Allerslechtste film ooit

Started by CZ79, April 28, 2012, 20:28:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CZ79

Gisteren dacht ik weer eens een leuke zombie-achtige film te gaan kijken met de verassende titel:

Nazi's at the Center of the Earth

Ik heb werkelijk nog nooit zo'n slechte film gezien, acteerwerk slecht, dialogen... :crazy:, en Hitler die terugkomt (met dank aan Dr Mengele) als levend hoofd op een robotlichaam (ze hadden een acteur uitgekozen die er in de verste verte niet eens op leek).

Walgelijk en deed pijn aan mijn ogen en dat 90 minuten lang. >:( (wel afgekeken uiteraard, want afzetten doe ik niet snel  :D).



Wat is de slechtste film die jullie ooit hebben gezien???
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Gaeje


CZ79

Meen je dat echt, OK verhaal kan niet je ding zijn maar de special affects van die film waren tenminste wel dik in orde.
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

CZ79

#4
Heb ik ooit gezien, maar was die zo slecht? Muziek was wel in orde neem ik aan?
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Staaled

Transformers,revenge of the fallen. :crazy:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

CZ79

Ook die heb ik niet gezien, maar ik kan me voorstellen dat de special effects best aardig waren/zijn bij zo'n film, of viel dat tegen
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Staaled

#7
Quote from: cz79 on April 28, 2012, 22:45:39
Ook die heb ik niet gezien, maar ik kan me voorstellen dat de special effects best aardig waren/zijn bij zo'n film, of viel dat tegen
Dat kon de waanzin niet dempen.
Enige film ooit waarbij ik halverwege reeds duimde dat NIETS of NIEMAND zou overleven.
Tevergeefs. ;D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

CZ79

Jammer is dat dan he? Gelukkig gaan er wel een heel hoop mensen dood in die 'nazi' film maar de rest, van acteerwerk tot special effects, is echt helemaal bagger
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Struis

Sexy Beast. Die film was zo ontstellend saai dat we maar zoveel mogelijk flauwekul zijn gaan verzinnen om de tijd door te komen. We hadden betaald voor de bios, dus weglopen is ook weer zo wat...
Harbeth M30.1 speakers, Accuphase C-11/P-11 voor- en eindversterker en Parasound HCA-2200 MKII eindversterker, Thorens TD-124/Jelco SA-750DB/Ortofon 2M-Blue, dCS Delius DAC met Verona klok, Naim NDX streamer, Marantz CD-11LE CD speler, Nakamichi 682ZX cassettedeck, Tascam MD-350 minidisc recorder, Rel 212SE subwoofer.

alexander2

#10
LOTR
Alle delen. :D

Schiet er nog 1 te binnen Drive.

Even een nachtje slapen hierover.

Paul1967

The sound of music. Verschrikkelijk.....

CZ79

#12
Die was inderdaad ook echt walgelijk en gruwelijk tegelijk :crazy:

Nog één; Snakes on a Plane, wat een bizar slechte film was dat ook, een van de weinige films die ik echt na 20 min heb afgezet
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

henkt1

Quote from: eddy135 on April 28, 2012, 20:52:15
Blues Brothers 2000...

De enigste film waarbij ik na 40 minuten in de bioscoop dacht: "ik zit hier kostbare kroegtijd te verkwanselen." En ben direct de bioscoop uitgelopen.

Thuis zet ik wel vaker een film voortijdig af.

Henk
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

henkt1

Quote from: cz79 on April 29, 2012, 07:28:33
Die was inderdaad ook echt walgelijk en gruwelijk tegelijk :crazy:

Nog één; Snakes on a Plane, wat een bizar slechte film was dat ook, een van de weinige films die ik echt na 20 min heb afgezet

Dat was idd zo'n film die bij mij ook na 20' uitging.
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

Peerless Monster

Alone in the Dark...
Imbd: http://www.imdb.com/title/tt0369226/
Rete maar dan ook reteslecht.
Wel afgekeken. ;D
Diehard film kijker namelijk...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

CZ79

Ken ik ook niet, maar ik zet zelden een film af tenzij ik bloedende ogen en koortsaanvallen krijg en begin over te geven (behalve snakes on a plane...vijf dagen ziek geweest :crazy:)
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Peerless Monster

Quote from: cz79 on April 29, 2012, 09:13:50
Ken ik ook niet, maar ik zet zelden een film af tenzij ik bloedende ogen en koortsaanvallen krijg en begin over te geven (behalve snakes on a plane...vijf dagen ziek geweest :crazy:)

Alone in the dark: 2 x zo erg...
10 dagen ziek
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

skank1

Allerslechtste film ooit en ik zie hier echt toppers langskomen...
Volgens mij zijn die mensen hier niet eerlijk met zichzelf
De allerslechtse die ik gezien heb, weet ik zelfs de titel niet meer van ;)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

CZ79

Welke toppers heb jij hier voorbij zien komen?
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

CZ79

Quote from: Peerless Monster on April 29, 2012, 09:19:15
Alone in the dark: 2 x zo erg...
10 dagen ziek

10 dagen? gaat het weer een beetje? :D
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Koen K

Quote from: alexander2 on April 29, 2012, 01:20:28
Schiet er nog 1 te binnen Drive.

Opmerkelijk... Ik vond dat juist een behoorlijk goede film. Wat nu echt de allerslechtste film ooit is vind ik lastig om te zeggen... Maar de winnaar van wat ik de afgelopen drie maanden gekeken heb is denk ik The Grey. Tenenkrommend. Oh ja, U-571 komt ook hoog in de lijst voor, maar dan vooral vanwege de schandalige feitenvervalsing.

Ik heb een hekel aan films die feitelijke onzin verkopen en misschien nog wel meer aan films die serieus proberen te zijn, maar een volkomen onlogisch plot hebben c.q. waarin de hoofdpersonen onlogische keuzes maken waarvan je 30 minuten van tevoren al aan ziet komen dat het fout gaat aflopen. Oprecht slechte films (in het genre Megashark vs Crocosaurus zeg maar) vind ik minder storend: die zijn tenminste oprecht k*t  ;D

Een film uitzetten of weglopen uit de bioscoop vind ik geen bezwaar. Ik ga mezelf echt niet zitten pijnigen voor die 8 euro  :P  

skank1

Quote from: cz79 on April 29, 2012, 09:21:57
Welke toppers heb jij hier voorbij zien komen?

lotr, transformers, avatar
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO slecht zijn die nu toch niet he?
Ik ken toch echt wel ENORM veel films die slechter zijn hoor
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

CZ79

Ja dat is dan ook wel weer waar, maar iedereen heeft zijn redenen om een bepaalde film tot 'allerslechtste film ooit' te bestempelen
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Former member 78

Ben het met Koen eens, The Grey is echt ontzettend slecht.