X-Fi 2020 XFI EN HIFI.NL SLAAN HANDEN IN EEN Dutch Audio Event

Started by morca, May 22, 2012, 18:07:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jean Sibelius

Quote from: kippekop on September 24, 2012, 12:11:28
Voor die gratis CD zeker... Hollander!  ;) ;D
Als er maar muziek op staat ;D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Martijn M

Hoe herkennen htforummers elkaar? Nemen we allemaal een rode roos mee?
Dutch & Dutch

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

martin778


WickedGame

Aiii dit weekend gaat lastig worden voor mij :( balen!

Tenzij vriendin zondag met mij mee wil  ;D

CZ79

Quote from: martin778 on September 26, 2012, 09:47:40
Mag het ook een SACD'tje zijn?  :D
Of we doen een mooie high-end interlink om onze nek
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Peerless Monster

Quote from: WickedGame on September 26, 2012, 09:58:55
Aiii dit weekend gaat lastig worden voor mij :( balen!

Tenzij vriendin zondag met mij mee wil  ;D

Ik had het gisteren ook al een beetje laten doorschemeren...
Maar dan hebben we oppas nodig ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

WickedGame

Quote from: Peerless Monster on September 26, 2012, 10:15:50
Ik had het gisteren ook al een beetje laten doorschemeren...
Maar dan hebben we oppas nodig ;D

Opa en Oma :P

Tja ik moet zaterdag de nieuwe auto van mijn zusje op gaan halen, dus die dag valt al af. Zondag komt vriendin langs, welke best wel impressed is door mijn pracht en praal maar om nu een beurs te bezoeken met haar...  :P

Audiofiel

Quote from: Peerless Monster on September 26, 2012, 10:15:50
Ik had het gisteren ook al een beetje laten doorschemeren...
Maar dan hebben we oppas nodig ;D

Of je laat je vrouw thuis, dan gaan wij samen. ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

martin778

Quote from: cz79 on September 26, 2012, 10:11:28
Of we doen een mooie high-end interlink om onze nek
Ik neem mijn Krell als rugzak, niet te missen  ;D

denoontje



advr

Zaterdag ga ik ook samen met Erge. :clapping:

Zal in de ochtend zijn. ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler


Peerless Monster

Quote from: morca on September 26, 2012, 23:04:33
jullie gaan er ook een leuk dagje van maken,...have fun  :thumbs-up:

Wellicht ;). Eerst even afstemmen.
Zaterdag is eigenlijk bedoeld voor de vrouw en zoon (je kent het wel de weekelijkse boodschapjes etc).
En dan zondag, papadag. Maar dan zonder de kleine.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

denoontje

Quote from: morca on September 26, 2012, 20:48:20
ik heb jullie erbij gezet  ;) gaat RalphH niet mee?
Nope andere verplichting

RubenV.

Kan er op de beurs eigenlijk ook naar hoofdtelefoons worden geluisterd? Ik kan dit zo snel niet terugvinden bij de deelnemers.

Ik ga iig zaterdag ;D Ik ben benieuwd naar het verschil met Utrecht. Als ik de lijst zo bekijk dan wordt het hier wel een maatje groter.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

morca

#93
Quote from: denoontje on September 26, 2012, 23:12:06
Nope andere verplichting
Jammer,maar dat gaat voor idd.
Gaan jullie nog meeten mannen.
Misschien is dit makkelijk uit te printen als herkenning  :D   :clapping:


Audiofiel

Quote from: Peerless Monster on September 26, 2012, 23:06:23
Wellicht ;). Eerst even afstemmen.
Zaterdag is eigenlijk bedoeld voor de vrouw en zoon (je kent het wel de weekelijkse boodschapjes etc).
En dan zondag, papadag. Maar dan zonder de kleine.

Ik ga op zondag. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

citac

Op nu-audio.nl staat een stukje over Musical Affairs , daarin staat dat de bedrijf van Salabert gesloten is , maar de website PHY-HP.com is gewoon actueel.
Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Pjotr27

QuoteOp nu-audio.nl staat een stukje over Musical Affairs , daarin staat dat de bedrijf van Salabert gesloten is , maar de website PHY-HP.com is gewoon actueel.

Het bedrijf is in zijn geheel overgenomen door een paar nieuwe investeerders. Voorlopig hebben ze nog wat voorraad uit de nalatenschap van Bernard Salabert. Daarna willen ze gaan starten met een nieuwe productie...
Onzeker nog allemaal, hebben ze de kennis van Bernard?
Kennis overnemen uit een boekje wil nog niet zeggen dat je iets hetzelfde kan produceren...

Musical Affairs wacht het niet af, zij hebben in EMT een waardige opvolger.
Op de X-Fi zal er met Musical Affairs luidsprekers met EMT units worden gedemonstreerd.
Diegenen die echt muziek willen horen moeten daar maar eens naar gaan luisteren ( kamer 118)
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

dre73

echt muziek is voor iedereen anders. ;)
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Bas Akkerman

Dacht ik met skyfox naar AV-NU te gaan, gaat de hele show niet door! Zal eens kijken wie er zondag gaan en of het mogelijk is daar te komen met het OV.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten