Hoe HD DVD bekijken via WM9 en HDAUX

Started by Spacebass, December 2, 2003, 16:01:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Armor666

Quote from: lex on February 12, 2004, 11:55:39
weet je, de grap is dat je helemaal geen amerikaanse moet pakken maar een canadese....
ga hier naartoe:
http://www.publicproxyservers.com/page1.html
en pak daar een canadese die de status transparant heeft. pomp die gegevens in je internet explorer, en hup, binnen 1 of 2 keer heb je beet met je licensie.
Kom mensen, we zijn nederlanders, dus altijd verder kijken dan je neus lang is.... >:D

Hey  !!!! Geweldig ... !!!!

1e Canadese proxy die ik pakte werkte !!!!!

Hoe simpel kan het zijn  :-X

Alleen loopt hij voor geen meter op mijn pc ...
Athlon 1400 .... ach ja hij werkt 8) .... dus snel upgraden naar een sneller systeem.

thanks

grtz
Robert
All work and no play makes jack a dull boy...All work....
Filmpje?

Bjorn

Het werkt!!!  ;D ;D ;D
Zo simpel, doch doeltreffend. Lex, je bent mijn nieuwe held!

vanavond weer's  t2 kijken  O0

P.van Schijndel

Quote from: lex on February 12, 2004, 11:55:39
weet je, de grap is dat je helemaal geen amerikaanse moet pakken maar een canadese....
ga hier naartoe:
http://www.publicproxyservers.com/page1.html
en pak daar een canadese die de status transparant heeft. pomp die gegevens in je internet explorer, en hup, binnen 1 of 2 keer heb je beet met je licensie.
Kom mensen, we zijn nederlanders, dus altijd verder kijken dan je neus lang is.... >:D

In je explorer pompen???...hoe doe je dat? ???

Spacebass

#28
Ga naar "Tools" in het explorer menu
Kies "Internet Options"
Tabblad "Connections"
Kies "settings"
Zet een vinkje bij "Proxyserver"
En zet een vinkje bij "Use a proxy server for this connection (These settings will not apply to other connections)."
Vul bij "Address" het betreffende Proxy Adres in en bij "Port" de port zoals die in de lijst aangegeven staat.

Je kan misschien je normale verbinding kopieren en ditze verbinding speciaal maken voor de DVD.
Anders heb je grote kans dat je een stuk trager gaat internetten op je normale verbinding  ;)

(Ik heb een US versie van XP dus als je een nederlandse versie hebt...

P.van Schijndel

OK,geprobeerd;tevergeefs. >:(
Maar ik heb idd een nl xp versie...dus dat werkt niet?

Doerak

Quote from: Spacebass on March 30, 2004, 20:30:40
Ga naar "Tools" in het explorer menu
Kies "Internet Options"
Tabblad "Connections"
Kies "settings"
Zet een vinkje bij "Proxyserver"
En zet een vinkje bij "Use a proxy server for this connection (These settings will not apply to other connections)."
Vul bij "Address" het betreffende Proxy Adres in en bij "Port" de port zoals die in de lijst aangegeven staat.

(Ik heb een US versie van XP dus als je een nederlandse versie hebt...

Quote from: Steelfixer on March 30, 2004, 21:13:39
Maar ik heb idd een nl xp versie...dus dat werkt niet?

LOL  >:D


Spacebass

 ;D  Nee , dan hebben de items een andere naamgeving en ik ben nu te lui om de Nederlandse vertaling erbij te zoeken  ;)

P.van Schijndel

Is  niet nodig;het is gelukt.Te gek,die Motown film! O0

Canadese server gebruikt met Nederlandse XP...

Spacebass


Spacebass

Damn, begint te klagen over een of andere player decoder bla bla  ::)

Nou moet ik weer die vage dvdplayer software installeren die bij de drive was meegelevert  :P

Kijken julle dan overigens met Mediaplayer of met de bijgeleverde interactive player?

Armor666

Quote from: Spacebass on April  2, 2004, 11:47:41
Damn, begint te klagen over een of andere player decoder bla bla  ::)

Nou moet ik weer die vage dvdplayer software installeren die bij de drive was meegelevert  :P

Kijken julle dan overigens met Mediaplayer of met de bijgeleverde interactive player?

Ik heb via de media player gekeken ....
(zover het mogelijk was ....)  traag systeem .... maar heb net p4 3 ghz en nieuw moederbordje en 1 gig geheugen binnen gekregen .... dus morgen ff ombouwen en eindelijk eens T2 in hd bekijken  8)
All work and no play makes jack a dull boy...All work....
Filmpje?

roland p

#36
Is 't al iemand gelukt om die film te rippen en dan op 'n dvd-r te branden zodat je van die DRM-meuk af bent???

't is toch van Microsoft? dan zullen ze vast wel ergens 'n security-leak hebben ;D

ik baal er echt van, ik had 'm toen meteen gekocht om 't HD-initiatief te steunen... daar ga je dan met je goeie gedrag...  >:(

ik heb nu 3 verschillende versies van T2... Wel een prachtige transfer, zover ik heb kunnen zien, in NTSC dus.
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

FredBeamer

Quote from: Bjorn on December 24, 2003, 00:24:49
kijk, die optie werkte (en hebben velen, ik incluis dankbaar gebruikt), maar helaas heeft artistan de meeste proxies gebanned.
Volgens mij is de enige overgebleven optie inbellen bij een amerikaanse provider.
Helaas heb ik dat nog niet kunnen uitproberen, maar mocht iemand nog een ouderwets modem hebben/gebruiken is het denk ik wel het proberen waard.

Hallo,

ik heb ook deze T2 extreme en kan hem ook niet afspelen vanwege dat gedoe met die license rommel. Weet jij misschien welke proxy wel werkt. Ik wordt hier toch echt shagrijnig van. Eindelijk een WMHD film en dan kan ik het niet afspelen. Wel jammer.
JVC DLA-RS40 TVIX 4100 Sony PS3, Apple Mac Mini mediacenter, XBOX 360

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview