Jeepers Creepers R1 en problemen

Started by J.A.F._Doorhof, January 11, 2002, 03:35:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Jeepers Creepers R1, wil niet spelen in verschillende Pioneer spelers (en andere ?).

Na het selecteren van de Widescreen of Full screen versie loopt de DVD vast in het blauwe Warning scherm.

Ook het rechtstreeks selecteren van de scenes biedt geen oplossing.

Wie kent dit probleem, en wat voor speler gebruik je ?

Mijn speler is een Pioneer 939, welke dit probleem ook heeft.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

#1
Goed nieuws MGM is er mee bezig.
Of wel ze zijn het aan het onderzoeken.

Als je dus een defecte DVD hebt, stuur ze dan even een mailtje. Ik weet niet of wij Europeanen ook support krijgen, maar ik hoop het wel.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jaco

#2
Meneer Doorhof,
U kunt geen probleem met deze R1 titel hebben omdat wij deze niet verkopen in de regio waar u woont.
Sterker nog de R2 versie komt pas over 9 maanden uit, dus eigenlijk heeft u helemaal geen probleem.

Of zouden ze je netjes een goede versie opsturen ????

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

J.A.F._Doorhof

#3

Ik denk dat het meer dan duidelijk is dat de gehele wereld in de verschillende regio's besteld. Een firma zal er dus neem ik aan niet moeilijk over gaan lopen doen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

thommy

#4
Hallo,

Let op, dit heeft niets te maken met een defecte DVD.
Op mijn Pioneer DV-737 wil ie ook niet spelen,
echter op de Pioneer DV-09, een echte R1 player geeft dit geen problemen. Dus zal het wel iets te maken hebben met weeral een nieuwe regio-beveiliging.

Yves.

J.A.F._Doorhof

#5
Niet helemaal, in principe heeft het WEL te maken met een defecte DVD, maar een masterings defect.

Het blijkt namelijk op meer DVD's te gebeuren die de keuze voor WS en PS op één kant hebben.

Weet zo gauw geen titels, maar ook in de US zijn al verschillende problemen met deze titels opgedoken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"