Nieuwe tour Rotterdam/Den Haag 5 Juni

Started by J.A.F._Doorhof, February 20, 2012, 08:52:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Hieronder kunt u zich inschrijven voor de nieuwe tour.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

TsunamiDream

Frank,

Graag schrijf ik mij in voor deze komende tour (R'dam Ommoord).
Betreft een LG 47LW5500.

Danny
Marantz SR8015 • NAD C298 • Cocktail Audio • Isotek • PMC •  Atlas •

Ariekros

hallo weer

had vraagje moet je LeD ok inspelen voor calibratie  zoals plasma *150 uur*
heb gekozen voor een samsung d8000 led  :P moet hem nog kopen midden deze maand daarom

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Ariekros

ok bedankt

de retentie en scrol scherm gebruiken na 1-2 uur gamen werd met toch wat te erg dus dan maar naar de none inbrand gevoelige leds jammer van de clouding en banding die leds heben

rudolf27

Frank,

Bij deze mijn inschrijving voor de komende tour (Rotterdam)
Betreft een Samsung 60D8000.


MAX3400

Bij deze zeer hoge interesse in de tour voor het afstellen van een Toshiba 55WL863.

Zal de topics even de gaten houden maar doordeweeks is vaak een probleem voor mij  :(

Bas Akkerman

Net even gekeken, zit nu op 186 uur. Eerst maar eens zorgen voor goede verduistering hier. Wat is de deadline voor inschrijven?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

J.A.F._Doorhof

Geen deadline, over 3 weken ga ik de tour plannen, dus reken op zeker half mei waarschijnlijk later, we zitten enorm vol op dit moment.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bas Akkerman

Quote from: J.A.F._Doorhof on March 18, 2012, 13:17:56
Geen deadline, over 3 weken ga ik de tour plannen, dus reken op zeker half mei waarschijnlijk later, we zitten enorm vol op dit moment.
Geen probleem, liever wat later dan te vroeg. En alleen maar goed om te horen, betekent dat de zaken goed gaan.  :thumbs-up:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten


Mandragore

Hoi Frank,

Is er nog ruimte?

Mede door jouw calibratie heb ik vele jaren plezier van een Panasonic TX-32PF10 gehad. Naar verwachting ontvang ik deze of volgende week de TX-P55VT50. Dat hoor ik nog van mijn dealer.

Als het scherm op tijd binnen is en als jij nog ruimte hebt, stemmen we e.e.a. nader af. En anders wacht ik op een volgende tour in de regio.
Als 't niet kan zoals 't moet, dan moet 't maar zoals 't kan!

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Mandragore

Quote from: J.A.F._Doorhof on May 21, 2012, 17:50:42
Hij moet wel eerst 200uur gedraaid hebben ;)

Dat weet ik ;D Zijn die 200 uur in Cinema mode met de nieuwste generatie(s) plasma echter nog steeds noodzakelijk?

Ik overwoog namelijk om de voorbereiding van DeWayne Davis (D-Nice) voor Amerikaanse 2012 Panasonic plasma's te volgen. Ogenschijnlijk kalibreert hij na een 100 urige slideshow die de pixels gelijkmatig verouderen. Die slideshow bestaat uit 3 RGB en 10 grijswaarden slides in 1920x1080.

Hoe dan ook, ik ga graag af op jouw advies en ervaring. Indien nodig volgt kalibratie een andere keer als ik de 200 uur niet voor 5 juni haal.
Als 't niet kan zoals 't moet, dan moet 't maar zoals 't kan!

J.A.F._Doorhof

100 uur vind ik persoonlijk erg weinig.
Je moet je tevens realiseren dat de 200 uur ook een beetje bedoeld is om er zeker van te zijn dat er geen fouten in het toestel zitten.


Calibreren kan al bij 0 uur, nadeel is alleen dat het dan weer overmoet na 200 ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Mandragore

Quote from: J.A.F._Doorhof on May 22, 2012, 02:40:44
100 uur vind ik persoonlijk erg weinig.

Goed, bedankt!

Dan neem ik contact op als het scherm voor 5 juni 200 uur draait. Als blijkt dat je 5 juni geen tijd hebt, wellicht een volgende tour.
Als 't niet kan zoals 't moet, dan moet 't maar zoals 't kan!

flatsix


J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Mandragore

Quote from: Mandragore on May 22, 2012, 10:16:51
Goed, bedankt!

Dan neem ik contact op als het scherm voor 5 juni 200 uur draait. Als blijkt dat je 5 juni geen tijd hebt, wellicht een volgende tour.

Helaas. Het scherm krijg ik pas 6 of 7 juni.
Als 't niet kan zoals 't moet, dan moet 't maar zoals 't kan!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview