Platen beurzen

Started by Joris1971, April 1, 2012, 11:13:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Deleted Member 2

#25
Quote from: Kilroy on June  1, 2014, 18:15:30
en daar sla je de bal nu net mis... maar deze discussie is hier echt wel off-topic, als je deze wil verder zetten mag je me steeds via PM contacteren....

hoeft niet. Het was een theoretische benadering.

Geldt dat misslaan van de plank ook voor je boek? ;)

Kilroy


Kilroy


kruzer

Newbe question: ik ga naar de beurs in Utrecht volgende maand.  Aangezien ik geen specifieke "must-haves" op m'n lijstje heb, maar eerder koop wat me opvalt, vraag ik me af... Hoe begin ik er in godsnaam aan? :)  Ik ga er vanuit dat de focus vooral ligt op collectors (eerste drukken, zeldzame LP's, ...)?  Zijn er ook koopjes te doen?  Wie is er al geweest?

Fransosowitz

Ben ook benieuwd naar de platenbeurs in Utrecht. Ik zat er ook aan te denken om daar heen te gaan. Niet voor collector's items. Maar "gewoon" om rond te kijken en wat leuke platen te kopen.

Kilroy

Quote from: kruzer on March 20, 2015, 09:04:13
Newbe question: ik ga naar de beurs in Utrecht volgende maand.  Aangezien ik geen specifieke "must-haves" op m'n lijstje heb, maar eerder koop wat me opvalt, vraag ik me af... Hoe begin ik er in godsnaam aan? :)  Ik ga er vanuit dat de focus vooral ligt op collectors (eerste drukken, zeldzame LP's, ...)?  Zijn er ook koopjes te doen?  Wie is er al geweest?

Begin bij de platenbakken met 'koopjes' (1 - 2 - 3€). Daar zitten nog héél wat leuke dingen tussen. Wel eens de staat van de plaat nazien!

Kilroy

Op 04-10-2015 gaat de 3° platenbeurs van "kilroy-records vinylforum" door te Assenede (België, niet zo ver van Terneuzen / Zelzate). De deuren openen om 10 uur en we sluiten af om 16 uur!

- Inkom is GRATIS !!!
- Meer dan 100 meter standhouders
- Demo-stand van de Okki-Nokki platenwasser (gratis stofkap bij aankoop van een toestel op de beurs)
- Allerlei toebehoren voor de vinylverzamelaar verkrijgbaar (o.a. binnen- en buitenhoezen voor 7" - 10" en 12")
- En in het gezellige cafetaria kunt u een plaatselijk gebrouwen bier 'den tseut' proeven