10 maart M&G DAC vergelijk in Schagen

Started by Roksan, February 10, 2012, 07:55:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Roksan

Hmm het worden er alleen maar minder ipv meer.....

Jammer, maar zoals het er nu voor staat wil ik toch maar niet door laten gaan.

QuoteIs een beetje off topic, maar hem?
Blijkbaar reageert Isflicka niet erg korzelig want de info geeft toch 'vrouw' aan?

Oeps, daar heb ik helemaal niet opgelet. Mijn excuses als dat inderdaad zo blijkt te zijn.
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

jurrien1962

Quote from: Roksan on February 28, 2012, 06:09:28
Hmm het worden er alleen maar minder ipv meer.....

Jammer, maar zoals het er nu voor staat wil ik toch maar niet door laten gaan.

En dat vind ik dan weer jammer want ik overweeg een dac maar heb geen idee welke het zou moeten/kunnen zijn en welke prijzen je moet betalen voor een acceptabele dac zonder een vermogen kwijt te zijn.
Een hobby moet leuk (en betaalbaar) blijven, wat mij betreft althans.

Ik blijf het volgen.

Roksan

Voor 10 maart tot nu toe 2 aanmeldingen die komen. Gezien het werk wat ik er aan heb om alles naar het museum mee te nemen en de kantine aan te passen, vind ik dat jammer genoeg te weinig. Daarom wil ik het 10 maart niet door laten gaan.

Voor de mensen die zich aangemeld hebben en die aangeboden hebben om hun dac te beschikking te stellen ondanks dat ze zelf niet aanwezig kunnen zijn, wil ik bedanken.

Betekent dit dat het nooit meer doorgaat?

Als het aan mij ligt niet. Als er een groepje van zo'n 8 - 10 man komt met leuke interessante dac's dan wil ik graag op een andere datum het alsnog organiseren.
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Isflicka

Quote from: jurrien1962 on February 27, 2012, 08:06:41
Is een beetje off topic, maar hem?
Blijkbaar reageert Isflicka niet erg korzelig want de info geeft toch 'vrouw' aan?

@ Isflicka: is 'flicka' niet Zweeds voor 'meisje'?

Er zijn al zo weinig vrouwen in dit wereldje. Laten we een beetje zuinig op hen zijn.

Klopt, ik werd door mijn Zweedse Oma altijd ijsmeid(je) genoemd oftewel Isflicka. Ben dus inderdaad vrouwelijk maar ik maak er niet zo'n punt van.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

Isflicka

Quote from: Roksan on March  2, 2012, 20:14:51
Voor 10 maart tot nu toe 2 aanmeldingen die komen. Gezien het werk wat ik er aan heb om alles naar het museum mee te nemen en de kantine aan te passen, vind ik dat jammer genoeg te weinig. Daarom wil ik het 10 maart niet door laten gaan.

Voor de mensen die zich aangemeld hebben en die aangeboden hebben om hun dac te beschikking te stellen ondanks dat ze zelf niet aanwezig kunnen zijn, wil ik bedanken.

Betekent dit dat het nooit meer doorgaat?

Als het aan mij ligt niet. Als er een groepje van zo'n 8 - 10 man komt met leuke interessante dac's dan wil ik graag op een andere datum het alsnog organiseren.


Echt, echt heel erg jammer!
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

jurrien1962

Quote from: Isflicka on March  5, 2012, 13:01:55
Klopt, ik werd door mijn Zweedse Oma altijd ijsmeid(je) genoemd oftewel Isflicka. Ben dus inderdaad vrouwelijk maar ik maak er niet zo'n punt van.
Da's mooi. Als de mannen dat nou wel doen dan blijven de verhoudingen goed.