los doek van de rol matwit, gain 1.2, black back, 2.10m SCREEN INT

Started by Annewiek, November 9, 2011, 10:49:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Annewiek

Wie heeft interesse?
los doek van de rol van Screen Int.
ik moet een minimaal aantal meters afnemen, dus wil even inventariseren wie interesse heeft. ik ga pas bestellen als ik minimaal 20 meter verkocht heb
Prijs  € 125.00 per strekkende meter. dus voor een 16:9scherm van 2mx1.13, heb je 1.2 meter nodig= € 150.00
l
et op: wij snijden af op ongeveer 10cm

versturen mogelijk maar liever ophalen (eventueel buiten onze openingstijden)


Annewiek Doorhof
[email protected]
www.hometheater.nl
www.studioFD.nl

Duck Twacy

Ik ben wel in de markt voor 1 meter doek (voor een circa 160*90 scherm, groter kan ik moeilijk kwijt), maar of ik nu bij jullie of bij GT design koop. Hangt eigenlijk af wat het makkelijkst bereikbaar is vanuit Den Haag.


GTDesign

Quote from: Duck Twacy on November 28, 2011, 22:58:51
Ik ben wel in de markt voor 1 meter doek (voor een circa 160*90 scherm, groter kan ik moeilijk kwijt), maar of ik nu bij jullie of bij GT design koop. Hangt eigenlijk af wat het makkelijkst bereikbaar is vanuit Den Haag.



Wij versturen het gewoon. Ben je voor 120,- klaar incl. verzenden.

Annewiek

er is te weinig vraag naar los doek op de rol. wij nemen het vooralsnog niet op voorraad. ik heb dit topic 3 weken geleden geplaatst en je bent de eerste die reageert.
ITC
Annewiek Doorhof
www.hometheater.nl
www.studioFD.nl

Duck Twacy

Bij vergelijkbare kwaliteit maakt het mij niet uit waar het doek vandaan komt en prijsverschil lijkt me verwaarloosbaar. Maar als ITC niet aan een minimum order omvang komt op korte termijn, dan blijft er weinig te kiezen over (niet dat ik veel haast heb, mag best een maandje duren ofzo).

@Annewiek, ik weet niet of dit voor anderen ook geldt, maar het HT forum heeft zoveel rubrieken. Ik kijk zelf maar sporadisch in aanbiedingen van ITC.  Wellicht is het effectiever om dit gewoon ook in de webshop op te nemen.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview