Versterker behuizing

Started by WW, April 12, 2012, 17:37:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

WW

Ik zoek me helemaal rot met google en hier op het forum naar een mooie behuizing. Iemand tips? De meeste tips op dit forum zijn zo oud, dat de url's niet meer werken.


Heb wel die firma in Italië gevonden en wat aanbieder daarvan in Nederland, zou alleen graag wat meer keuze willen hebben.

W.Otter

je kan heel veel behuizingen gewoon leeg bestellen. vaak bij bedrijven die apparatuur restaureert. zo heb je vaak ook alle LED's POT meters etc al voor geinstalleerd.. wat is de bedoeling?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

blue-eyes

Ik heb dit ooit overwogen om in de Classe Delta behuizing mijn UPC decoder in te bouwen...... (laten doen). Puur voor het visuele.


Wellicht is dat ook de reden voor de TS?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Arieson

Wat voor firma in Italië is het die je gevonden hebt?


Quote from: WW on April 12, 2012, 17:37:55
Ik zoek me helemaal rot met google en hier op het forum naar een mooie behuizing. Iemand tips? De meeste tips op dit forum zijn zo oud, dat de url's niet meer werken.


Heb wel die firma in Italië gevonden en wat aanbieder daarvan in Nederland, zou alleen graag wat meer keuze willen hebben.


WW

#5
Deze heb ik in Italië gevondenhttp://www.modushop.biz/ecommerce/index_l2.php

Die 4 URL's heb ik inderdaad genoeg aan :D dank je wel hier ben ik een eind mee op weg geholpen  :clapping:

Wat wil ik?, ik wil gewoon eind en voorversterker zelf bouwen zodat alles is zoals ik zelf denk dat het moet zijn :)

Ik kan nu behoorlijk aan de slag, ga nu eens goed uitzoeken wat de belangrijkste kenmerken van een voorversterker moeten zijn, van eindversterker heb ik het al uitgezocht.

Als ik aan de slag ga, maak ik wel een nieuwe topic op de juiste plek om te laten zien wat ik doe en natuurlijk meteen misbruik maken van de kennis hier :D tijdens het bouwen.


chansig

Oke deal en wel met foto's anders heeft het geen zin. :D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

WW

Met foto's?, ja natuurlijk anders wordt het wel een hele lap tekst om begrijpelijk te maken wat ik aan het doen ben :D

Duck Twacy


ijscobar


dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

ijscobar

Bij Eltim gaat het nooit in een keer goed. Hij lost het wel altijd snel op...

dre73

hier tot nu toe elke keer prima....... :D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

ijscobar

Het zal toeval zijn... Beugeltjes vergeten enzo... Maar nogmaals, hij lost het wel snel op.


scanspeakman

Quote from: WW on April 20, 2012, 19:08:27
Deze heb ik in Italië gevondenhttp://www.modushop.biz/ecommerce/index_l2.php

Die 4 URL's heb ik inderdaad genoeg aan :D dank je wel hier ben ik een eind mee op weg geholpen  :clapping:

Wat wil ik?, ik wil gewoon eind en voorversterker zelf bouwen zodat alles is zoals ik zelf denk dat het moet zijn :)

Ik kan nu behoorlijk aan de slag, ga nu eens goed uitzoeken wat de belangrijkste kenmerken van een voorversterker moeten zijn, van eindversterker heb ik het al uitgezocht.

Als ik aan de slag ga, maak ik wel een nieuwe topic op de juiste plek om te laten zien wat ik doe en natuurlijk meteen misbruik maken van de kennis hier :D tijdens het bouwen.

Uitstekende toko. Hen er nu een kast voor een DAC en eindversterker besteld en laten bewerken. Kan ook erg veel tav bewerking voor en achterplaat. Zoals anodiseren na fresen zodat je geen lelijke blanke alu randjes hebt bij je zwart geanodiseerde frontplaat (mocht je daar voor kiezen). En meestal kan deze toko ook overweg met files die je maakt met front panel designer. Communicatie met Andrea gaat niet altijd in foutloos engels maar tot op heden altijd perfect gekregen wat en hoe ik het wilde hebben.

Scanspeakman