Diana Krall in Carre

Started by mansm, February 22, 2012, 21:37:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alexander2


Shorty


GH

Ze heeft Photoshop ontdekt, de realiteit is toch wat minder....

Carlos

Krijg net een mailtje dat het afgelast is. Zal uiteraard nog even wat op internet rondkijken voordat ik het als waarheid aanneem maar zou wel zonde zijn!


QuoteBeste klant,

U heeft onlangs één of meerdere tickets bij ons aangeschaft voor het concert van de Canadese pianiste Diana Krall vanavond in het Koninklijk Theater Carré. Helaas is dit concert wegens ziekte afgelast. Het concert in Muziekgebouw Eindhoven op woensdag 7 november gaat vooralsnog wel gewoon door.

De organisator van dit concert zoekt naar een vervangende datum voor het concert in Amsterdam. Wij zullen u informeren zodra een eventuele nieuwe datum bekend is en wanneer een nieuwe datum niet kan worden gevonden over de wijze van het aanvragen van restitutie. Zolang een en ander nog niet definitief is, kunnen wij nog geen restitutie verlenen.
Indien u nog vragen heeft dan kunt u contact met ons opnemen via onze online klantenservice: http://ticketmasternl.custhelp.com/app/ask
Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Arcam, Linn, B&W, D-ILA, Synology

Paul Demo

hier het mailte ook gehad.

Maro

Op de tocht gestaan zeker....
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

jvanhambelgium

Quote from: Maro on November  2, 2012, 14:32:34
Op de tocht gestaan zeker....

Ik heb ze begin deze week in Brussel gaan zien en ze was mischien wat luchtig gekleed ;-) en dan krijg je dit soort dingen hé  >:D >:D
Het optreden vond ik erg mooi (had ze nog nooit "live" gezien) en ik zat ook wel behoorlijk dicht, pakweg een 15meter van deze blonde godin ;-)
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

Maro

Ohh, jij hebt haar aangestoken.... :D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

jvanhambelgium

Quote from: Maro on November  2, 2012, 14:42:55
Ohh, jij hebt haar aangestoken.... :D

I wish...  :tongue2: :tongue2: :tongue2: (emoticon niet TE letterlijk nemen)
Ik herinner me dat er plots in de zaal wat mensen erg luid aan het niezen waren en Diana daar iets over grapte als in van "laten we daar geen gewoon van maken en hou je beestjes voor jezelf" ;-)
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

alexander2


Carlos

Vond het mooi! Kwam wat langzaam op gang, toen ze na paar nummers voor het eerst wat zei kwam t beetje awkward over maar kwam daarna al snel los.. Instrumenten gezien en gehoord waarvan ik het bestaan niet wist en ook geluiden uit bekende instrumenten gehoord waarvan ik niet wist dat ze die geluiden konden maken :)..

Erg jammer van degene die met een spiegelreflex op rij 8 foto's zat te maken, ze had er duidelijk last van en zei er ook wat van maar ging toch door. Zat helaas net buiten mijn bereik en was ook net te snel weg aan het eind :mad:
Arcam, Linn, B&W, D-ILA, Synology

alexander2

Ik zat heel dichtbij tegen deze knakker die bleef maar schieten als die het geluid uit had gezet dan had niemand er last van.
Ik vond het geen typisch Krall avondje :D beter geformuleerd vond het niet echt geweldig.
Heel veel mensen om mij heen hadden dit niet verwacht die hoopten op meer easy sound vond het te bombastisch totaal niet haar stijl maar ach Elvis' invloeden waren merkbaar aanwezig.  ;D