help met Android tablet

Started by squallgage, March 24, 2012, 17:41:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

squallgage

hoi

ik heb sinds kort een Sony Tablet S.

Nu heb ik de tablet een week ,alleen toen ik vandaag een aantal adobe programma's wilde gaan instaleren
ging dat tot de 4de goed , toen ik de apk file voor Adobe photoshop touch wilde gaan installeren zij hij

"Rom type is nog supported"

En dit zegt hij nu bij elke app die ik probeer te instaleren tenzij je hem direct via de marketplace download dan installeerd hij wel
opnieuw opstarten helpt ook niet ,

wie heeft er een idee wat kan helpen,

Verder is het echt een top apparaat , denk wel een van de best android tablets tot nu toe
de best optie is nog steeds dat hij  infra rood heeft waardoor het een universe afstands bediening word, wat met elke apparaat werk die je kunt bedenken.
scherm is super scherm mooie kleuren , geen echt zwart maar welk tablet heeft dit wel , in het donker is dit goed te zien.
Vlissingen is de shit, geloof je het niet. Vraag het de duitsers. !

jasjenl

Als ze vanuit de market wel gewoon installeren lijkt me toch dat er geen probleem is? Of probeer je soms 'gratis' versies te installeren?
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5