Tv / audio meubel

Started by MegaJ, April 18, 2012, 20:58:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LuPo

Quote from: W.Otter on January 28, 2013, 15:41:42
als ik dat zo bekijk heb je een 32'' of nog wel iets kleiner? zijn genoeg mensen die met jouw kijkafstand 55'' hebben hangen en het niet als te groot ervaren. zit zelf ook zo'n 4 meter van de tv en kijk op een 32'' wat vrij klein begint te worden!

32" op 4 meter? :blink: Ik begin medelijden met je te krijgen W.Otter. :D

MegaJ

Het is een 32" en ik zit er zo'n 2,3m vanaf. Groter wordt snel erg groot denk ik. Maar goed die upgrade zie ik voorlopig niet gebeuren, er zit eerder een pre / pro en EV aan te komen  8)
Pre Marantz Cinema 70S || EV Rotel RMB-1585 || Fronts B&W 683 S2 || Center B&W HTM6 S2 || Sub BK XXLS400 + Auralex SubDude || Rears B&W DM601 S2 || Bronnen PS5 / DIY NAS/htpc combi / Apple TV 4K

LuPo

Ik zit op 2 meter met een 42" plasma. Mij hoor je niet klagen. :clapping:

MegaJ

Quote from: LuPo on January 28, 2013, 21:01:46
Ik zit op 2 meter met een 42" plasma. Mij hoor je niet klagen. :clapping:

Lekker  8) Een 42" met een niet al te brede rand zou nog passen dus daar kan ik t.z.t. nog wel eens naar kijken  ;D
Pre Marantz Cinema 70S || EV Rotel RMB-1585 || Fronts B&W 683 S2 || Center B&W HTM6 S2 || Sub BK XXLS400 + Auralex SubDude || Rears B&W DM601 S2 || Bronnen PS5 / DIY NAS/htpc combi / Apple TV 4K

LuPo

Quote from: MegaJ on January 28, 2013, 21:49:30
Lekker  8) Een 42" met een niet al te brede rand zou nog passen dus daar kan ik t.z.t. nog wel eens naar kijken  ;D

Ik zie dat je al andere upgrades op de planning hebt staan. Klinkt goed! :) Misschien moet ik ook weer eens aan de slag met upgraden.. ;)

W.Otter

 :pompom: 3,5 even snel nagemeten ;) ja er mag hier best een 50 inch komen maar dat gaat even niet passen tussen mijn meubel en het kastje er boven. moet ik nieuwe gaten boren etc.
eigenlijk willen we hier weg (huis) dus al het geld gaat in de spaarpot. En is de tijd daar dan wellicht een leuke dedicated  :P
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

MegaJ

Quote from: W.Otter on January 29, 2013, 10:27:40
:pompom: 3,5 even snel nagemeten ;) ja er mag hier best een 50 inch komen maar dat gaat even niet passen tussen mijn meubel en het kastje er boven. moet ik nieuwe gaten boren etc.
eigenlijk willen we hier weg (huis) dus al het geld gaat in de spaarpot. En is de tijd daar dan wellicht een leuke dedicated  :P

Jij zit een stuk verder van de tv dan wij hier. Dan kan een grotere tv zeker geen kwaad  :P Maar je moet inderdaad prioriteiten stellen, ik ga in ieder geval eerst voor een pre/pro en EV combinatie  ;D
Een dedicated gaat hier trouwens niet lukken, maar in het noorden van 't land zijn de huizen toch een stuk goedkoper ? Dan moet je vast een huis met extra kamer kunnen vinden voor een prikkie  :hehe:
Pre Marantz Cinema 70S || EV Rotel RMB-1585 || Fronts B&W 683 S2 || Center B&W HTM6 S2 || Sub BK XXLS400 + Auralex SubDude || Rears B&W DM601 S2 || Bronnen PS5 / DIY NAS/htpc combi / Apple TV 4K

W.Otter

Quote from: MegaJ on January 29, 2013, 17:26:36
Jij zit een stuk verder van de tv dan wij hier. Dan kan een grotere tv zeker geen kwaad  :P Maar je moet inderdaad prioriteiten stellen, ik ga in ieder geval eerst voor een pre/pro en EV combinatie  ;D
Een dedicated gaat hier trouwens niet lukken, maar in het noorden van 't land zijn de huizen toch een stuk goedkoper ? Dan moet je vast een huis met extra kamer kunnen vinden voor een prikkie  :hehe:

kost hier vrij weinig ja ;) een huis in een nette buurt met 5 slaapkamers kost hier zo'n 125.000, uiteraard wel nog een paar tientallen duizenden euros voor het opknappen ervan maar dat hoeft de bank niet te betalen.
punt is dat ik eerst een vast contract nodig heb, zit nu nog vast in een huurhuis daarom..
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF