Yippie

Author Topic: Allerslechtste film ooit  (Read 128876 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline sandervg

• HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 156
  • You are tearing me apart Lisa!
Re: Allerslechtste film ooit
« Reply #550 on: August 9, 2021, 08:49:22 »
The Room mag natuurlijk niet in dit topic ontbreken :-). Dit wordt officieel als de slechtste film ever gezien. The making of (Disaster Artisit) is dan wel weer een ontzettend goede film.

Gisteren Solaris (2002) gekeken. Oei, oei, wat slecht: traag, somber, kunstmatig een bepaald sfeertje neergezet, geen overtuigend acteerwerk. De film was erg kort, maar niet zeker of het een blessing of een curse was... Ik werd snel uit mijn leiden verlost maar doordat het zo kort was voelde het aan als een executive summary wat weer bijdroeg aan het gevoel van een slechte film.
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

Offline Staaled

• HT forum donateur
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+30)
  • Total likes: 943
  • Houden we de boel de boel daarboven ?
« Reply #551 on: August 9, 2021, 13:05:13 »
Topfilm, niet alles invullen en voorkauwen en er zijn hele stukken op internet over geschreven wat er volgens hen eigenlijk bedoeld werd en ze spreken elkaar flink tegen.  :D
Diepere lagen zal best.
Mij gaat het meer om een schip vol idioten. Opgeruimd staat netjes. :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Offline This Game

• senior member
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 2
  • LG CX65/XSX/Onkyo 806/MA RS6-1-C(5G)/Rel Q150e
« Reply #552 on: August 23, 2021, 19:09:54 »
Elke nederlandsche film behalve Flodder.
Voor de aller slechtste zou ik “Het 14de kippetje” willen nomineren, ondanks Fabienne de Vries echt tergend

Offline Nahpets

• HT forum donateur
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+76)
  • Total likes: 139
« Reply #553 on: August 23, 2021, 19:36:10 »
Ik ben geen uitgesproken liefhebber van NL-se films, maar ken ik er zeker wel meer die ik erg aardig vind.

Amsterdamned, Schatjes!, Wildschut, Soldaat van Oranje, Spetters,  om er nog een paar te noemen.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.