Far Cry 3 (FC3) | 29 november 2012 | Binnen en aan het ontdekken..

Started by LittleNinja, March 19, 2012, 18:32:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

ìk wil ervaringen lezen niet wanneer de postcode misschien komt ;-)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Dennis75

Ik heb hem zojuist binnen. De intro van de game is geweldig. Ik moet even wennen aan de besturing (PS3). Verder nog weinig gespeeld.
Wel even de promocodes ingevoerd en geïnstalleerd.

Kijk anders even op tweakers. Daar staan al wat ervaringen.
Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

LittleNinja

Ik heb hem ook vanmorgen opgehaald ( Insane Edition, PS3 ). Nog niet gespeeld, dat komt einde van de dag pas... :-X
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

john2910


LittleNinja

Is de besturing op de PS3 gelijk aan FC2 op de PS3?? Dan red ik me wel. ;)

En wie zijn er vanavond dan online te vinden??
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Dennis75

Ik in ieder geval niet online.

Heb deze puur voor de singleplayer gekocht. De game ziet er overigens schitterend uit.

Heb deeltje 2 op de PS2 gespeeld en de PS3 heeft volgens mij dezelfde besturing. Dus dat zit wel goed.
Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Dennis75

Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Dennis75

De game nu een paar uurtjes gespeeld en ik vind hem erg tof.

Een goeie tip is om in het begin je munitietassen, spuitenzakje en portemonnee uit te breiden. Dat speelt lekkerder.

IK heb nu pas 2 van die zendmasten verlost van storingsapparatuur.

Ook de wilde dieren is een leuke toevoeging, Maakt het jagen ook leuk. Beetje met pijl en boog aan de slag.
Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

LittleNinja

Ik heb meerdere aspecten getest..

Single player:
Net als bij deel 2 heb ik een hekel aan een te lang verhaal wat je verplicht moet volgen! Het spel zelf lijkt idioot groots te zijn. Dat belooft een hoop speel plezier. Echter was ik het half doelloos rondlopen op een gegeven moment zat.

Multiplayer:
Dat is normaal gesproken mijn ding. Het is echter enorm wennen aan de toch net weer afwijkende en nog uitgebreidere besturing.. Er zitten wel veel mooie dingen in. Nu weet ik niet of ik de "instant die" versie speelde want het was vaak snel afgelopen met me.

Map editor:
Dit vind ik één van de unieke eigenschappen van de game. Deel 2 had het ook en zorgde ervoor dat de online community altijd nieuwe maps kreeg doordat men zelf speelvelden kon bouwen. De nieuwe map editor is nog veel leuker geworden dan de vorige! Je kunt bijvoorbeeld de velden naar wens vullen met wapens. De wapens verschillen weer aardig van karakter en je bouwt al weer snel favorieten op.. Maar je kunt ook vrienden en vijanden plaatsen! Best grappig om de twee stammen tegenover elkaar te zetten en dan op afstand toekijken hoe het verloopt... Vervolgens jank je ze één voor één door hun knar met je .50 kaliber sniper op bizarre afstand. :)
De laatste erg gave toepassing is de mogelijkheid om wilde dieren in je maps te zetten. Dit kunnen zowel planteneters als vleeseters zijn. Ook hier is de confrontatie tussen de verschillende "partijen" weer een grappig schouwspel. Vriend, vijand, plant en vleeseter allemaal in elkaars vaarwater.

Ik geloof zeker dat ik hier weer jaren van ga genieten. Het spel is verder een stuk mooier dan de oude. Echter blijven de kereltjes toch nog steeds computerventjes.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

RubenV.

Ik heb de insane edition nog niet op kunnen pikken helaas. De volgende release die ik graag wil hebben misschien toch maar weer preorderen (COD BOII had ik ook op de release dag binnen).

Een spel als Far Cry 3 koop ik in eerste instantie voor de singleplayer. Hopelijk lijkt deze weer wat meer op deel1 dan op deel2, want die laatste vond ik echt te veel doelloos rondlopen.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

MegaJ

Heeft er iemand ook call of duty en battlefield gespeeld, die de multiplayer van dit spel kan vergelijken? Ik ben eigenlijk alleen maar daarin geïnteresseerd.
Pre Marantz Cinema 70S || EV Rotel RMB-1585 || Fronts B&W 683 S2 || Center B&W HTM6 S2 || Sub BK XXLS400 + Auralex SubDude || Rears B&W DM601 S2 || Bronnen PS5 / DIY NAS/htpc combi / Apple TV 4K

LittleNinja

Quote from: MegaJ on November 30, 2012, 13:49:15
Heeft er iemand ook call of duty en battlefield gespeeld, die de multiplayer van dit spel kan vergelijken? Ik ben eigenlijk alleen maar daarin geïnteresseerd.

Het spel is pas net een dag uit, dus extreem veel kan ik er nog niet over vertellen. Wat wil je weten?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Ronin79

Mijn exemplaar (360) staat nu al in de kast.

Ik kan er nu niet zoveel mee doen (ivm ogen) ... maar dan heb ik hem alvast.
Hij staat nu naast Hitman, Borderlands 2, AC III, COD BO II (allemaal de uitgebreide edities) en de andere 150+ games.

Ik hoop niet dat het Insane poppetje ruzie krijgt met dat poppetje uit Borderlands 2, of little sister.
Hij kijkt nogal lijp uit zijn oogjes. Ik hou ze in de gaten  :wacko:  ;)

MegaJ

Quote from: LittleNinja on November 30, 2012, 13:54:43
Het spel is pas net een dag uit, dus extreem veel kan ik er nog niet over vertellen. Wat wil je weten?

Bijvoorbeeld wat voor type spellen kan je doen in multiplayer, zoals (team) deathmatch, capture the flag etc.? Worden er wel of geen voertuigen gebruikt? En eigenlijk of het hetzelfde "voelt" als multiplayer in al die andere spellen (call of duty, battlefield) of is er iets verniewends / leukers?

Ik snap dat het spel net uit is, maar misschien heeft iemand er toch al een mening over  :hehe:
Pre Marantz Cinema 70S || EV Rotel RMB-1585 || Fronts B&W 683 S2 || Center B&W HTM6 S2 || Sub BK XXLS400 + Auralex SubDude || Rears B&W DM601 S2 || Bronnen PS5 / DIY NAS/htpc combi / Apple TV 4K

Erik

Hoe bevalt de single play jullie tot nu toe. Eindeloos rondlopen of valt het nu wel mee?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Dennis75

Quote from: Erik on November 30, 2012, 15:58:00
Hoe bevalt de single play jullie tot nu toe. Eindeloos rondlopen of valt het nu wel mee?

Ik vind niet dat het een kwestie van doelloos rondlopen is. Ik heb bv een kaart gekocht waar alle relikwieën te vinden zijn. 
Verder kan je ervoor kiezen om lopend of met een auto of een ander vervoermiddel het eiland te verkennen.

Je kan ook alleen de hoofdmissie uitspelen, dan ben je eerder klaar.
Ik vind het leuk om alle side missies te doen.

Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

Stef

 Eerlijk...vind er nix aan.  Paar uurtjes mee gespeeld en plantjes plukken terwijl een slang mijn broek probeert af te trekken...boring.  Om de haverklap melding om dit of dat te upgraden...boring.  Graphics op de 360 zijn mooi...maar als ik rond kijk word ik scheel van de screen tearing.
Not my game  :D
- Dedicated home theatre 5.1.4: Lyngdorf MP-40, Hypex NCore 252 & 502, M&K S150 & S150T, Klipsch Atmos, JL Audio e112 sub, ATVP, Zidoo Z9X, Oppo 203, bekabeling Cardas Cross & Audioquest flex 4/4, JVC N5, Xtrem Screen 0.9.
- Hifi: Vivid Audio Kaya 25, Lyngdorf TDAI 3400, ProAc Signature Black kabels, Synology DS918+ (Roon server).

Martijnst1990

Heb hem zelf nu inmiddels ook een aantal uurtjes gespeeld op de PS3 en ik ben er blij mee. Vind het een toffe game die er mooi uitziet en lekker weg speelt door de verschillende dingen die je kan doen tussendoor.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Erik

Gisteren binnen en even een uurtje gespeeld, en ben er niet enthousiast van,  eigenlijk verveel ik me tijdens het spelen. Grafisch wel mooi gedaan maar het raakt me niet. Ik hoop dat het beter wordt maar op dit moment moet ik me gaan dwingen een leveltje te spelen. Niet echt een shooter zoals ik gewend ben en op gehoopt had.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

machinist

Even een vraagje ;

ik heb dit spel aangeschaft maar nu zit er een code bij. Betekent dit dat je dit spel niet meer kunt doorverkopen omdat die code persoonlijk is ?

bedankt alvast.

Martijnst1990

De code is om online te spelen. Speel je niet online zou ik de code ook niet invullen. Doe je dit wel kan hij nog wel doorverkocht worden, alleen moet de koper een nieuwe code kopen voor 8-10 euro, als hij ermee online wilt natuurlijk.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LittleNinja

Let op dat het spel meteen wil inloggen als je wil gaan spelen. Maar daar is de code niet voor nodig geloof ik.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Martijnst1990

Quote from: LittleNinja on January  5, 2013, 18:17:31
Let op dat het spel meteen wil inloggen als je wil gaan spelen. Maar daar is de code niet voor nodig geloof ik.
Klopt, dat is alleen voor PSN. Ik heb de code in ieder geval nog niet ingevoerd en kan gewoon spelen :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT