Welke winkel doet aan inruil van mijn b&w

Started by Arjan-Assen, April 24, 2012, 19:51:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arjan-Assen

Dank voor al jullie meedenken, geeft mij alweer wat handvatten waar ik rekening mee kan houden. Hificorner was inderdaad mijn adres voor de cm1's.

Bruinsma zal ik ook eens gaan bekijken.
Sonos AMP  / Sonos & Kodi / Philips 50pus6703  / B&W PM1 / De Groef speakerkabels / Rega RP1

W.Otter

bruinsma biedt erg weinig voor retour modellen. je bent het beste uit door ze particulier te verkopen. een kennis van mij heeft geen interesse/geld, maar je bent ze zo kwijt! als het CM5jes waren nam ik ze van je over ;) 
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Quote from: Poldo on April 25, 2012, 14:52:48
Ik weet niet wat die Logitechs zijn, maar ik heb een keer een Velodyne gehoord icm met B&W 804S, zonder de Velodyne was echt een behoorlijk verschil. De CM 9 is overigens gewoon prima laag alleen volgens mij gaan ze niet echt heel diep. Diep strak laag is ook wat anders dan een boom boom box.
Maar je zou dat eens moeten testen, ik heb bijvoorbeeld geen behoefte aan een sub bij mijn speakers, ik kan het ook niet kwijt in mijn ruimte  ;D

dat zijn inderdaad 'boom boom boxen' ;) voor 300 euro per setje was het veel waar voor je geld. als 16/17 jarige was dat natuurlijk prachtig! uitgegroeid tot een soort van 'mad scientist' project door ze allemaal aan elkaar door te linken. mijn bu(u)r(t)en was er niet blij mee  :clapping:

heb je enig idee waar een velodyne dealer in noord nederland is? (liefst Groningen/Drenthe) ben heel erg benieuwd naar de spl1200.. Boomerige bass is verleden tijd. wat ik wil is mooie strakke, diepe bass zonder resonantie. en volgens velen is velodyne een uitstekende sub voor muziek.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Arjan-Assen

Nou, toch maar de speakers +sub op marktplaats gezet.
Sonos AMP  / Sonos & Kodi / Philips 50pus6703  / B&W PM1 / De Groef speakerkabels / Rega RP1