Allerslechtste film ooit

Started by CZ79, April 28, 2012, 20:28:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

skank1

Quote from: blue-eyes on September 17, 2022, 18:57:51

In ieder geval de slechtste film die ik in tijden heb gezien.... Zo jammer, zo ver weggezakt van het eerste deel.
Oei ik moet die nog zien.
Vond de thor ervoor ook niet denderend.
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Kwabbernoot

Ik vond hem wel grappig. Ja, ontzettend slecht maar op een gegeven moment ben je de teleurstelling voorbij en zak je naar dat niveau en wordt het best grappig. Russel deed het prima, vond ik.

Groeten...

blue-eyes

Quote from: Kwabbernoot on September 17, 2022, 19:20:03
Ik vond hem wel grappig. Ja, ontzettend slecht maar op een gegeven moment ben je de teleurstelling voorbij en zak je naar dat niveau en wordt het best grappig. Russel deed het prima, vond ik.

Groeten...

Eerlijk is eerlijk - dat klopt dan ook wel weer.

Ik denk dat ik het slechte wellicht meer afstak tegen de eerdere delen, die wel iets beter zijn.
Ik had geen moeite met uitkijken.

Russel - idd. Van superfit naar dit :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

beunky

Als je het als een losse film ziet is het best grappig. In het licht van de serie is het een ramp.
Aan eenieder de keuze hoe hij of zij wil kijken zou ik zeggen :)
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

SV..S

Enige redelijk grappige vond ik die gillende geiten. Voor de rest was de humor imo zelfs naar Amerikaanse begrippen droevig slecht.

Ik kan gewoon niet geloven dat je met zo'n budget geen betere film kan maken!




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

RalphH

Heeft Hemsworth meegeproduceerd ofzo? Ik zag vorige week namelijk Interceptor, dat was niet best zeg maar en de "humor" wel zo cheesy, oef...maar daar had Hemsworth dus ook een producerende en gimmicky acterende rol in. Wellicht is dit helemaal z'n ding (?)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer