The hunger games

Started by squeek, March 25, 2012, 17:23:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

squeek

Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

norman

heb het boek gelezen, enorm vet boek....

Daarna de film gezien en er ontbreekt zo enorm veel in de film dat ik me haast niet kan voorstellen dat mensen het verhaal kunnen volgen.
Nou is dit wel vaker dat er wat ontbreekt maar meestal blijven ze toch goed trouw aan het boek, maar hier mis je de hele verhaal lijn bijna.
Arendal 1723S LCR - 1961 Rears - PSB Imagine XA Atmos speaker
Tonewinner AT-300 pre +  AD-7300 7CH amp
DIY Dayton 15 inch sub + Speakerland SUB6 + Peerless 12inch+PR DIY subwoofer

FvP

Eerste uur uitgekeken, bijna slaapverwekkend ...
hopelijk wordt het nadien een stuk beter

Film lijkt me beetje overrated

Grindtegel

Helemaal mee eens, ik begrijp ook niet waarom iedereen deze film zo goed vind. Saai, kinderlijk simpel en die mannelijke hoofdrolspeler is dramatisch slecht. Ook totaal geen chemie tussen de acteurs.

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

BasB

Inderdaad, na het lezen van het boek had ik me hier toch meer van voorgesteld..

FvP

Had in het battle gedeelte zo'n Truman show gevoel:

het in de fik steken van dat bos, en dan die vuurballen

(beetje zoals Truman op andere gedachten proberen brengen met storm op zee of een lokale regenbui)

het zichtbaar zijn van de dome waarin het bos zich bevindt

maar die holodeck honden die ze spawnen in de finale was er te veel aan.

Maro

Heb me toch wel vermaakt bij deze film alleen mis ik een soort van climax op het einde. De film ging een beetje als een softe nachtkaars uit.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Qlivian

Aardige film maar de echte moord scenses waren echt te makkelijk en niet eng en spannend genoeg.daarbij toch wel iets teveel zwakte van het meisje en verliefdheid drama. maar het begon goed.
Anthem MRX500 - Denon DBP1611UD - Usher CP6311 BE-Usher X-718- Usher x-616 -LG 65 C8 - BK XXLS 400FF Black gloss- Auralex subdude- canare 4S8 bekabeling - Logitech one -plus, X-box 360 - Ziggo Next - Harman kardon citation one -

Erik

Ik heb eigenlijk de volle 2 uur genoten, niet teveel diepgang verwachten dan is het leuk avondje vermaak
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Former member 78

Vond het wel een leuke, maar vreemde film.
Ook de subwoofer viel niet in slaap, met her en der erg veel sublaag :)

paaj

Met Battle Royale heb ik me meer vermaakt, daar weten de makers in ieder geval waar het om draait met een dergelijke premisse.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

Qlivian

hier had ik het gevoel dat de leuker er omheen belangrijker was
Anthem MRX500 - Denon DBP1611UD - Usher CP6311 BE-Usher X-718- Usher x-616 -LG 65 C8 - BK XXLS 400FF Black gloss- Auralex subdude- canare 4S8 bekabeling - Logitech one -plus, X-box 360 - Ziggo Next - Harman kardon citation one -

evilniek

Ik vond het best een goeie film, niet de beste ooit, maar zeker de moeite waard. THG heeft wel raakvlakken met BR, maar er zijn ook genoeg verschillen, ik vind de vergelijking dus ook wat simpel. Jennifer Lawrence vond ik ook tof als Katniss Everdeen, andere acteurs halen het alleen niet bij Jennifer. Ik ben alleen geen ster in recenseren hoor, haha.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

s.t.

#13
Deze trailer zegt alles over de film en waarom dit een teleurstelling is:


Grindtegel

Je hebt de verkeerde trialer, dit is de juiste

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

s.t.

Quote from: Grindtegel on August 22, 2012, 22:53:30
Je hebt de verkeerde trialer, dit is de juiste



Thanks, even aangepast. Nu wel de juiste.

THX-UltraII

Ik heb m gisterenavond met D-Box gekeken. WOW! Wat een motion code hebben ze er weer van weten te maken bij D-Box!

Robbo

Net zo fout als The Running Man, maar wel vermakelijk.   Prima film dus.

Erik

Quote from: Robbo on August 23, 2012, 16:40:39
Net zo fout als The Running Man, maar wel vermakelijk.   Prima film dus.
Wauw dat is een oudje helemaal vergeten tijd dat ik die eens dloaden was wel een leuke film.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

alexander2

Puberfilm anders kan ik het niet noemen met de welbekende hypeasausje eroverheen en klaar weer een film afgeleverd die normaal gesproken straight to video zou gaan.

citac

Waardeloos crap spul , vaak te pijnlijk om naar te kijken , dat dit zo groot succes is geworden bewijst maar weer eens op welke niveau het huidig bioscooppubliek zit.
Vergelijk het eens met La Libertad , nul budget ,simpel verhaal en een paar semi acteurs , maar boeiend en erg kijkwaardig.
Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

Multimediaknaller

Quote from: ArjanR1 on August 17, 2012, 19:46:49
Vond het wel een leuke, maar vreemde film.
Ook de subwoofer viel niet in slaap, met her en der erg veel sublaag :)
Dus het geluid was ook goed?

Wel even een aandachtspuntje  :bigsmile:

negotiata

Vond hem zeer vermakelijk. Hij bleef me boeien. Die film heeft "iets"
- To be or not to be, thats the question -

Xstream

Quote from: Robbo on August 23, 2012, 16:40:39
Net zo fout als The Running Man, maar wel vermakelijk.   Prima film dus.
Lang niet zo fout, en ook veel minder sterk. Dit is gewoon een prutfilm.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

alexander2

Echte fans zijn enorm teleurgesteld zij hebben mij verteld dat de boeken veel bloederiger zijn en vonden de film een slappe hap.
Ik ken die boeken niet dus kan er niet over oordelen.