Vincent 991plus shootout

Started by Del member, November 29, 2003, 19:59:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Del member

In navolging van de shootout welke bij Blue-eyes gebeurde stel ik een Belgische variant voor.

Ergens midden december op een dinsdagavond zou ik een Vincent 991plus shootout willen organiseren met de Parasound JC1 en eventueel nog andere amps.

De 991plus is voorhande, voor Parasound of andere amps zoek ik jullie medewerking om dit mogelijk te maken. Aantal plaatsen is wel beperkt tot 4 andere members, dit om de shootout vlot te laten verlopen.

Dus laat maar weten indien interesse en welke amp jij zou willen vergelijken met de Vincent.

Sullivan

Ik zou het ook leuk vinden als je de kleine Vincent monoblockjes meeneemt in de shootout. Ik ben wel benieuwd of ze nog redelijk mee kunnen komen.

Zou dat lukken?

mvg,
Frank

Del member

Sure dat kan, ik heb die "kleintjes" tot en met de dag dat de 991plus arriveert, dus no prob.

Sullivan

Quote from: ub4b on November 29, 2003, 22:08:51
Sure dat kan, ik heb die "kleintjes" tot en met de dag dat de 991plus arriveert, dus no prob.

Leuk! Ik ben benieuwd.

mvg,
Frank

garmtz

Hmmm... Ooit nog iets van gekomen?

blue-eyes

Ik ben daar ook wel nieuwschierig naar!

Kreeg net weer een jubelende mail van diegene die mijn Vincents gekocht heeft. Het is zo prachtig dat ik ze niet had moeten verkopen ;) . Hij is er erg gelukkig mee, tevens een bevestiging dat het met de Vincents wel OK is! Hij heeft nu wel de bass die ik niet heb....
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

patrick_vdb

Hi Blue-eyes,

Wat heb je dan moeten inleveren aan bass met de overgang naar de ML?

Een prominente, wollige of warm laag wordt vaak gezien als een goede of corecte basweergave wanneer men dat vergelijkt met een technisch juiste basweergave. Ik vermoed dat de ML toch vooral op technische geuidskwaliteit zijn zaakjes goed voor elkaar heeft en hiermee behoorlijk verschilt van de Vincents ;)

Mvrgr

Patrick