Poll antwoorden en deelname aan DBT.

Started by B., March 14, 2012, 17:28:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

InSQ

Quote from: ArjanR1 on March 14, 2012, 23:46:03
Met z'n allen op zijn slaapkamer? ???

LMAO...dat verklaart een hele hoop! ;)

InSQ

Zeg B. wat is nou eigenlijk je doel, wat wil je bereiken met je DBT. Ik bedoel wat zie je nou als resultaat als de DBT heeft plaatsgevonden. Wil je de audiofiel iets duidelijk maken of bewijzen of wil je dat zij iets bewijzen aan jou en wat haal je daar dan uit?

InSQ

Quote from: Ejorne on March 15, 2012, 19:49:30
Ik vraag me af of dat de werkelijke reden is, ik kan me namelijk voorstellen dat de aanzet naar deze dbt niet echt aantrekkelijk is voor 'believers'.


Dat heb ik B ook al geprobeerd uit te leggen inderdaad. Al moet ik zeggen dat daarna wel zijn toon veranderde. Ik schat de kans nu op 95% ipv 100% dat z'n DBT er niet komt! ;)

Martijn M

Zou een van de subjectivisten een poging willen wagen om een protocol op te stellen voor een blinde test waar hij en gelijkdenkenden achter zouden kunnen staan?
Dutch & Dutch

Raphie

Quote from: Ejorne on March 15, 2012, 19:43:53
Inderdaad. Maar tevens ook grappig dat jij niet lijkt in te zien dat je mij niet in 1 van beide kampen kunt plaatsen, althans niet op dit vlak.
Jawel want dat heb je in het verleden al veel vaker aangegeven, toen kwam je destijds met dezelfde plaatjes aanzetten als S@m eerder deze week
JBL PRX Power!

InSQ

Quote from: keyser on March 15, 2012, 20:00:12
Zou een van de subjectivisten een poging willen wagen om een protocol op te stellen voor een blinde test waar hij en gelijkdenkenden achter zouden kunnen staan?

Ik denk dat die mannen die niet eens begrijpen wat je ze nu vraagt als ik eerlijk ben. Met een voorbeeld help je ze denk ik het beste op weg. ;)

Timvg

Moet het nu echt allemaal zo vijandig? Uiteindelijk zijn we hier allemaal met hetzelfde doel. Ik leg er me bij deze dus bij neer dat een DBT geen enkele waarde zal hebben, deze zal de mening van de believers (en ik gebruik die term om te veralgemenen) niet veranderen, en de mening van de niet-believers staat al vast.