Gebruikt iemand TT op een Goliath?

Started by SiR-ROUND, December 3, 2003, 11:30:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SiR-ROUND

Ikzelf gebruik Theatertek naar tevredenheid op een oud systeempje...

Nu is het geval dat ik via PC prive en een berg overuren wat leuks kan kopen qua HTPC...

Mijn gedachten gaan uit naar een Goliath met HD3DII etc. Natuurlijk wil ik gaan kijken wat er te behalen valt via een standalone DVD speler, maar ook wil ik de mogelijkheid houden om DVD's via de Goliath DVD-ROM af te spelen...

Kan dit inmiddels intern via de AUX kaart ofzo?

Ik begin nu pas de HD3D topics uit te pluizen...

Werkt het? TT maakt bv default de juiste instellingen voor overlay bij Radeon's...

Als dan nog eens iets in de Goliath gewijzigd moet worden qua overlay, heb ik het gevoel dat er dingen dubbel gebeuren en dat het signaal eerder verslechterd dan verbeterd...

Alvast dank...

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

SiR-ROUND


jaco

Een standalone is wel gebruiksvriendelijker dan een Xcard denk ik. Beeldkwaliteit kan ik niet over oordelen.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

SiR-ROUND

Standalone zou ik natuurlijk ook willen proberen, maar ik heb TT niet voor nix gekocht ooit... ;D

jaco

Maar als je TT hebt, heb je toch niet direct een Holo nodig ?

Wat ik wel praktisch vindt is dat je op een H3D allerlei inputs hebt, en met een PC software oplossing kan dat misschien ook wel met allerlij kaarten, maar met de Holo is dat wel echt handig.
Ik heb nu input: 2X Y/C,  RGBs, SDI, component (alle voor 15 Khz) en via DVI component en RGBHV progressive.
Output met een RGBHV extensie, of via DVI plug digitaal of analoog als component of RGBHV.

Ik ben er echt over te spreken.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

SiR-ROUND

I know, maar ik wil ook de holo als scaler gebruiken zeg maar en vergelijken en wellicht een stand alone speler etc. etc.

Ik heb simpelweg nog genoeg probleemdiscs met TT... En dat gezeur hou je altijd, trouwens er zijn ook wel discs die niet willen spelen op een standalone natuurlijk...  ;D

Verder moet de Goliath dan ook een HDTV clipjes speler worden ik hoop dat het wil lukken met een P4 3.2... En tegen beter weten in wil ik er ook op kunnen gamen... Ik denk dat het wel moet lukken om de Holo config schoon te houden. Er is vast wel een oplossing met verschillende HW configs te maken, dat + verschillende inlogs...

Doerak

Quote from: SiR-ROUND on December  4, 2003, 16:07:17

En tegen beter weten in wil ik er ook op kunnen gamen... Ik denk dat het wel moet lukken om de Holo config schoon te houden. Er is vast wel een oplossing met verschillende HW configs te maken, dat + verschillende inlogs...

Je kunt natuurlijk ook altijd nog een dual-boot maken  

SiR-ROUND

Hehehe, ja dat was wel de bedoeling, met verschillende HW configs, zodat de kans op bijten minimaal is...

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview