Frank2 Discussietopic

Started by Raphie, February 25, 2012, 17:32:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raphie

Als eerste maar even een vraagje aan de mods, ik zat vanochtend weer wat tenenkrommende opmerkingen van Snowmaster te lezen. maar heb beloofd niet meer in het Frank2 topic te reageren, aangezien kritische vragen daar niet mogen en de aanwezigheid van anders denkenden daar niet op prijs word gesteld.

Dus, kunnen we hier de meest wereldvreemde quotes uit het Frank2 topic, hier quoten om er verder over te discussieren? Of is de opzet van het niet reageren eigenlijk van toepassing voor het hele forum en mag je Frank2 of Snowmaster nergens van repliek voorzien? Graag heb ik dit van te voren even helder, voordat ik mensen tegen het zere been schop en iemand weer een 30dgn ban uitdeelt.

het moge duidelijk zijn dat dit geen hosanna bruine armen topic gaat worden vol met bewonderende oooohhhhs en aaaaahhs. Maar een topic vol kritische vragen waar flink zal worden doorgezaagd op Frank2 & Snowmaster citaten, kortom een echt debat.

MODS graag advies!  :popcorn:

JBL PRX Power!

AbZ

LMAO  :D  maar vind het toch niet kunnen.
Dan beter meer algemeen over voodooteksten van wie dan ook.

Raphie

#2
Darrom van te voren ook even de vraag, als het niet mag even goede vrienden, maar dan kan deze sectie ook worden opgedoekt IMHO, of moeten de naam Frank2 veranderen in hypothetische Peter3 of zo?

Zonder gekheid, ik ben van mening dat IEDEREEN hier op z'n pennevruchten moet kunnen worden aangesproken, je ben natuurlijk vrij om te reageren, maar ik ben het verplicht voor zoete koek aannemen nog al zat.
JBL PRX Power!

AbZ

Quote from: Raphie on February 25, 2012, 17:32:56ik zat vanochtend weer wat tenenkrommende opmerkingen van Snowmaster te lezen
Als iemand anders jou dan weer ff op de teentjes trapt
komt alles weer in orde  :sly:

Raphie

 :D pijnlijk maar uiteindelijk waar.......

toch benieuwd naar het antwoord van de mods in deze.....
JBL PRX Power!

Former member 78

Als je het niet weet, waarom dan niet ff een PM naar een mod met je vraag?

Of zit je weer om extra aandacht verlegen, Raphie ;)

Raphie

#6
Nee hoor, maar fijn dat je rol als protege verder strekt dan alleen Frank2's topic.
Ben gewoon benieuwd of dit kan, of niet kan. En bij beide uitkomsten leg ik me neer.
Dus wachten we nog even op de mods. Aangezien kritisch kunnen zijn, relevant is voor meer mensen dan alleen mijzelf op dit forum
JBL PRX Power!

Perfectionist

#7
Raphie,

Op deze manier, met verwijzing naar de persoon in de topictitel, is het niet toegestaan.

Je kunt wel voor afzonderlijke technische onderwerpen die in ownertopics aan de orde komen, bv stroom, hier separaat een Topic openen. Daarin kan alles vrij bediscussieerd worden, daar is dit board tenslotte voor.

Zie ook de toelichting bij dit board. De rest van het forum houden we graag vrij van believers versus non believers discussies.

Dit wordt nu gesloten.
Een beter forum begint bij jezelf.