X-Fi 2020 XFI EN HIFI.NL SLAAN HANDEN IN EEN Dutch Audio Event

Started by morca, May 22, 2012, 18:07:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rudo

AudioSense!
;D

Verder ga ik niemand noemen, anders doe ik de ongenoemde te kort.
Bepaal zelf wat je bijzonder vindt en neem maar een kijkje op: http://x-fi-audioshow.nl/
Daar staan alle deelnemers opgesomd.
importeur van DEQX, Mytek, leverancier van PS Audio, ontwerper van AudioSense producten

Pjotr27

Quote from: Rudo on August 15, 2012, 15:28:57
AudioSense!
;D

Verder ga ik niemand noemen, anders doe ik de ongenoemde te kort.
Bepaal zelf wat je bijzonder vindt en neem maar een kijkje op: http://x-fi-audioshow.nl/
Daar staan alle deelnemers opgesomd.

Ze staan er nog niet allemaal bij. Ik weet dat STS-Digital er ook staat maar die staan nog niet op de website... :(
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

viceadmiraal61

EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID ER IS GEEN AV_NU MEER DIT JAAR EN HOPELIJK OOK NIET VOLGEND JAAR...
WAT OVER BLIJFT IS DE XFI SHOW IN VELDHOVEN.....echte hifi/high-end ..en gratis parkeren intre geen 12,50 maar
slechts 6,-.

donron

Wat zei je, ik hoorde je niet...

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika


CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Rusher

Helaas is Veldhoven niet echt centraal gelegen, dus dat betekent een behoorlijk ritje, maar eigenlijk is alles in dit kleine kabouterlandje makkelijk te bereiken en mag ik niet zeuren. Dus...... samen met een collega van het werk afgesproken en..... op naar Veldhoven om er een leuke dag van te maken!

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Rusher

 :clapping: goed geregeld!

Ik wens iedereen alvast een fijne dag toe!!!

treky22

Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Pjotr27

Ik ga ( voor het eerst) ook naar Veldhoven. Op zondagmiddag... Ben benieuwd..
Het is in elk geval een van de weinige locaties met meer dan 100 zaaltjes in Nederland.
( Als je de hotels als anders beschouwd)..
Er komen in ieder geval een aantal leuke demo`s... Ik ben heel benieuwd naar Onda Ligera ( http://ondaligera.com/ ), die speelden op de HighEnd in Munchen in een soort hondenhok maar klonk niet verkeerd... alleen het design is matig...
Ook komt van Blumenhofer een delegatie met o.a. Thomas Blumenhofer, verder ben ik heel benieuwd naar de nieuwe baffles met fieldcoil unit`s van Hans Kortenbach ( Musical Affairs)...
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Rudo

Vandaag ben ik in Veldhoven wezen kijken naar de ruimte waarin ik kom te staan tijdens de x-fi audioshow. Prachtig hoor!
Er was echter een afzuiging met een nare brom die zeker stoort tijdens de muziek.
De schakelaar om deze uit te zetten is echter in dezelfde ruimte.

Het gaat heel mooi worden daar.

De plaatjes tonen met en zonder de afzuiging....
importeur van DEQX, Mytek, leverancier van PS Audio, ontwerper van AudioSense producten

GPO

Is de show alleen maar hifi/stereo? Of zijn er ook surround demo's enzo?

Dat vind ik ook altijd wel geinig. Op de VAD was er ook altijd wel wat surround te zien/horen.

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

treky22

#64
Kan er in de 1e post niet een lijst worden gemaakt van wie er gaan (evt waar je vandaan komt) ?

Misschien is het dan wat om met een groepje te gaan.
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Jean Sibelius

Gelukkig weer wat dichterbij. Als het lukt, ga ik zeker even kijken (en luisteren) :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

yorkie13

altijd leuk een beurs om weer nieuwe apparatuur en muziek te ontdekken.
ga ik zeker even langs in Veldhoven.

morca

Quote from: treky22 on August 24, 2012, 05:30:23
Kan er in de 1e post niet een lijst worden gemaakt van wie er gaan (evt waar je vandaan komt) ?

Misschien is het dan wat om met een groepje te gaan.
Roep maar waaneer je gaat en hoe laat,ik zal ze erbij zetten  ;)

CZ79

Zaterdag 29 sept 1100 uur :D (kom vanuit Almere)
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

morca

Je staat er ,alleen Pjotr heeft vermeld waneer hij gaat,Trekky ?
Ik zak zelf zeer waarschijnlijk niet gaan,te druk nu en te ver naar me zin.
En ik moet ik denk nog alleen ook dus laat hem schieten dit jaar.

cas3100

Goed nieuws! De X-fi show is on! en het wordt echt heel gaaf. Er zijn zowel zaterdag als zondag drie tot vier recitals. Een professioneel cellist en Pianist, beide met een zeer goede reputatie spelen in blokken van 35 minuten. Hoe dan ook meer dan de moeite waard om ook even in de "concetzaal" plaats te nemen en te genieten van Live muziek.

Meer dan 55 deelnemers verdeeld over 45 zalen laten horen wat ze in huis hebben.  Terug in Veldhoven. Daarnaast biedt de X-fi organisatie aan de eerste 1000 bezoekers op zaterdag en zondag een gratis CD aan van STS digital met daarop echt gave muziek. Dank Frits voor je werk!

Van harte welkom op de show om een lekkere dag te maken om te kijken en te luisteren en dus te genieten van mooie apparatuur en muziek!

Tot 29 of 30 september in Koningshof!



Jean Sibelius

Quote from: Jean Sibelius on August 24, 2012, 06:48:48
Gelukkig weer wat dichterbij. Als het lukt, ga ik zeker even kijken (en luisteren) :)
Zaterdag om 10:00 sta ik ook in de rij!
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

kippekop

Quote from: Jean Sibelius on September 23, 2012, 09:09:47
Zaterdag om 10:00 sta ik ook in de rij!

Voor die gratis CD zeker... Hollander!  ;) ;D
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

FvP

Is het een CD of een SACD die ze weggeven ?

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika