American pie: the reunion

Started by Tube-freak, April 11, 2012, 16:47:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tube-freak

De meeste mensen kennen waarschijnlijk wel de American pie 1,2 en 3 films. Alles van american pie wat daarna kwam was eigenlijk mindere kwaliteit.
Ik was dan ook verheugd toen ik hoorde dat American pie the reunion uit zou komen met de oude cast uit de american pie 1,2 en 3 films.

Ik heb American pie the reunion inmiddels gezien maar ik vond het toch wat tegenvallen.  Alle grappen te overduidelijk aanwezig en nogal goedkoop, de cast klinkt te gescript en soms zelfs overacted.  Het komt allemaal niet zo natuurlijk over als bij de American pie 1,2 en 3 films.  Qua film lijkt het dan toch meer op American pie 4 t/m .... (8)?  dan op american pie 1 t/m 3.  Beetje een gemiste kans op zich.   

Volgens mij hadden ze er goed aan gedaan om de cast op te sluiten in een vakantiepark met een vrachtwagen bier om elkaar weer goed te leren kennen want het lijkt alsof er geen chemistry is tussen de acteurs waardoor het helaas niet echt meer lijkt op de american pie 1,2 en 3 films.

Als American pie fan moet je de film uiteraard wel gewoon gaan kijken maar ik denk dat er veel meer uit te halen was (The Godfather fans keken ook godfather 3 terwijl dat wellicht toch niet helemaal ergens voor nodig was....)

Wellicht hoopte ik op een "die hard 3 film die "die hard 1 en 2" deed verpletteren"-achtige american pie film en dat mijn verwachtingen te hoog waren.
Wat ik probeer te zeggen is:  American reunion is een andere soort film dan american pie 1,2 of 3 film dus zet de verwachtingen niet al te hoog.








 

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

bmateijsen

Volgens mij al veel te veel uitgekauwd....

DTS-ES-Extreme

Ik vond deze gewoon super dat is mijn mening al toch.

Robbo

Ik vond 1 en 2 best leuk, dus toen we vorige week voor de UGC in Antwerpen stonden hebben we, uitgezonderd wat we nog niet gezien hadden bij gebrek aan beter, maar gekozen voor American Pie: The Reunion.

Ik moet zeggen: 'zeer plesant'.   We hebben aardig dubbel gelegen. 

Thuis American Pie 3 maar eens opgezocht.   En na 20 minuten maar weer afgezet. 

Automaat

Ik vond de eerste films wel aardig, leuk tijdverdrijf. En ik wacht wel tot dit deel op tv komt.
Maar gezien de aard van dit soort films: hoe kun je daar nu hoge verwachtingen van hebben?
Reading the HTForum is learning every day!!