De nieuwe iPad

Started by Palu, February 28, 2012, 22:28:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

skank1

versie 5.1.1 is uit
iemand al geupdate?
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Nosoforos

Ja, iPhone en iPad. Hier geen problemen. Ik had wel eens last van de bug waardoor ik een schermpje kreeg over een aankoop die niet kon worden gedaan, dat schijnt met deze update oa verholpen.

jowi

Quote from: B. on May  7, 2012, 21:45:32
Typen vind ik eigenlik pas lastig worden wanneer je de ipad verticaal gebruikt, 99% van de tijd dus.
Apart. Ik heb het ding 99% van de tijd in landscape...

modde239

Quote from: jowi on May  9, 2012, 18:36:41
Apart. Ik heb het ding 99% van de tijd in landscape...

Same here......en net van een ipad 1 naar een nieuwe ipad gegaan..... :D

B.

Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat het lastig wordt als je de ipad in handen hebt en niet op schoot.

Raphie

Net een 3 besteld met 32GB
JBL PRX Power!

modde239

Quote from: Raphie on May  9, 2012, 20:42:01
Net een 3 besteld met 32GB

Nergens te krijgen moest een aantal weken wachten werd mij gezegd....was in de buurt van de MM in Almere en tot mijn verbazing was de ipad 3 wifi 64GB in het zwart op voorraad....meteen aangeschaft en je krijgt er 2 jaar garantie op.... :D

denoontje

Quote from: modde239 on May  9, 2012, 21:00:24
Nergens te krijgen moest een aantal weken wachten werd mij gezegd....was in de buurt van de MM in Almere en tot mijn verbazing was de ipad 3 wifi 64GB in het zwart op voorraad....meteen aangeschaft en je krijgt er 2 jaar garantie op.... :D
ik wacht verdorie al 2,5 week.....

Joris1971

Quote from: B. on May  7, 2012, 21:45:32
Typen vind ik eigenlik pas lastig worden wanneer je de ipad verticaal gebruikt, 99% van de tijd dus.

Ik ben dus ook echt geneigd om er een los toetsenboard bij te gebruiken, omdat de ipad bij mij de laptop voor een groot deel vervangt.

Ik gebruik mij  ipad altijd horizontaal, iets meer scrollen maar typen maakt het een stuk handiger, tevens is de site waar je op kijkt ook wat groter...

jaco

Quote from: modde239 on May  9, 2012, 21:00:24
Nergens te krijgen moest een aantal weken wachten werd mij gezegd....was in de buurt van de MM in Almere en tot mijn verbazing was de ipad 3 wifi 64GB in het zwart op voorraad....meteen aangeschaft en je krijgt er 2 jaar garantie op.... :D
Ja daar kwam ik ook langs en heb er ook 1 meegenomen. Ze hadden er dus meer dan 1 op voorraad.

Perfectionist

Topic geschoond. Discussies en adviezen over jailbreak en illegale software wordt hier niet toegestaan.
Een beter forum begint bij jezelf.

Bart_M

#586
Jailbreaken is niet illegaal. De software die je kan installeren is ook niet allemaal illegaal, maar je kan bijvoorbeeld extra iconen op je desktop zetten.

EDIT: vergelijk het met het regiovrij maken van je dvd speler.

skank1

Quote from: Perfectionist on May 31, 2012, 16:55:05
Topic geschoond. Discussies en adviezen over jailbreak en illegale software wordt hier niet toegestaan.
oh wist ik niet, mijn excuses, vreemd dat over de rest dan wel mag gesproken worden
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Perfectionist

Quote from: Bart_M on May 31, 2012, 17:16:23
Jailbreaken is niet illegaal. De software die je kan installeren is ook niet allemaal illegaal, maar je kan bijvoorbeeld extra iconen op je desktop zetten.

EDIT: vergelijk het met het regiovrij maken van je dvd speler.

Er werd over illegale software gesproken als doelstelling, en daarmee wordt een grens overschreden.
Een beter forum begint bij jezelf.

danielo

Quote from: Perfectionist on May 31, 2012, 18:17:12
Er werd over illegale software gesproken als doelstelling, en daarmee wordt een grens overschreden.

Excuus was niet mijn doel om het dit als resultaat te zien, Weet niet of mijn post de directe aanleiding was of dat er nog meer achteraan kwamen die nog verder gingen. Ben niet in een goeie bui en als developer ben ik wat (over)gevoelig voor dit soort dingen.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Raphie

Danielo, iedereen gebruikt jailbreak voor apps met "alternatieve servers" voor Itunes store. daarom kan dat gewoon niet hier. Dat Jailbreak ook in andere functionaliteit voorziet is bekend.
JBL PRX Power!

danielo

Quote from: Raphie on May 31, 2012, 19:26:31
Danielo, iedereen gebruikt jailbreak voor apps met "alternatieve servers" voor Itunes store. daarom kan dat gewoon niet hier. Dat Jailbreak ook in andere functionaliteit voorziet is bekend.

Tuurlijk vandaar dat ik ook inging op dat gebruik, JB heeft zijn plek en plaats dat de mods hier ingrijpen is omdat je ergens een grens moet trekken omdat JB blijkbaar vaak over illegaal gedrag gaat en vaak de discussie die kant op gaat is blijkbaar voldoende reden om dit onderwerp te verbieden ik heb daar geen probleem mee er zijn voldoende plekken op het net als je ze toch wil bespreken lijkt mij. Btw ik JB alleen om extra software te kunnen kopen of features aan te zetten dus iedereen is dus niet waar.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

skank1

Vraagje, ik heb een vervelend probleem
Als ik facetime gebruik heb ik beeld en klank van de andere partij maar zij horen mij niet maar zien me wel.
Ik heb dit al eens voorgehad maar toen lag het aan het feit dat de knop rechts verkeerd geschoven stond
Nu blijft het gewoon hetzelfde in welke stand ook
De andere kant vd lijn hoort mij gewoon niet , en dit bij eender wie ik bel

Hoe komt dit nu? Want het is enorm vervelend!
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Job

Koptelefoontje in en uit prikken?

skank1

Es' heropgestart ent werkt weer, benieuwd voor hoelang
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Raphie

Heb nu iPad 3 32gb, zit nu via tapatalk op forum, is toch wel geil moet ik bekennen :D
JBL PRX Power!

BJF

....en dan zit je nog maar op het forum.... >:D
NAD M10 V2
Elac FS247

Raphie

Quote from: BJF on June 12, 2012, 23:22:57
....en dan zit je nog maar op het forum.... >:D
Met TT HD nu, is wel heel gaaf
JBL PRX Power!

skank1

Stel ik wil efkes filmen met mn ipad 3 .. dan neemt dit al snel een hoop mb in.
Hoe plaats ik zo'n groot bestand dan online? om te delen..
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Nahpets

Ik ben sinds een paar weken wetransfer gaan gebruiken en is voor mij ideaal.

Geen registratie, geef de emailadressen op van degenen die ik de bestandjes wil sturen, online opslag voor 14 dagen (daarna wordt het bestand verwijderd), bevestiging als de ontvanger gedownload heeft en gratis!
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.