keuze tablet door de bomen....

Started by denoontje, April 2, 2012, 23:52:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

denoontje

Tablet welke aanschaffen, lijkt of ze allemaal beperkingen hebben. Wie is een expert hierin.
Ipad 3 erg mooi, soepel en voor foto geweldig mbt beeld natuurlijk.


Doel 1
mee te nemen op vakantie om foto's te bekijken die op de sd kaart staan van mijn fotocamera (raw's).
Liefst dat ik de kaartjes eerst leegmaak op mijn jobo giga ultra one (zie pic), en daarna alles dat ik niet wil bewaren op de jobo weggooien zodat ik niet met 3000 foto's terug kom.
En van de mooiste platen in ieder geval 2e backup maken op de tablet zelf (of extra kaart).
Bewerken niet direct noodzakelijk al zou het maken van een slideshow wel handig zijn --> om het thuisfront direct wat te kunnen laten zien.

Evt sd kaarten via tablet bekijken, daar foto's vanaf gooien zodat ik die daarna in de jobo kan steken om op te slaan.

Doel 2
Bedienen van mijn Linn streamer en ht apparatuur (kan de logitech harmony eruit) --> wifi nodig
Linn via bijv kinsky app of andere app
ht apparatuur bijv via logitech harmony link http://www.logitech.com/en-us/1225/8439  --> werkt dit ook op een tablet van android (zie alleen telefoon staan: Logitech Harmony Link works with the free app for iPad, iPhone, iPod touch and Android smartphones)
Of is er een andere goede oplossing (niet al te duur)? Red eye lijkt ook leuk.


Doel 3
Internet en mail --> WIFI moet er minimaal op zitten

Doel 4 Bedienen van de nas functionaliteiten (Synology) via app of evt via internet interface

Doel 5 foto's meenemen en afspelen

Doel 6 vakantievertier: boeken film muziek

Doel 7: Gebruik bij geocaching --> webpagina's met foto's etc opslaan  --> extra gps als gadget meegenomen maar niet noodzakelijk


Is het mogelijk op een (gejailbreakte Ipad) een hd aan te sluiten en die te benaderen om bijv foto's te zien en te wissen op die hd-schijf?