Audio en Voedingstrafo's Techniek vs Klank

Started by Arno P, March 18, 2012, 16:58:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paarslicht

Quote from: Kjelt on March 28, 2012, 19:25:42
Ik zou terug gaan naar de wasrollen, die waren pas echt analoog opgenomen.

Toevallig heb ik een complete set "Edison" phonograph noch ergens staan. Enige revisie moet echter noch wel gebeuren.

Neemt net weg dat de tijd voorst schrijd en dat digitaal tegenwoordig het medium is. Of dat beter is, audiofiel gezien, waag ik te betwijfelen. In ieder geval weet men het tegenwoordig aardig te verprutsen.....

Kjelt

Ik heb nog geen gramofoonplaat gehoord die beter klinkt dan een goed opgenomen en gemasterde cd dus vind ik het wel een beetje een hoog "vroegah was alles beter" gehalte hebben maar als jij het beter vind klinken dan lijkt me het vervelend dat dit soort media tegenwoordig nauwelijks meer te koop is of wordt geproduceerd.

phy

Quote from: Kjelt on March 28, 2012, 20:03:22
Ik heb nog geen gramofoonplaat gehoord die beter klinkt dan een goed opgenomen en gemasterde cd
:blink:
:eh:
tja
:confused:

Arno P

Quote from: Kjelt on March 28, 2012, 20:03:22
Ik heb nog geen gramofoonplaat gehoord die beter klinkt dan een goed opgenomen en gemasterde cd dus vind ik het wel een beetje een hoog "vroegah was alles beter" gehalte hebben maar als jij het beter vind klinken dan lijkt me het vervelend dat dit soort media tegenwoordig nauwelijks meer te koop is of wordt geproduceerd.

Als horen luisteren wordt..... ;)

paarslicht

Quote from: Kjelt on March 28, 2012, 20:03:22
Ik heb nog geen gramofoonplaat gehoord die beter klinkt dan een goed opgenomen en gemasterde cd dus vind ik het wel een beetje een hoog "vroegah was alles beter" gehalte hebben maar als jij het beter vind klinken dan lijkt me het vervelend dat dit soort media tegenwoordig nauwelijks meer te koop is of wordt geproduceerd.

kwestie van betere spullen kopen want met een md-elementje ga je dat ook niet redden......

Arno P

Quote from: paarslicht on March 28, 2012, 21:41:58
kwestie van betere spullen kopen want met een md-elementje ga je dat ook niet redden......

En zelfs dat betwijfel ik in veel gevallen...

Hoe dan ook...weer OT aub?

m9

Quote from: Kjelt on March 23, 2012, 09:40:00
Ik kan je vrij gemakkelijk verschil laten ervaren tussen twee identieke apparaten met identieke bekabeling net als dat een illusionist je dingen kan laten ervaren die er niet zijn.

kan deze illusionist mij erika eleniak ook laten ervaren?

paarslicht

Quote from: m9 on March 29, 2012, 16:40:30
kan deze illusionist mij erika eleniak ook laten ervaren?

Frank2 & Kjelt  O0

Bij de eerste wordt je door de illusionist voor de gek gehouden bij de tweede houd je je zelf voor de gek  :laugh:

Geef mij dan Kjelt maar want dan ben ik zelf verantwoordelijk......

B.

Quote from: paarslicht on March 29, 2012, 17:57:01
Frank2 & Kjelt  O0

Bij de eerste wordt je door de illusionist voor de gek gehouden bij de tweede houd je je zelf voor de gek  :laugh:

Geef mij dan Kjelt maar want dan ben ik zelf verantwoordelijk......

:worship:

Erik van Voorst (in memoriam)

HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

paarslicht

Quote from: Erik van Voorst on March 29, 2012, 18:17:20
Zei de ene r(a)kker tegen de andere r(a)kker....

Als nu ook nog de Kondo illusionisten een veilig heen komen zoeken dan zijn we een heel stuk verder   ;)

m9

misschien toch wel eens tijd om na 20 jaar die poster van m`n muur te halen, hehehehehehehe.

Arno P

Off topic is meestal een maat voor het belang van het topic....kan dicht van mij

B.

Quote from: Erik van Voorst on March 29, 2012, 18:17:20
Zei de ene r(a)kker tegen de andere r(a)kker....

Gadverdamme, ik hou niet van die verborgen (net door de beugel) aanvallen!

Zeg dan gewoon open en eerlijk wat je dwars zit, of neem het goede voorbeeld van Audiofiel.

Arno P

Waar zit het knopje topic locked? Of moet dit via de mod?

Kjelt

Quote from: Arno P on March 30, 2012, 19:01:54
Waar zit het knopje topic locked? Of moet dit via de mod?
yep dat hebben ze een tijd geleden al uit gezet helaas. Mod vragen per pm.

Erik van Voorst (in memoriam)

Ik dacht toch wel dat je fantasie genoeg had had zoals je lekker meegeniet van het illusionisme...

In de context van de puberale uitlatingen over een " lekker wijf" moet je eens een U lezen.... ;)

ik kan die U wel zetten maar dan wordt ik mogelijk weggemodereert en komt mijn boodschap niet over.....
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

B.

#142
Quote from: Erik van Voorst on March 30, 2012, 19:05:05
Ik dacht toch wel dat je fantasie genoeg had had zoals je lekker meegeniet van het illusionisme...

In de context van de puberale uitlatingen over een " lekker wijf" moet je eens een U lezen.... ;)

ik kan die U wel zetten maar dan wordt ik mogelijk weggemodereert en komt mijn boodschap niet over.....

Dat snap ik, Erik. Wat je nu omschrijft is juist hetgeen waar ik problemen mee heb.

Zo moet het:

RUKKER!


Perfectionist

Eerder hebben we al duidelijk aangegeven dat grenzen veel strakker getrokken worden.

Gezien de persoonljke aanvallen over en weer krijgen zowel B. Als Erik weekendverlof.
Een beter forum begint bij jezelf.