iRule en belgacom decoder

Started by Argon, July 18, 2012, 14:05:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Argon

Hallo,

Ik bezit sinds gisteren een IP2IR gateway. gisteren al wat mee zitten spelen en ik krijg alles werkende zoals ik het wel uitgzonderd 1 ding: ik kan mijn belgacom decoder niet aan/uitzetten...

Voor al mijn apparaten heb ik zelf de IR code's ingelezen met behulp van iLearn. Dit werkt allemaal prima uitgezonderd dat ene commando om mijn decoder aan of uit te zetten. Iemand meer info of tips die ik nog kan proberen? Het vreemde is dat bvb van kanaal veranderen perfect werkt. Enkel het aan/uit commando wil maar niet doen wat het moet doen...

CoSo

Misschien via een Pronto proberen en dan de hex code gebruiken of  misschien op een andere manier achter de hex code zien te komen.

Argon

Wat is een Pronto?
Bepaalde commando's heb ik ondertussen werkende gekregen door in plaats van het HEX commando te gebruiken het Global Cache formaat te gebruiken. Er zijn echter knoppen die het niet doen onder het HEX commando, en ook niet onder het Global Cache commando...

Ik lees nochthans alle commando's handmatig in met de Ilearn.

blue-eyes

Quote from: Argon on July 19, 2012, 20:09:43
Wat is een Pronto?
Bepaalde commando's heb ik ondertussen werkende gekregen door in plaats van het HEX commando te gebruiken het Global Cache formaat te gebruiken. Er zijn echter knoppen die het niet doen onder het HEX commando, en ook niet onder het Global Cache commando...

Ik lees nochthans alle commando's handmatig in met de Ilearn.

De AB der AB's.

Door Philips gemaakt, maar gestopt. Topmodel TSU 9800 verkochten ze voor 1800 euro. De TSU9600 ging voor 1200-1300 euro over de toonbank.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey