Vervanging KEF NT25 SP1353 4 Ohm Tweeter

Started by stootvoeg, May 14, 2012, 18:30:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stootvoeg

Hallo mensen,

Ik zou graag bij n KEF RDM @ (TWO) luidspreker de defecte KEF NT25 SP1353 4 Ohm Tweeter willen vervangen.

Ik kan hier niet (momenteel) meer aankomen. Heb al div. keren naar KEF gemaild met de vraag welke deze tweeter evt. kan vervangen. Echter zonder resultaat..........

Weet iemand door welke andere tweeter ik deze KEF NT25 SP1353 4 Ohm kan vervangen ? En waar te koop dan ??

Bij Voorbaat dank.

Groetjes, Marco

edgnoj

Je hebt pech, er zijn geen aparte tweaters voor de RDM speakers. Woofer en tweeter vormen een eenheid. Als 1 van beide defect is moet je dus de hele eenheid vervangen. Helaas zijn die niet meer op voorraad bij Kef. Ik heb in dezelfde situatie gezeten, vandaar dat ik dit weet.

Je zou een oproep op marktplaats kunnen doen naar een enkel exemplaar en die voor onderdelen gebruiken. Anders zit er niets anders op om een paartje te kopen of je eigen goede exemplaar te koop te zetten.
Woonkamer: JVC DLA X5000; Sony KD-65XE9005; Denon AVR-4311; Dune HD Solo 4k; Ken Kreisel DXD-12012 subwoofer; Cabasse Bora luidsprekers.

Slaapkamer: Philips 55PFS8109; Dune HD-Max; Ken Kreisel DXD-808 subwoofer; Avi ADM 9.1T actieve luidsprekers.