X-Fi 2020 XFI EN HIFI.NL SLAAN HANDEN IN EEN Dutch Audio Event

Started by morca, May 22, 2012, 18:07:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CZ79

Neem ik je glas wel over van je :angel:
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

kippekop

#26
Veldhoven = charme + kleine ruimte -
Utrecht = Beton -  grotere ruimtes +

Dus nu een leuk iets vinden met charme én grotere ruimtes, liefst wat centraler dan Veldhoven
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

morca

Quote from: kippekop on May 24, 2012, 12:59:36
Veldhoven = charme + kleine ruimte -
Utrecht = Beton -  grotere ruimtes +

Dus nu een leuk iets vinden met charme én grotere ruimtes, liefst wat centraler dan Veldhoven
Ook mijn keuze  ;)

viceadmiraal61

Kijk de organisatie in veldhoven( Ernst Boby en de rest) hebben altijd flink hun zakken gevuld..Nu ik ook in de organisatie zit
van de Xfi show, zie ik tot mijn groot ongenoegen de werkelijke prijzen van Veldhoven..!!!!!En dat gaat nu heel anders worden
normale kamer prijzen..Zodat elke importeur kan mee doen .Resultaat een veel groter aanbod..Met vooral/ bovenal echte hifi/
high-end. niet de kermende...mis van de AV-NU.en dito prijzen...Daar ben ik nu helemaal klaar mee.
We gaan voor slechts 5,- toegangs prijs en een xfi cd er bij. Gratis parkeren en en glas wijn.
Leuker kan je het niet maken.

morca

Quote from: viceadmiraal61 on June  1, 2012, 12:41:04
Kijk de organisatie in veldhoven( Ernst Boby en de rest) hebben altijd flink hun zakken gevuld..Nu ik ook in de organisatie zit
van de Xfi show, zie ik tot mijn groot ongenoegen de werkelijke prijzen van Veldhoven..!!!!!En dat gaat nu heel anders worden
normale kamer prijzen..Zodat elke importeur kan mee doen .Resultaat een veel groter aanbod..Met vooral/ bovenal echte hifi/
high-end. niet de kermende...mis van de AV-NU.en dito prijzen...Daar ben ik nu helemaal klaar mee.
We gaan voor slechts 5,- toegangs prijs en een xfi cd er bij. Gratis parkeren en en glas wijn.
Leuker kan je het niet maken.
En de kosten van een ruimte/ PM me eens als je wilt wat een ruimte kost ,bvd  ;)

viceadmiraal61

Ach....een klein verschil (ernst boby and de rest) kamer 47  5500,- ....xfi rond de 1800,-...nu is deelname juist in deze
moeilijke tijd heel goed te doen.

CZ79

#31
Ik ben benieuwd  :D
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

morca

Quote from: viceadmiraal61 on June  1, 2012, 15:17:53
Ach....een klein verschil (ernst boby and de rest) kamer 47  5500,- ....xfi rond de 1800,-...nu is deelname juist in deze
moeilijke tijd heel goed te doen.
Dat maakt het voor bepaalde ondernemers wel aantrekkelijk ja.
Ikzelf jammer genoeg niet  :D maar vroeg het me af wat dat ong zou kosten.

citac

#33
Wens iedereen alvast veel plezier in Veldhoven  ,  het waren 2 leuke jaren in Utrecht  :(.
Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

dre73

ook jij mag in veldhoven komen! :D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

kippekop

Quote from: viceadmiraal61 on June  1, 2012, 12:41:04
We gaan voor slechts 5,- toegangs prijs en een xfi cd er bij. Gratis parkeren en en glas wijn.
Leuker kan je het niet maken.
Top! Ben erbij :-)
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

GPO

Quote from: viceadmiraal61 on June  1, 2012, 12:41:04
We gaan voor slechts 5,- toegangs prijs en een xfi cd er bij. Gratis parkeren en en glas wijn.
Leuker kan je het niet maken.

Ik ben erbij!

Eindelijk weer een hifi show in de buurt.
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

reMC

#37
Hi all, er is inmiddels van alles online over de X-fi High-End Audioshow 2012:

Officiële site: www.x-fi-audioshow.nl

Hifi.nl: www.hifi.nl/x-fi

Twitter: www.twitter.com/xfi_nl  //  #xfishow

Facebook: www.facebook.com/xfishow



Komt allen 8)

MovieMax

Ik vond Veldhoven een betere locatie als Utrecht. Ook is Veldhoven voor mij naast de deur.

In Utrecht kon je naar veel spullen alleen maar naar gapen. Niets demo, de apparaten stonden op een plank en verder niets. Als er een demo was, stonden de apparaten te spelen in veels te grote zalen. Dan bleef van het geluid ook niets over. Ik had nog een keer Utrecht overgeslagen.

KEF Reference 205 | KEF IQ2c | KEF Q55 | Velodyne DD-18 | Pass Labs X150.5 & X250.5 | JVC DLA-RS15 | Denon 3801 | LG 47LW570 | Viablue SC-4 silver & WBT | Oehlbach Blue Magic | Sommer 5.1 | Apogee Wyde Eye | Asus HDAV 1.3 deluxe | Harmony One | SQBox Touch | PS3 Slim | Ipad 2 | Airport Express | Auralex Gramma | Metrum Acoustics Octave DAC | Oehlbach NF 214 Master Set | AKG K 701

reMC

Quote from: MovieMax on August  8, 2012, 21:39:09
In Utrecht kon je naar veel spullen alleen maar naar gapen. Niets demo, de apparaten stonden op een plank en verder niets. Als er een demo was, stonden de apparaten te spelen in veels te grote zalen.

AVNU of X-fi?

audiofreak1

Wij komen en zijn erg blij dat het weer in Veldhoven is, Utrecht was zo slecht dat we geen zin meer hadden.
Super dat ook Marantz en Denon van de partij zijn, waar blijft de rest? En 5 euro is een leuke prijs.
Dat wordt weer ouderwets genieten! :clapping:
Marantz PM15, Marantz SA15, Marantz ST15, Sony RDRHX900, Mission M53, Audioquest Diamondback & Sidewinder, Hyperwire silverline speakerkabel

Midcall

Quote from: audiofreak1 on August 14, 2012, 14:16:16
Dat wordt weer ouderwets genieten! :clapping:
Ik neem aan dat je dit relatief bedoelt. Ik heb nimmer genoten in Veldhoven, in die slecht klinkende kamertjes, de veel te grote drukte en het onmogelijk serieus luisteren doordat mensen onmogelijk hun mond kunnen houden. Dat het in Utrecht nóg slechter was, maakt het in Veldhoven opzich niet genietbaarder.
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

audiofreak1

Genieten van het sfeertje in Koningshof, lekker tussen de bossen, echt luisteren is inderdaad niet altijd 100% maar het gaat ons om het totaalplaatje incl. locatie en die is goed.
Marantz PM15, Marantz SA15, Marantz ST15, Sony RDRHX900, Mission M53, Audioquest Diamondback & Sidewinder, Hyperwire silverline speakerkabel

Midcall

Quote from: audiofreak1 on August 14, 2012, 17:02:54
Genieten van het sfeertje in Koningshof, lekker tussen de bossen, echt luisteren is inderdaad niet altijd 100% maar het gaat ons om het totaalplaatje incl. locatie en die is goed.
De locatie is dramatisch. Kan er echt niets centralers gevonden worden dan dit?
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

Rudo

Ach, zo groot is Nederland nou ook weer niet.
En de show is er ook voor Belgenland, daarmee is Veldhoven dus behoorlijk centraal gelegen.
;)
Ik heb nog nooit een show meegemaakt waar je kwaliteit van de apparatuur voor de volle 100% kunt beleven, dat zal toch bij de dealer of in je eigen omgeving moeten gebeuren.

In Veldhoven zijn veel ruimtes 50 m2, dat is heel behoorlijk.
AudioSense doet dit keer ook mee, ik kijk ernaar uit! Lijkt me erg leuk.
Maar praten tijdens de muziek wordt niet op prijs gesteld.
importeur van DEQX, Mytek, leverancier van PS Audio, ontwerper van AudioSense producten

Midcall

Quote from: Rudo on August 15, 2012, 11:06:56
Ach, zo groot is Nederland nou ook weer niet.
En de show is er ook voor Belgenland, daarmee is Veldhoven dus behoorlijk centraal gelegen.
;)
In België zijn een aantal shows AANZIENLIJK beter, ik kan me nauwelijks voorstellen dat als je over een paar weken ook in Brussel voor iets vergelijkbaars kan zijn, je dan naar Veldhoven zou moeten rijden. Als ik dan toch een uurtje of 4 in een auto moet zitten op een dag, dan ga ik dus wel naar onze Zuiderburen en geloof het verder wel met Veldhoven. Daarnaast ken ik veel audioliefhebbers die afhankelijk zijn van het OV... zij zullen noodgedwongen weer een jaartje moeten overslaan.
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

Rudo

Vanaf Eindhoven CS rijden er bussen naar Veldhoven...

Ik ben zelf 16 jaar lang treinforens geweest, maar mij krijg je de trein niet meer in.
Als de audiofiel dan per trein komt, kan die bus er ook nog wel bij.
Maar ik geef toe, Utrecht was wat dat betreft een betere plek.
Voor alle andere factoren prefereer ik Veldhoven.
importeur van DEQX, Mytek, leverancier van PS Audio, ontwerper van AudioSense producten

Katrien

#47
Spijtig dat grote namen ontbreken op de X-Fi show.

More Music, Audiac, Audio Analogue, Symphony Audio, Joenit en vele anderen.

Groeten Katrien

Rudo

Qua bereisbaarheid had ik de audioshow liever in De Reehorst in Ede gehad.
Voor mij lekker dichtbij én ook nog naast het NS-station...

Maar als audio en/of muziek je hobby is en je vindt het leuk om naar een audioshow te gaan, dan zou het jammer zijn als je niet naar Veldhoven toe komt.
Het wordt een bijzondere show qua deelnemers en producten en met live-muziek.
importeur van DEQX, Mytek, leverancier van PS Audio, ontwerper van AudioSense producten

chansig

Welke bijzondere producten deelnemers zijn er dit jaar dan ?

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.