The Intouchables

Started by Lucky.L, April 18, 2012, 05:33:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leon

Quote from: Starred on August 11, 2012, 21:52:11Vond de film heel ok, maar wel wat overhyped. Had er iets meer van verwacht na al die lovende woorden

Bij mij was het eigenlijk precies andersom. Ik 'bedacht' van tevoren al dat het allemaal wel een beetje overhyped zou zijn. Dacht dat het meer een mediastunt was dan iets anders. Had eigenlijk al niet eens zin meer om naar een film te gaan die iedereen goed scheen te vinden.

Toch maar gaan kijken, in de bioscoop. Voor mij echt 1 van de allerbeste films ooit gemaakt. Ik werd op alle fronten heel diep geraakt. Liet me werkelijk overspoelen en was enorm onder de indruk van het acteertalent. Ja, ik werd gewoon een beetje uit m'n bioscoopstoel geblazen en ik vond het verschrikkelijk jammer dat de film al zo snel 'om' was.

Heerlijke humor. Geweldige acteurs. Prachtig verhaal. Raakte bij mij echt elke emotie. Kortom, ik vond 'm nog beter dan ik ooit had kunnen bedenken. De chemie is lastig te beschrijven. Dus eindig ik met een dooddoener : "Deze film moet je gezien hebben"  ;)
Groetjes Leonneke

aklasse

Helemaal geweldig,een van de beste films van het jaar,het hele gezin heeft er enorm van genoten.De humor is geweldig,als je zo met je handicapkunt omgaan en waar gebeurt ook nog.Ik heb pas op TV5 een docu gezien over de echte mensen.Indrukwekkend.

Raymond187

Eens met de rest. een topper. En de beste feel good movie van 2012.

De auto rit wmwhawhahwa :D