Allerslechtste film ooit

Started by CZ79, April 28, 2012, 20:28:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

x.studio

Quote from: Gaeje on April 30, 2012, 13:17:50
maw jij vindt het wel sympathiek wat de duitsers toen allemaal uitgevreten hebben? of begrijp ik je verkeerd

(ff off-topic)
Ik denk niet dat er hier mensen zitten die de wandaden ut die tijd wel oké vinden, maar alle Duitsers uit die tijd afschilderen als onmensen is niks beters. Ook wij Nederlanders heben geen schone handen, waren alle inwoners hier nu slechte mensen omdat we foute dingen destijds hebben gedaan in bv Indonesië.

Of een film nu goed of slecht is, is nogal persoonlijk. Waar de een helemaal weg is van een arthouse film,geniet de ander weer van een film die het helemaal moet hebben van de special fx. Hoewel ik niks tegen wat actie heb (graag zelfs) zijn voor mij de films met actie enkel om de actie met een flinterdun verhaaltje eromheen meestal niet de hoogst gewaardeerde.
Die Brucke (weet even niet of ik de titel helemaal goed heb), oude zw-wit film over wat Duitse Hitler-Jugend kinderen die een brug moesten verdedigen, is wat mij betreft een goed voorbeeld van een actie-setting met ook een goed verhaal (dramatiek) erachter .

Tube-freak

Ze moeten het wel heeeel bond maken wil ik een film uitzetten.  Meestal herinner ik de film en/of titel dan ook niet meer.
Pas als je de film uitzet omdat je niet meer trekt valt het bij mij onder categorie slechtste film.

Eentje die ik niet trok was White Chicks.  wat een verschrikking.  Ok kom vast nog wel op een paar anderen maar kan nu ff niets bedenken.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

qinq



Als ik het me goed herriner gaat het over een modern vliegdekschip dat door een storm terug in de tijd wordt gezogen vlak voordat Pearl Harbor begint. Uiteindelijk gaan ze de hele film lang nadenken of ze wel of niet moeten in grijpen. Zodra er eindelijk wat actie gaat komen komt de mysterieuze storm terug en worden ze weer terug naar deze tijd geplaatst ofzo. Iig gebeurt er niets uiteindelijk. Een beetje alsof je Rocky kijkt maar hij zich blesseert voor het gevecht en de film dan afgelopen is. Echt een wonder hoe dit een 6.6 kan krijgen.

Siddartha

ik ben echt wel een film liefhebber en zet er niet snel een af, ook al valt ie een beetje tegen, laat staan dat ik de bios uit loop omdat de film een dermate ramp is dat ik mijn tijd er niet aan wil voldoen..

Maar.... dit is wel gebeurd tijdens: I am Legend.

Wat een slechte film. Wil Smith is best wel een leuke acteur... als ie dialogen heeft. Dat maakt hem goed. Mar twee uur lang naar zijn kop te zitten kijken en proberen een vleugje spanning teweeg te brengen, een regelrechte ramp. Dus zijn mijn vrouw en ik de bios uitglopen en naar huis gegaan!
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Erwin25

Deze vraag komt natuurlijk geregeld voor in het leven. Bij het thuis uitzetten van een film is er altijd minder weerstand, dus dat komt weleens voor. Maar echt een bios verlaten heb ik 2 x gedaan.

1tje zal ik niet noemen want dan worden een aantal Fincher aanhangers gek, maar 'Bringing out the Dead' was wel zo wanstaltig saai...dat trok ik echt niet meer.



Wat een hel om überhaupt de eerste helft uit te zitten...pffff  >:(

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Sound: Onkyo TX-NR3009 - Emotiva XPA-5 - MiniDSP 2x4
Vision: Panasonic TX-P65st50 - Oppo BDP-93 (region free) - HTPC (Core i5) - PS3/XBox 360 - Humax irhd-5050C
Thunder: B&W HTM1 - B&W 703 (x2) - B&W 602 S2(x2) - B&W 602 S3 (X2) - SVS PC12 Plus - SVS PB12 NSD
Storage: Synology DiskStation DS213@4TB

CZ79

Die 'bringing out the dead' was ook echt heel erg slecht
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Erwin25

Quote from: cz79 on April 30, 2012, 17:11:28
Die 'bringing out the dead' was ook echt heel erg slecht

Echt hè :D

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Sound: Onkyo TX-NR3009 - Emotiva XPA-5 - MiniDSP 2x4
Vision: Panasonic TX-P65st50 - Oppo BDP-93 (region free) - HTPC (Core i5) - PS3/XBox 360 - Humax irhd-5050C
Thunder: B&W HTM1 - B&W 703 (x2) - B&W 602 S2(x2) - B&W 602 S3 (X2) - SVS PC12 Plus - SVS PB12 NSD
Storage: Synology DiskStation DS213@4TB

Sailor Jan

De allerslechtste film is moeilijk te zeggen, de één lijkt slechter dan de andere.

Maar deze cult film vind ik behoorlijk waardeloos:

2001: Space Odyssey

Indrukwekkend met de technieken die ze hebben gebruikt in 1968, maar GEEN verhaal.

Wees lief voor jezelf

CZ79

He Sailor Jan,

die vond ik persoonlijk helemaal niet zo heel slecht, maar goed het is sowieso wel grappig om te zien hoe de meningne voor 'slechtste film' verschillen
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

LittleNinja

Als we kijken naar films die met de feiten "spelen" moet ik meteen denken aan de Kill Bill films. Daar heb ik me aardig aan geïrriteerd. Sowieso vond ik dat onprettige films.

Maar goed, het gaat wat mij betreft al snel fout wanneer de film door Q. Tarantino wordt geregiseerd. Geen fan...

Overigens zijn dit allemaal films van extremen, ofwel tegenstanders en aanhangers. Slecht? Geen idee.

Er zijn natuurlijk legio films die echt zo mager zijn dat werkelijk niemand ze goed acht en waarvan zelfs de makers en acteurs ze liever vergeten... Zoals de film in de openingspost. :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Ronin79

Ricky Oh ... mensen die van Aziatische films houden ... begrijpen wel wat ik bedoel.
Verder; al die Japanse rare horror sh*t. Die sla ik dan ook graag over.

LittleNinja

En iedere adultmovie is (voor zover ik begrepen of gezien heb) natuurlijk ook extreem treurig.. :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

CZ79

Ja totaal geen verhaal meestal  :D Wel titels die leuk verzonnen zijn (Sperminator, Cliffbanger, Shaving Ryan;s privates, Lord of the Strings etc.) :clapping:
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

LittleNinja

Alleen daarom is het al grappig om die titels eens op een rij te zetten! :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Former member 78

Quote from: LittleNinja on April 30, 2012, 19:29:15
En iedere adultmovie is (voor zover ik begrepen of gezien heb) natuurlijk ook extreem treurig.. :D

Wel elke keer een happy end :)

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

JCL

Quote from: LittleNinja on April 30, 2012, 19:33:12
Alleen daarom is het al grappig om die titels eens op een rij te zetten! :D

Hebben we wel eens gedaan. Na x bier in in het café, wie de meeste titels kan bedenken. Ook de ".... a xxx parody" films zijn ongelovelijk fout bedacht.

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

LittleNinja

Past wel hier, maar is toch erg offtopic..
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

CZ79

Is ook weer waar, doe de lijst (als je hem hebt) maar per PM :D
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

JCL

Haha, we hebben ze nooit opgeschreven, is meer bar praat voor ver na 12'en ;)

CZ79

OK, nou ja ontopic maar weer dan...

Star Wars
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

LittleNinja

Quote from: cz79 on April 30, 2012, 22:36:42
OK, nou ja ontopic maar weer dan...

Star Wars

Zeker... Ik kan er niet naar kijken!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Koen K

#98
Quote from: Gaeje on April 30, 2012, 13:45:52[...] Maar ik veronderstel dat hij bedoeld dat hij NIET iedereen over dezelfde kam wil scheren.

Klopt helemaal  ;) 

Anders zouden bijvoorbeeld ook ALLE Amerikanen die in de jaren '60-'70 leefden slechteriken zijn omdat een (relatief) handjevol van hen honderden Vietnamese burgers heeft verkracht, gemarteld en vermoord. Of alle Nederlanders eind jaren '40 vanwege de politionele acties, om maar eens iets te noemen... En in Congo waren de Belgen ook niet zulke gezellige jongens, toch?

Quote
Voor mij kan het als je een fictie film maakt over WOII waarin je poneert dat ALLE duitsers slecht waren. Zonder meer. Net zoals in alle amerikaanse films uit de jaren 80 de Russen slecht waren. Zonder nuance. Dat is nu eenmaal dichterlijke vrijheid zeker.

Gezien de relatief grote overlap tussen het verhaal van de film en historische feiten vind ik dat deze film nauwelijks nog met dat argument verdedigd kan worden.

Hoe het ook zij, ik vind het een afgrijselijke film, maar wil niemand ervan weerhouden 'm met plezier te kijken  ;)

Miesepies

Mijn dieptepunt van wat recentere films is de Miami Vice make over. Dat was behoorlijk saai :nopompom: