Met deze setup 3d kijken. Wat mis ik nog?

Started by Dennuske, May 3, 2012, 14:15:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennuske

Heren,

Ik ben helemaal nieuw in de wereld van 3d en ik kom er niet helemaal uit. Heb al op verschillende websites naar informatie gezocht maar ik krijg mijn inziens vaak tegenstrijdige berichten. Nu heb ik een aardige setup al zeg ik het zelf en ik zou graag willen weten hoe ik hierop 3d naar films kan kijken (gamen is niet nodig) en wat ik eventueel nog aan dien te schaffen.

Ik heb een ACER H5360 beamer die 3D ready is
Ik heb een PC met een ATI HD5770 grafische kaart
Ik heb de iZ3D driver gedownload

De PC is middels een HDMI kabel aangesloten op mijn receiver (Pioneer VSX 521). Vanuit de receiver gaat er een HDMI kabel (high speed) naar de beamer. Deze geeft perfect beeld.

Heb ik nu alleen een 3d bril nodig? Zoja welke dan? Of heb ik veel meer nodig om goed 3D te kunnen kijken?

Wie kan mij helpen?

SpeedyAndré

Volgens mij heb je alleen nog een actieve 3d bril (shutter glasses) met een IR emitter nodig, bijv. een Nvidia 3d set.
Films speel je met een geschikte player af zoals Powerdvd voor 3d.

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

home@the movies

Quote from: SpeedyAndré on May  3, 2012, 15:12:38