The Intouchables

Started by Lucky.L, April 18, 2012, 05:33:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lucky.L

Heeft iemand deze film al gezien?
Ik heb hem gisterem gekeken en ben normaal niet zo'n fan van franse films,maar wat een topper is dat!
Echt regelmatig blauw gelegen van het lachen.
Voor mij een dikke 9 !

Mvg Michel
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

LittleNinja

Heb net de tRailer gezien.. Lijkt me leuk! Snel eens ergens op de kop tikken.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Bas Akkerman

Zeker een leuke film. Niets beter dan leedvermaak en zelfspot!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

audiosurfer

Geniale film, heb enorm hard gelachen.
Ik doe revalidatiegeneeskunde en vind het echt dat een verplichte film is voor mensen die daarin werken, zeer treffend allemaal.
Arcam AVR850, Arcam P429, Oppo 93, Dune-HD, Apple-tv.
GX200 fronts, 2 DIY subs Dayton Ultimax 15inch, GXC350 center. 4 GXFX-en sides en rears, 4 Monitor audio CP380iw
Beeld: Epson TW9000, Lumene Movie Palace Velvet 200c.

alexander2

Tijdje geleden dat ik deze film heb gezien.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=327.21175

Is gewoon een mooie film, strak gemaakt geen Amerikaans sentiment.

RU connected

Deze film is zeker de moeite waard. Als je hem nog niet gezien hebt, zeker doen!

Kjelt

Yep dit weekend gezien, uitstekend vermaakt 8+
ik was ook onder de indruk dat het voor het grootste deel een waargebeurd verhaal is en dat je op het eind tijdens de aftiteling de echte mensen ziet  :thumbs-up:

Bas Akkerman

Quote from: audiosurfer on April 18, 2012, 08:48:13
Geniale film, heb enorm hard gelachen.
Ik doe revalidatiegeneeskunde en vind het echt dat een verplichte film is voor mensen die daarin werken, zeer treffend allemaal.
True. Als rolstoelgebruiker, gelukkig met meer lichamelijke mogelijkheden dan de hoofdrolspeler, kwam het op een positieve manier dichtbij. Los daarvan was het gewoon een leuke film met goede grappen en een hart op de juiste plaats.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

alexander2


Oeffel

Nog niet gehoord van deze film, maar na een tip de trailer bekeken.
Ga vanavond kijken of ik deze film binnen kan hengelen. Lijkt me een briljante film, voor zover de trailer niet teveel verraadt.

En kan me voorstellen dat je met een medische achtergrond er wellicht nog wat extra om kunt lachen (ben zelf fysio). Dus ben razend benieuwd.   ::)

Reinbo!

Rain Man meets Trading Places. Clicherijk verhaal, maar leuk uitgevoerd.

quattronl

Na een tip deze film zaterdagavond met m'n vrouw bekeken: echt een erg goede film met de nodige humor en zelfspot. Top!
De casting van die neger is weer zeer goed gelukt  8)

En ook ik moest aan Rain Man denken.
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

XanaduNL

Heb hem ook afgelopen weekend gekeken. Erg leuke film!

Volgens mij moeten de meeste mensen aan Rain Man denken omdat die Franse acteur zoveel op Dustin Hoffman lijkt.  :P

Oeffel

Quote from: Reinbo! on May  1, 2012, 12:13:03
Rain Man meets Trading Places. Clicherijk verhaal, maar leuk uitgevoerd.

Leuk vergelijk inderdaad, klopt precies!  ;D

eric_audio

Quote from: XanaduNL on May  1, 2012, 12:47:29
Heb hem ook afgelopen weekend gekeken. Erg leuke film!

Volgens mij moeten de meeste mensen aan Rain Man denken omdat die Franse acteur zoveel op Dustin Hoffman lijkt.  :P

Hij lijkt zeker op Dustin Hoffman ja, ik moest ook even goed kijken. Gisteren deze film gezien, en me kostelijk geamuseerd.
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

CZ79

Wat een goede film is dit! Alles zit erin humor, drama, actie (beetje)....echt een geweldige film
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

WilcoL

Ja, ook hier zéér goed ontvangen!

Paar weken eerder de vlaamse film "Hasta La Vista" gekeken...ook erg grappig en toevallig een hoofdrol voor 2 rolstoelgebruikers en één zeer slechtziende ziel. Zo mogelijk nog hilarischer (maar wel anders  ;D)...
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

denoontje

top film,

vaak haken wij af met zaken als : based on a true story, meestal bij ons actie en thrillers...
Dit nav een tip...briljant

Former member 78

Ook net gezien, wauw!

Lucky.L

Quote from: WilcoL on May 12, 2012, 16:41:57
Ja, ook hier zéér goed ontvangen!

Paar weken eerder de vlaamse film "Hasta La Vista" gekeken...ook erg grappig en toevallig een hoofdrol voor 2 rolstoelgebruikers en één zeer slechtziende ziel. Zo mogelijk nog hilarischer (maar wel anders  ;D)...
Hasta la Vista ook deze week gekeken,kunnen wij nederlanders een puntje aan zuigen [goed acteerwerk en goede humor]!

Mvg
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

Imperiumdx

In de bios gezien, was hoogst vermakelijk. Ik  raad hem aan
Een lichaam en ziel, net als Batman en zijn Bat mobiel
MAIN | Harman Kardon HK990 | Harman Kardon HD990 | Mordaunt Short Performance 6 | Boston Acoustics RPS 1000 | Monster HTS-2600 |
PC | Audio-gd NFB-11 | Tangent AMP-30 | Q-acoustics 1020i | Monster HTS-1000 | MOBILE | COWON IAUDIO D2+ |

Senaxo

Quote from: WilcoL on May 12, 2012, 16:41:57Paar weken eerder de vlaamse film "Hasta La Vista" gekeken...ook erg grappig en toevallig een hoofdrol voor 2 rolstoelgebruikers en één zeer slechtziende ziel. Zo mogelijk nog hilarischer (maar wel anders  ;D)...

Inderdaad, 'Hasta La Vista' is  (ook) een dikke aanrader. Mooie combinatie van humor en drama.
Woonkamer: Micromega Minium AMP | Focal Profile 908 | RPi2 + HiFiBerry DAC+ Pro
HT: Micromega AVP | Cabre AS-102 | Dynaudio Contour T2.5 | Audio Pro Image 44 | JVC HD350 | Dune H1 | Popcorn VTEN | RPi2 + HiFiBerry Digi+

DVDGuy

Na een tip van onze dochter, gisteravond met veel pelzier gekeken  :thumbs-up:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Bierkameel

Zeker de beste film van 2012, eigenlijk zit alles erin, humor/emotie en geweldige muziek :)

Primare SP31.7 - Primare A30.5 - Wharfedale Diamond 8.4 - B&W ASW1000 sub - Sharp 60" LED TV - Logitech Squeezebox Duet - D-Link Boxee Box - Stanton ST-150 - Amino 510 HD IPTV. Lead Audio LA-100 - Beyerdynamic DT990.

Peerless Monster

Ik heb hem hier ook de plank liggen.
Ik zal eens voorstellen om hem eens te kijken...
Zeker na bovenstaande reacties ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler