AVNavigator Pioneer VSX-LX55 werkt niet

Started by riddim050, February 23, 2012, 20:12:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

riddim050

Hallo allemaal,

Graag jullie hulp voor het volgende:

Ik heb een Panasonic G30 en net een Pioneer VSX-LX55.
Nu krijg ik geen beeld van de LX55 (direct PS3 aangesloten wel beeld)
Met de AV-Navigator kom ik ook niet verder want bij het laatste stukje als ik op "Next" druk na dat ik op de "detection" knop heb gedrukt, blijft het programma in een soort loop hangen (URL knippert wat en hij gaat niet naar volgende scherm)

Om AV-Navigator over te slaan en de receiver zelf in te stellen lukt dus ook niet want hij geeft geen beeld naar de G30.

Help!

Volgens mij heb ik alles al geprobeerd (er gaat wel een signaal door de HDMI want als ik de knop Viera link in toets en geluid via de TV kies schakeld de LX55 zich uit)

Het programma AV-navigator heb ik al tientalle keren opnieuw geinstalleerd. (eerst kreeg ik geen text in Googel Chrome nu met Firefox gelukkig wel maar blijt ie uiteindelijk in een soort loop lopen dus)
Roksan Caspian M2 │Pioneer VSX LX55 │ Pioneer BDP-LX55 │Cambridge Audio DacMagic│Front: Dynaudio Focus 160 │ Surround/Center:  Scandyna │LG OLED 55C8 PLA│PS4Pro

Martinus

je hebt toch een serie hdmi in en 1/2 uit.... hoe heb je het dan aangesloten? ik heb gister net ook een av receiver van pio gekocht... maar alles deed het bijzonder vlot.
............

riddim050

Heb nu alles ingesteld met de reciever (Home Menu vergeten).

Helaas werkt AVNavigator niet bij mij.

Zal het nog met een andere laptop proberen.
Roksan Caspian M2 │Pioneer VSX LX55 │ Pioneer BDP-LX55 │Cambridge Audio DacMagic│Front: Dynaudio Focus 160 │ Surround/Center:  Scandyna │LG OLED 55C8 PLA│PS4Pro

squeek

Even controleren. Je ps3 rechtstreeks op je tv geeft beeld. Maar via je receiver dus niet?

Kijk eerst je aansluitingen tegoed na. Zorg dat je hdmi out naar de tv gaat etc.

Wat is feitelijk die AV navigator waar je het over hebt? Bedoel je het menu van de receiver? die kan je ook bekijken op het scherm van je receiver trouwens.

Heb je de juiste hdmi ingang op je receiver gekozen by the way? Dus je ps3 op dvd aansluiten en dan ook dvd selecteren op je receiver.

Stomme dingen misschien maar soms gebeurt het gewoon. Geef ook je uitleg wat beter over wat wel en wat niet gebeurd. Het is een beetje vaag vindt.

grtz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

riddim050

#4
Bedankt voor het mee denken.

Inmiddels heb ik beeld (Yes!!) en heb de basis instellingen voor de LX55 kunnen doen. Moet het nu anders formuleren den ik.

Bij mij werkt Pioneer AVNavigator niet. Dit is sofware om je receiver te configureren op je pc.

Programma gebruikt zelf Google Chrome maar geeft dan geen tekst weer. Met Windows Internet Explorer doet hij al helemaal niets. Na Chrome te hebben gedeïnstalleerd en FireFox geïnstalleerd pakt AVNavigator FireFox wel (met tekst zonder problemen lijkt het) op het laatst voor dat het programma naar de set-up van de speakers wil gaan loopt hij vast (kan wel een stap terug maar na op "Next" te hebben geklikt gebeurd er niets (de URL knippert steeds alsof hij in een soort loop blijft hangen).

Als ik mijn router benader ziet deze de LX55 ook netjes en via de LX55 zelf kan ik ook verbinding maken met internet (zoeken naar update werkt).

Even iets anders: Volgens mij had ik ook wat knaken kunnen besparen door gewoon de VSX-2021 te kopen gezien dezelfde specificaties. Of zullen ze wel verschillen in "prestaties"?
Roksan Caspian M2 │Pioneer VSX LX55 │ Pioneer BDP-LX55 │Cambridge Audio DacMagic│Front: Dynaudio Focus 160 │ Surround/Center:  Scandyna │LG OLED 55C8 PLA│PS4Pro