X-Fi 2020 XFI EN HIFI.NL SLAAN HANDEN IN EEN Dutch Audio Event

Started by morca, May 22, 2012, 18:07:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Contour

Nee, alleen 'you and your friend' wordt wel erg vaak gedraaid...

patsijb

Quote from: Robiwan on September 16, 2016, 13:37:21
vind ik überhaupt al helemaal niks. Draai gewoon lekkere "normale" muziek zou ik zeggen, uit de 80's bijvoorbeeld :D

ik vind r ook helemaal niks..
en zeker uit 70s en 80s zitten vaak mooie opnames..
met verbazing ontdek ik dat steeds vaker..

Bas Akkerman

#702
Quote from: patsijb on September 16, 2016, 14:39:43
ik vind r ook helemaal niks..
en zeker uit 70s en 80s zitten vaak mooie opnames..
met verbazing ontdek ik dat steeds vaker..
Talk Talk -Spirit of Eden neem ik zeker mee. Volgende week eens een speellijstje maken.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jean Sibelius

Quote from: Contour on September 16, 2016, 13:49:39
Dan zeker continu Dire Straits, Nils Lofren en Eva Cassidy?

Quote from: bmateijsen on September 16, 2016, 13:50:45
Gewoon die op repeat en dan hou ik mijn mond ;).

Dan kom ik de hele dag bij jullie in de ruimte zitten :) :coffee:
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

clockwork

Tegen die tijd heeft Garmt al lang ingegrepen  :D
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

chansig

Ik ga de zaterdag. Voornamelijk om de mannen van Dutch & Dutch bezig te zien en de 8c te horen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Robiwan

Quote from: chansig on September 16, 2016, 22:08:58
Ik ga de zaterdag. Voornamelijk om de mannen van Dutch & Dutch bezig te zien en de 8c te horen.

Gr. Hans

lijkt me ook een mooie speaker, maar volgens mij kloppen de afmetingen die op de site staan niet.

DIMENSIONS (H X W X D) 525 X 759 X 947 MM

Lijkt me een beetje rare speakervorm :D.

Ik denk dat het dit moet zijn: H 947 x W 525 x D 759
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

chansig

Mmm...volgens mij moet ik opnieuw met mijn vrouw overleggen of de speakers wel mogen komen. :D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

Quote from: viceadmiraal61 on June  1, 2012, 12:41:04
Kijk de organisatie in veldhoven( Ernst Boby en de rest) hebben altijd flink hun zakken gevuld..Nu ik ook in de organisatie zit
van de Xfi show, zie ik tot mijn groot ongenoegen de werkelijke prijzen van Veldhoven..!!!!!En dat gaat nu heel anders worden
normale kamer prijzen..Zodat elke importeur kan mee doen .Resultaat een veel groter aanbod..Met vooral/ bovenal echte hifi/
high-end. niet de kermende...mis van de AV-NU.en dito prijzen...Daar ben ik nu helemaal klaar mee.
We gaan voor slechts 5,- toegangs prijs en een xfi cd er bij. Gratis parkeren en en glas wijn.
Leuker kan je het niet maken.

Staat dit voornemen nog een beetje? :)
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

DofN

Quote from: chansig on September 16, 2016, 22:08:58
Ik ga de zaterdag. Voornamelijk om de mannen van Dutch & Dutch bezig te zien en de 8c te horen.

Gr. Hans

Ik ook. Kom ik jou ook vast tegen.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Robiwan

#710
Quote from: chansig on September 17, 2016, 09:43:06
Mmm...volgens mij moet ik opnieuw met mijn vrouw overleggen of de speakers wel mogen komen. :D

Gr Hans

:D :D Ik ga zaterdag en zo anoniem mogelijk, heb geen behoefte aan contact met hifi ge.le audionerds :D.
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

chansig

Quote from: doorofnight on September 17, 2016, 09:51:26
Ik ook. Kom ik jou ook vast tegen.

Ik ga mijn best doen om dat te voorkomen.... :D

Nee hoor gezellig...misschien kunnen we samen wat stands onveilig gaan maken. Slimme vragen stellen etc.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

Leuk! Ik probeer er zo rond 10:00 te zijn.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Contour

Ik zal beide dagen als bezoeker aanwezig zijn, ik heb net maar een hotelkamer geboekt, 2x heen en weer reizen (2.5 uur enkele reis met OV) is me wat teveel.

Groetjes Walter

chansig

Als je nu een rode Roos in je oor doet dan weet ik dat jij het bent.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

Haha,

Nee dat gaat me wat tever, maar lijkt me wel leuk jou (en andere forum leden) te ontmoeten. Eventueel een HT forum meet ergens rond het middag uur?

Groetjes Walter

Jean Sibelius

Quote from: chansig on September 16, 2016, 22:08:58
Ik ga de zaterdag. Voornamelijk om de mannen van Dutch & Dutch bezig te zien en de 8c te horen.

Gr. Hans
Hoi Hans,

Dan lopen we elkaar mis... Ik ga dit jaar op zondag, maar ik ga zeker ook naar de 8c luisteren (ben benieuwd) 8)

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

chansig

Dat is inderdaad jammer...het is voor jou een thuiswedstrijd. Ik ben benieuwd wat jij van de Dutch&Dutch gaat vinden.


Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Martijn M

Quote from: Robiwan on September 17, 2016, 07:52:12
lijkt me ook een mooie speaker, maar volgens mij kloppen de afmetingen die op de site staan niet.

DIMENSIONS (H X W X D) 525 X 759 X 947 MM

Lijkt me een beetje rare speakervorm :D.

Ik denk dat het dit moet zijn: H 947 x W 525 x D 759


Bedankt! Het zou nu opgelost moeten zijn.
Dutch & Dutch

Robiwan

Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

home@the movies

Wij zullen ook met een kleine stand aanwezig zijn om jullie vooral vriendelijk uit te nodigen voor onze Home Cinema happening ;-) binnen een paar weken.
We gaan op de X-Fi een kleine setup maken met een Ultra Short throw projector en een speciaal daarvoor ontwikkeld Xtrem Daylight scherm.

eric_audio

Quote from: Bas Akkerman on September 16, 2016, 17:39:50
Talk Talk -Spirit of Eden neem ik zeker mee. Volgende week eens een speellijstje maken.

Is erg mooi album ja.
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

kuiperik

Ga ook op zondag eens kijken. In ieder geval zijn er op de laatste pagina's van dit topic wel een aantal interessante zaken genoemd om eens te gaan bekijken/beluisteren.
Dream Theater in opbouw, zelfbouwspeakers: Scan Speak Event (TL), Hatt mkIII, Focal TL Sub en wat apparatuur om ze te laten zingen.

hifiman

Ik ga op zondag, even kijken of de sets daar nog een beetje mee kunnen met de mijne  :tounge: :clapping:

vik

Kleine wijziging of beter gezegd een "grote" wijziging..  ;D

Het wordt een Titan 9 in plaats van de Vulkan 9. We hadden niet veel keuze.


Quote from: jasjenl on September 14, 2016, 17:21:11
Kwijl... Alleen daarvoor zou ik al langs willen komen :P
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike