Allerslechtste film ooit

Started by CZ79, April 28, 2012, 20:28:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Struis

Oh wacht, eentje nog slechter dan Sexy Beast: Addams Family, de delen 3 en hoger. Dat is de eerste en laatste keer dat ik de bios uit liep. Na de briljante delen 1 en 2 nog stukken erger als Die Hard 2 ...
Harbeth M30.1 speakers, Accuphase C-11/P-11 voor- en eindversterker en Parasound HCA-2200 MKII eindversterker, Thorens TD-124/Jelco SA-750DB/Ortofon 2M-Blue, dCS Delius DAC met Verona klok, Naim NDX streamer, Marantz CD-11LE CD speler, Nakamichi 682ZX cassettedeck, Tascam MD-350 minidisc recorder, Rel 212SE subwoofer.

henkt1

Avatar is gewoon "Dances with wolves" in space.

Maar wel mooi en goed gemaakt!

Henk
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

Gaeje

Quote from: squeek on April 29, 2012, 11:16:57
Ge waart al tegen avatar VOOR de film zelfs was gemaakt, het is gewoon weer een mindfuck van uzelf over de gebruikte technieken, mensen die het gemaakt hebben en misschien nog het ongeloof van het enorme succes?!
Dat is niet echt waar, gij waart er heel erg gek van, mij interesseerde mij gewoon niet ZO hard. (niet in verhouding tot de hype) Maar goed, ik heb het dan toch een kans gegeven, ik ben gaan kijken (in de bioscoop; dus de hype in de hand gewerkt; in 3D om te zien of het echt iets was of niet...)

Maar ik vond het dus echt een marteling van begin tot einde. Verhaal en spel zijn zooo flauwtjes (en ja, het feit dat je dan weet hoeveel geld er achter zit, en hoeveel tijd ze ervoor gekregen hebben, dan is voor mij de grootste teleurstelling dat er 'maar' dat uitkomt)
en al de special effects in the world maken dat voor mij geen beetje interessanter. idem voor de prachtige blu ray, het zal allemaal wel, maar als die film zo slecht is dan koop ik m gewoon niet... zo simpel is het

Quote
Bij avatar hebben ze tenminste het respect gehad om het degelijk te maken ( vindt jij weer niet ) en een perfecte blu ray uit te brengen. (is zelfs geen discussie)
nét niet, ze hadden toch IEMAND eens naar dat scenario kunnen laten kijken?!?

Koen K

#53
Quote from: morca on April 29, 2012, 10:54:02
Maar U571 in dit lijstje,,,,nee film blijft altijd soort fictie,als je dat knettergoeie verhaal en geluid hier meld door feiten die niet kloppen.
Dan klopt er iets niet,film is beregoed in alle opzichten,maar dat is mijn mening maar  ;)

Ik snap wel wat je zegt. Als je 'm puur voor het entertainment kijkt is het best een goede film, maar het is meer dan een paar foutjes:

De Enigma is niet door de Amerikanen maar door de Britten veroverd. Naar mijn mening is het volstrekt smaakloos dat de filmmakers die eer voor de VS claimen: toen de Enigma veroverd werd deden de Amerikanen nog niet eens mee aan de oorlog.

Verder worden de Duitsers als beesten neergezet die overlevende zeelieden afknallen. In feite redden de Duitsers zoveel mogelijk opvarenden van getorpedeerde schepen. Tenminste, dat deden ze totdat een Duitse onderzeeër met bijna tweehonderd drenkelingen aan boord en met rode-kruisvlaggen erop bewust aangevallen werd door de Amerikaanse luchtmacht. Vanaf dat moment werden drenkelingen niet meer gered - de geallieerden deden dat overigens al niet -, maar ook niet afgeslacht op de manier die in de film getoond wordt.

Een beetje dramatiseren is OK, maar dit vind ik gewoon een walgelijk stuk leugenachtigheid - maar goed, alles is in Hollywood geaccepteerd zolang de VS er maar als beste land ter wereld uit komt...

Kjelt

Quote from: cz79 on April 29, 2012, 12:01:13
Klinkt ook een beetje als Red planet, ook zo'n bar slechte film met 'pijnlijke ogen' special effects (mag niet eens zo genoemd worden)
Die heeft tenminste nog een IMDB van 5,4 en heb ik kunnen uitkijken of ik hem nog een keer wil zien  is een tweede  :D maar Dark Planet kun je met goed fatsoen niet eens een kwartier zien tenzij je echt vastgebonden bent op een stoel, stokjes om je oogleden open te houden etc.  ;D

morca

Quote from: Koen K on April 29, 2012, 14:04:06
Ik snap wel wat je zegt. Als je 'm puur voor het entertainment kijkt is het best een goede film, maar het is meer dan een paar foutjes:

De Enigma is niet door de Amerikanen maar door de Britten veroverd. Naar mijn mening is het volstrekt smaakloos dat de filmmakers die eer voor de VS claimen: toen de Enigma veroverd werd deden de Amerikanen nog niet eens mee aan de oorlog.

Verder worden de Duitsers als beesten neergezet die overlevende zeelieden afknallen. In feite redden de Duitsers zoveel mogelijk opvarenden van getorpedeerde schepen. Tenminste, dat deden ze totdat een Duitse onderzeeër met bijna tweehonderd drenkelingen aan boord en met rode-kruisvlaggen erop bewust aangevallen werd door de Amerikaanse luchtmacht. Vanaf dat moment werden drenkelingen niet meer gered - de geallieerden deden dat overigens al niet -, maar ook niet afgeslacht op de manier die in de film getoond wordt.

Een beetje dramatiseren is OK, maar dit vind ik gewoon een walgelijk stuk leugenachtigheid - maar goed, alles is in Hollywood geaccepteerd zolang de VS er maar als beste land ter wereld uit komt...
Dat is iets waar ik me wel in kan vinden,daarom kijk ik de film,en denk niet speciaal aan amerika of britten die het doen.
Het verhaal en het idee dat er bikkels waren die dit deden,vol van heldenmoed en daden,prachtig om te kijken.
Dat bedoelde ik een beetje.

Zoals jij omschrijft wist ik niet,wie zich beter neer probeerd te zetten op dit moment kijk ik een beetje doorheen.
Het idee dat er helden waren,uit welk land dan ook,maakt het een prachtverhaal.
Wel jammer dan dat het niet helemaal klopt,daar moet ik me wel bij aansluiten.

manta

Er zijn geen slechte films, alleen slechte meningen  ;D

Disaster Movie             

paaj

#57
Slechtste die ik nog in mijn kast heb staan: Killing Zoe. Kostte iets van €3 en er stond Tarantino op... Dramatisch. Verder vergeet ik de titels eigenlijk ook, of kijk ik ze überhaupt niet :)
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

Etiennevh

Lost in Translation vond ik echt de slechtste film die ik ooit heb gezien. Ik weet nu nog niet waar hij over gaat, want ben tot 2 x toe in slaap gevallen.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

manta

Quote from: Etiennevh on April 29, 2012, 17:32:39
Lost in Translation vond ik echt de slechtste film die ik ooit heb gezien. Ik weet nu nog niet waar hij over gaat, want ben tot 2 x toe in slaap gevallen.

+1

StefaanD

Smaken verschillen duidelijk want deze kreeg van mij toch een 9,5 op What I Watch

Melbury

Misschien niet verschrikkelijk slecht, maar oorverdovend saai vond ik "The American"
Ruim 100 minuten vechten tegen de slaap.




Chinx

Onkyo TX-NR905 - Monitor Audio Vector 5.1 - ps3 - Auralex Gramma - DIY HTPC

alexander2

Fantastisch al die meningen Spartans vond ik geweldig en Lost Translation een kei van een film.
Toptopic. ;D

skoebiedoe

http://www.imdb.com/title/tt1350512/

The terminators.....
en zo zijn er nog wel een paar.

CZ79

Meet the Spartans is idd wel erg slecht, maar ik heb wel buikpijn gehad van het lachen (het eerste half uur tenminste)
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Gaeje

Quote from: Koen K on April 29, 2012, 14:04:06

Verder worden de Duitsers als beesten neergezet


beetje kort door de bocht, maar als je enigszins bekijkt wat ze in die periode allemaal uitgestoken hebben mag je van mij wel een beetje over dezelfde kam scheren

WilcoL

Ik moet spontaan aan "The Stone Merchant" denken, maar ook "Ed Wood" en "Love And Death On Long Island" komen in me op.

De Sneak Preview-avonden in de bios die ik in het verleden vaak heb bezocht leidden niet altijd tot geweldige avonden zeg maar  ;D ;)
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

JCL

Op gigantische afstand van al het andere:

King Kong

Waarom?

- Saai!
- Langdradig
- Bagger gemaakt (CGI is echt genant slecht)
- Jack Black doet mee

Toegeven, de aap zag er wel goed uit, maar daarna was het geld op geloof ik :wacko:

roland p

#69
Ik vond torque écht slecht. Filmpje met de belachelijkste momenten: klik
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

Koen K

Quote from: Gaeje on April 30, 2012, 10:28:05
beetje kort door de bocht, maar als je enigszins bekijkt wat ze in die periode allemaal uitgestoken hebben mag je van mij wel een beetje over dezelfde kam scheren

Oei... Daar verschillen onze meningen dan behoorlijk over.

Gaeje

akkoord met de laatste 2, king kong ben ik in slaap gevallen in de cinema (laat avond weliswaar, maar toch... )

en torque... daar is zelfs geen beginnen aan :-)

Gaeje

Quote from: Koen K on April 30, 2012, 13:16:20
Oei... Daar verschillen onze meningen dan behoorlijk over.

maw jij vindt het wel sympathiek wat de duitsers toen allemaal uitgevreten hebben? of begrijp ik je verkeerd

skoebiedoe

Quote from: Gaeje on April 30, 2012, 13:17:50
maw jij vindt het wel sympathiek wat de duitsers toen allemaal uitgevreten hebben? of begrijp ik je verkeerd


Gaat dit niet een beetje te ver off-topic ?
;)

Gaeje

misschien, maar ik vond het nogal een frappante uitspraak, vandaar. Maar ik veronderstel dat hij bedoeld dat hij NIET iedereen over dezelfde kam wil scheren.

Voor mij kan het als je een fictie film maakt over WOII waarin je poneert dat ALLE duitsers slecht waren. Zonder meer. Net zoals in alle amerikaanse films uit de jaren 80 de Russen slecht waren. Zonder nuance. Dat is nu eenmaal dichterlijke vrijheid zeker.