Buffy afsluiting, tevreden ? (LET OP SPOILERS)

Started by J.A.F._Doorhof, November 25, 2003, 08:59:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wat wil jij ?

Het is goed zo
2 (40%)
Er moeten meer episodes komen
3 (60%)
Ik weet het nog niet
0 (0%)

Total Members Voted: 5

J.A.F._Doorhof

LET OP SPOILERS !!!!

Aangezien de hide functie nog niet werkt even een aparte thread.
Ik heb net op de buffy site de laatste episode gelezen en sta nu in dubio. http://www.upn.com/shows/buffy/

Ik ben gek op Buffy en wil heel graag meer afleveringen zien, het einde vindt ik echter ook wel begrijpelijk qua verhaal. Ik heb het er alleen moeilijk mee dat er hoofdpersonen doodgaan, vondt dat ik seizoen 6 (tara) ook al rot.

Ik moet geheel seizoen 7 nog zien dus wie weet valt het wel mee, maar ik denk dat ik heel zonde vindt dat buffy stopt, seizoen 5-6 behoorde voor mij nu niet bij een serie die aan het einde liep, in tegen deel per seizoen vondt ik Buffy eigenlijk beter worden....

Wat is jullie mening ?
Volgens de poll op de officiele site is 75 % voor meer afleveringen, ik ben benieuwd wat Joss gaat doen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

angel66

yep heb ook de laatste gezien.
heb ook alles op dvd.[laatste na].
moet wel meer komen vind ik. ;D

Hertog_Martin

#2
Dacht dat je filmliefhebber was Frank

Dan ga je toch niet met opzet spoilers lezen?

Ik deed altijd juist mijn opperbest om ze te ontwijken. Wat moeilijk is op internet.

Ik ben voor meer afleveringen omdat ik bij buffy juist altijd uitkeek naar nieuwe afleveringen. Ok er zat een periode in seizoen 7 dat dat wat minder was maar ik bedoel dat ik buffy zonder nieuwe afleveringen weinig aanvind. Oftewel ik zal de oude afeveringen minder snel opnieuw kijken dan bij Angel.

De replayvalue is bij buffy wat minder dan bij angel en dus had ik liever dat er een 8ste seizoen was gekomen.

Maarja ben nu nog lekker aan het genieten van Angel. Moet nu alleen nog 2 maanden wachten waarschijnlijk op 5x09

De laatste aflevering van Buffy was opzich wel goed. Maar sommige dingen ook beetje afgeraffeld en nep.

Heb een ander script gelezen en die was beter. Veel meer oude personages (kendra, dru etc) en the first zou corporeal worden.

Maar dat was zeker allemaal te duur ofzo.

Meer afleveringen kan je trouwens vergeten. En ookal zou joss dat weer willen.. dan is het nog onmogelijk.

Faith (eliza dushku) heeft haar eigen serie, Anya (naam ff vergeten) had wat problemen daar, Buffy (sarah michelle gellar) zelf wou ook niet meer door.

En nog iets maar dat zou misschien een spoiler zijn
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

FrankL

Het Buffy universum is nog lang niet ten einde. Angel loopt nog, en er komt vast nog wel een spin-off.
Het smaakt nog steeds naar meer  :)
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95