
Quote from: Raymond187 on February  1, 2013, 08:34:20
Moguh Ruben, hoe was je dag gisteren? Goed vermaakt op de beurs?

Gisteren dus naar ISE 2013 geweest. Een heerliijk dagje uit van gemaakt, na de beurs lekker gegeten in Rotterdam. En daar vervolgens ook tot in de late uurtjes de lever getraind  >:D
De beurs was erg leuk om eens mee te maken. Dit omdat het een vakbeurs is. De meeste presentaties vond ik daarom interessanter dan op een gewone consumenten beurs. Daarnaast heb ik in de bioscoop ruimte van Mutrox en B&W een demo bijgewoond. Bij het sluiten van de deur valt meteen op dat er 55db gedempt wordt, want van de drukte op de beurs krijg je eenmaal binnen niets meer mee. Het geluid en beeld waren uiteraard top maar had voor mij niet het WOW-effect dat ik afgelopen zomer wel bij CineMike had tijdens zijn surround-demo. Ik was niet echt onder de indruk van de Classe Custom setup in combinatie met de B&W 800 serie inbouwspeakers. Als je dan nagaat dat de ruimte bij CineMike niet tot in de puntjes is aangepakt zoals dat op de beurs was vind ik wat ze daar in Duitsland presteren toch wel bijzonder. Daar hoorde ik ook al dat men niet zo onder de indruk was van de Classe SSP800, iets wat ik toen niet helemaal kon plaatsen maar wat ik nu wel begrijp.
Op de beurs was er ook een stand van Harman. Deze hadden ook een bioscoopje neergezet zoals de conculega's van Mutrox en B&W. Deze ruimte zag er van binnen verder normaal en recht toe recht aan uit, dus zonder al die akoestische aanpassingen. Op de deur stond JBL Scynthesis certified. Aan een ieder die dit leest: doe jezelf een plezier en ga altijd zo'n deur door! Wat er daarachter gebeurd is spectaculair O0. Deze demo was echt super. Een ruimte gevuld met Synthesis Atlas serie en 4! bijbehorende 18" subwoofers. De Amerikaan die de demo begeleidde vertelde dat een zelfde systeem dat door speakerbouwers wordt gebruik om de prestaties van hun creaties te meten nu was ingezet om de de speakers af stellen in de ruimte. Van een live optreden van The Police, een scene van Ratatouille tot The art of flight: het klonk allemaal waanzinnig  :headbanging:

Ik begrijp dan nu ook volkomen waarom de mannen van BBG hebben gekozen voor JBL Scynthesis in hun nieuwe demo ruimte. Wat een geluid zeg! Bij de weergave van The Police had ik het gevoel dat ik zelf ook de zaal stond. Bij het stukje met Ratatouille klonken de schoten uit een jachtgeweer levens echt, en de druk van de bass was ook goed voelbaar en super strak. Dat heb ik voor het eerst zo bij CineMike ervaren. Er kwam ook onweer in het fragment voor en je zou zweren dat je ieder moment door de bliksem getroffen kon worden. Op het het laatst van het fragment spoelt een muis het riool in, en het kabaal van het hevig stromende water zorgde voor een prachtige filmbeleving. The art of flight was een knallende afsluiter van de demo.
Al met al weer een hele mooie ervaring en een goed begin van een dagje uit  :D

Ik ben net thuis en heb de onderdelen van mijn muziek pc'tje binnen. Op het geheugen na  :( Dit is rond dezelfde tijd dat er hier werd aangebeld met het pakketje dat de processor bevatte ergens anders afgegeven... Ik zie op internet dat er ook iemand anders voor getekend heeft, terwijl er wel gewoon het juiste adres op staat  >:( Van de week kwamen ze van PostNL hier ook al met een pakketje aan de deur dat voor iemand anders bedoeld was. Is het dan zo moeilijk om de twee cijfers die op het pakket staan te vergelijken met die naast de deur vraag je je dan af....
Maargoed, ik ben benieuwd of ik dat geheugen nog ooit ga terug zien.

Gelukkig kan ik nu wel beginnen met bouwen, ik zet er zolang even 4 van 12gb in die ik in mijn normale pc heb zitten. Zo nu aan het werk  :coffee:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

high-q

Mooi verslag van de beurs. Ben benieuwd of er ook andere forumgenoten zijn geweest en het zo hebben ervaren.

Balen trouwens van je mem. Hopelijk komen ze het nog bij je brengen.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

HTip

Inderdaad leuk verslag! Als ik het zo lees was de B&W-ruimte te veel gedempt. Dat haalt alle dynamiek en dus leven uit het geluid. Ik moet dat JBL Synthesis systeem ook nog eens beluisteren. Je leest er erg goede dingen over...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RubenV.

Quote from: high-q on February  1, 2013, 20:28:41
Mooi verslag van de beurs. Ben benieuwd of er ook andere forumgenoten zijn geweest en het zo hebben ervaren.

Balen trouwens van je mem. Hopelijk komen ze het nog bij je brengen.

Ik ben bang dat het geheugen pleiten is. Als het verkeerd bezorgd was dan had iemand hier uit de straat het al lang langs gebracht. Dat komt helaas de laatste tijd steeds vaker voor. Of diegene houdt het pakketje zelf, of de postbode heeft zelf de handtekening gezet om het achterover te drukken...

Ben ik net lekker een beginnetje aan het maken met het pc'tje in elkaar te zetten, kom ik erachter dat ik een micro ATX bordje heb besteld ipv. een mini ITX :nopompom: Net maar even gebeld met 4launch (mooi dat die 's avonds open zijn), en ik moet een RMA aanvragen. Dat is natuurlijk geen probleem want het bordje is niet uit de verpakking geweest, met het openen van de doos zag ik al meteen dat ik de verkeerde versie had gekocht. Maar ik ben benieuwd hoe lang dat gaat duren...
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

RubenV.

Quote from: HTip on February  1, 2013, 21:06:39
Inderdaad leuk verslag! Als ik het zo lees was de B&W-ruimte te veel gedempt. Dat haalt alle dynamiek en dus leven uit het geluid. Ik moet dat JBL Synthesis systeem ook nog eens beluisteren. Je leest er erg goede dingen over...

Het klonk behoorlijk tam ja. Ik vond daarnaast de surround bubble van het Synthesis systeem ook een heel stuk groter.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Raymond187

Leuk verslag Ruben  :thumbs-up:

ISE vond ik ook altijd leuk om te staan. Ben je ook bij de stand van Velodyne geweest? Laatste x dat ik er was hadden ze een 18" staan met een sweep lage tonen om te laten voelen wat hij kan. Zou vrij ziek zijn om die in huis te hebben hahaha :D

RubenV.

Quote from: Raymond187 on February  1, 2013, 21:48:50
Leuk verslag Ruben  :thumbs-up:

ISE vond ik ook altijd leuk om te staan. Ben je ook bij de stand van Velodyne geweest? Laatste x dat ik er was hadden ze een 18" staan met een sweep lage tonen om te laten voelen wat hij kan. Zou vrij ziek zijn om die in huis te hebben hahaha :D

Nee Velodyne heb ik gemist, zal ik wel voorbij gelopen zijn ben ik bang. Ik zag op een gegeven moment wel een voor mij bekende speaker op de hoek van een stand, de Kingdom Royale. Bleek het de stand van Tannoy te zijn  O0 Dat blijft een gave speaker om te zien, alleen in het rood zoals ie op de beurs stond vond ik het toch wat minder...
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

RubenV.

Vanmiddag nog snel even het micro ATX moederbord om kunnen ruilen voor een mini ITX voordat ik moest gaan werken. Dan kan ik morgen als ik klaar ben met werken weer verder gaan bouwen. Ik ben echt benieuwd hoe het gaat klinken  8)
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

high-q

Scheelt weer, kan je snel verder. Las iets over het bekleden van de binnenkant van je htpc, kan je daar wat meer over zeggen?
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

Quote from: RubenV. on February  1, 2013, 22:16:30
Nee Velodyne heb ik gemist, zal ik wel voorbij gelopen zijn ben ik bang. Ik zag op een gegeven moment wel een voor mij bekende speaker op de hoek van een stand, de Kingdom Royale. Bleek het de stand van Tannoy te zijn  O0 Dat blijft een gave speaker om te zien, alleen in het rood zoals ie op de beurs stond vond ik het toch wat minder...
Die hebben ook een kleine stand loop je zo voorbij idd.

Tannoy is sws  :wub:

Bekleden van de PC ben ik ook wel benieuwd naar. Wat voor materiaal gebruik je dan en hoe zit het met de warmte?